AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Jeg er 28 år, men synes det er superpinlig å bli sett sammen med faren min. Dette er hovedsakelig pga måten han kler seg på. Han går i korte shorts (som er utvasket og 15 år gamle) fra april til oktober, uansett temperatur. Han bruker glorete jakker fra Biltema og Jula, og drar sokkene godt opp på anklene. Han ser kort og godt ut som et vandrende sirkus. Føler ikke at saken blir noe bedre av at vi bor i Bærum, og stilen rundt her er nokså "ordentlig" Folk skal selvfølgelig få kle seg som de vil, men jeg synes rett og slett at antrekkene er upassende i mange sammenhenger. Korte, flagrende shorts på middelaldrende menn funker kanskje på stranda, men ikke på middagsbesøk, liksom...Hvordan be han tone det ned uten at det blir oppfattet som kritikk? Anonymkode: 57848...143
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Haha, jeg synes faren din høres kul ut. Om noe, så kan du si "pappa, ta på deg noe ordentlig nå som vi skal ut" dersom dere skal noe fint, som ut for å spise eller noe. Ellers synes jeg ikke du skal legge deg opp i det her. Anonymkode: 37007...118 5
Chiyo Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 (endret) Oida! Jeg hadde tenkt å skrive "Nå må du være grei mot din far..." men det der høres ikke bra ut. Korte shortser og strømper langt opp til anklene? Det er jo verre enn de fedrene som går rundt i slitte joggebukser med hull i! Gi han klær i en gave! Og når dere skal gå ut ilag, så spør du "Pappa, hvorfor går du aldri i klærne jeg ga deg." Endret 26. april 2017 av Chiyo 4
Gjest Cicero Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Da jeg var 13 spurte jeg pappa om ikke han kunne kle seg litt mer normalt. Han gikk med neonfargede yogatights i to uker etterpå.
Tibbie Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Haha x) Han høres ikke ut som en som er så glad i shopping. Han høres derimot som typen som virkelig gir katta i hva folk tenker om han. Om jeg var deg hadde bursdagsgaver og julegaver fremover vært klær. Fikk inntrykk av innlegget ditt at han bruker det han har liggende (og som er komfortabelt), så da vil han nok bruke det du gir han om du treffer det ene kriteriet om at det skal være behagelig. 2
Salka Skrevet 26. april 2017 #6 Skrevet 26. april 2017 høres ut som han driter i hva andre mener ihvertfall og det er jo positivt. Pappa'n min er konservativ dressmann fra topp til tå han. Eneste butikken han handler i tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #7 Skrevet 26. april 2017 Forstår deg godt. Bærum har alltid vært noe dritt... Anonymkode: c1922...f8d 1
Forundret.. Skrevet 26. april 2017 #8 Skrevet 26. april 2017 5 minutter siden, Cicero skrev: Da jeg var 13 spurte jeg pappa om ikke han kunne kle seg litt mer normalt. Han gikk med neonfargede yogatights i to uker etterpå. 1
Rosalie Skrevet 26. april 2017 #9 Skrevet 26. april 2017 32 minutter siden, Cicero skrev: Da jeg var 13 spurte jeg pappa om ikke han kunne kle seg litt mer normalt. Han gikk med neonfargede yogatights i to uker etterpå.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #10 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 år, men synes det er superpinlig å bli sett sammen med faren min. Dette er hovedsakelig pga måten han kler seg på. Han går i korte shorts (som er utvasket og 15 år gamle) fra april til oktober, uansett temperatur. Han bruker glorete jakker fra Biltema og Jula, og drar sokkene godt opp på anklene. Han ser kort og godt ut som et vandrende sirkus. Føler ikke at saken blir noe bedre av at vi bor i Bærum, og stilen rundt her er nokså "ordentlig" Folk skal selvfølgelig få kle seg som de vil, men jeg synes rett og slett at antrekkene er upassende i mange sammenhenger. Korte, flagrende shorts på middelaldrende menn funker kanskje på stranda, men ikke på middagsbesøk, liksom...Hvordan be han tone det ned uten at det blir oppfattet som kritikk? Anonymkode: 57848...143 Hvordan havnet så dette juletreet i Bærum? Anonymkode: 3ffac...9ec 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #11 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, Salka skrev: høres ut som han driter Rimelig vulgært ord...😢😲 Anonymkode: 3ffac...9ec
Frøken_fjong1 Skrevet 26. april 2017 #12 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, Cicero skrev: Da jeg var 13 spurte jeg pappa om ikke han kunne kle seg litt mer normalt. Han gikk med neonfargede yogatights i to uker etterpå. Hahahaha nå lo jeg
Salka Skrevet 26. april 2017 #14 Skrevet 26. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rimelig vulgært ord...😢😲 Anonymkode: 3ffac...9ec OK, bommelommer da? Er det uvulgært nok? 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #15 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, Cicero skrev: Da jeg var 13 spurte jeg pappa om ikke han kunne kle seg litt mer normalt. Han gikk med neonfargede yogatights i to uker etterpå. Min slår din...han gikk kledd i samme outfiten som ts sin far og gikk å prompet over alt...høyt ...og jeg måtte alltid på butikken å handle middag med han når han henta meg på skolen.... Anonymkode: f374c...40d 1
Gjest Cicero Skrevet 26. april 2017 #16 Skrevet 26. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min slår din...han gikk kledd i samme outfiten som ts sin far og gikk å prompet over alt...høyt ...og jeg måtte alltid på butikken å handle middag med han når han henta meg på skolen.... Anonymkode: f374c...40d Hva?!!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #17 Skrevet 26. april 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan havnet så dette juletreet i Bærum? Anonymkode: 3ffac...9ec Han har vel bare kjøpt seg bostand der, da? Sånn som alle andre som bor i Bærum? 🤔 Rent fysisk er det ikke så vanskelig å havne i Bærum, man havner der man velger å havne Anonymkode: 22172...d00 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #18 Skrevet 26. april 2017 21 minutter siden, Cicero skrev: Hva?!! Jepp....gjør det ennå. Men han har heldigvis på seg lange bukser nå. Og jeg er voksen nå så trenger ikke barnevakt så han handler alene. Anonymkode: f374c...40d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #19 Skrevet 26. april 2017 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du bryr deg. Du bor vel ikke sammen med han, så det er vel begrenset hvor ofte du ser ham eller blir sett sammen med ham i offentligheten. Anonymkode: 2a7de...50e 1
Tvist Skrevet 27. april 2017 #20 Skrevet 27. april 2017 Som barn hadde jeg vært flau. Men ikke som voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå