Gå til innhold

Kvinner som ikke vil ha analsex...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg også suge kuk for å selv ville bli sugd da eller?

Anonymkode: 8028a...2b0

Selvfølgelig ikke. Du må slikke damekjønn for å bli sugd selv. For dem som liker sånt, vel og merke.

Anonymkode: 7ce8f...a06

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, kattepusen skrev:

Jeg er så utrolig LEI av å se dette.. Som om det at mannfolk liker analsex gjør dem homofile! 
Det finnes heterosexuelle kvinner som elsker pupper, er det plutselig lesbiske da? 

*Sukk* 

Tja hvis de tvinger mannen sin til å operere på seg silikonbryster og dumper han hvis ikke så er man ganske nært ja. 

Anonymkode: ba712...001

• Liker 4
Skrevet
På 26.4.2017 den 20.55, Bootyhunter skrev:

Nei. De som ikke vil ha sex er uaktuelle. 

Det finnes sex utenom å bli rævvkjørt da. Herregud Skjerp deg. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser bare igjennom tråden her.. Har bare lyst å kommentere: spør leger som jobber på sykehus. Hva de mener om analsex og gamle damers helsetilstand. De har sett mye rart angående dette. Ikke alt som var like pent å se.  Så det nok noe i det med bleier på gamle damer som har hatt analsex i yngre dager.

Anonymkode: 8a472...5c6

Man er da for faen ikke gammel når man er 50. Ikke etter dagens standard. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
21 minutter siden, OPIgirl skrev:

Jeg vet det daa les nå hva jeg skriver! 

Gjest Ingenting2
Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg vet det daa les nå hva jeg skriver! 

Men hvorfor ikke bare svare på tråden fremfor å måtte forklare mange ganger? Du kan vel lese selv? 

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Men hvorfor ikke bare svare på tråden fremfor å måtte forklare mange ganger? Du kan vel lese selv? 

Jeg svarte på tråden. Nei de er ikke uaktuelle, de som ikke vil ha sex i det hele tatt er uaktuelle for meg. At de ikke vil ha analsex er greit. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Jeg svarte på tråden. Nei de er ikke uaktuelle, de som ikke vil ha sex i det hele tatt er uaktuelle for meg. At de ikke vil ha analsex er greit. 

Tråden spør om analsex. Kun det. Ikke sex generelt. Du svarte ikke på tråden. 

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Nowyouseeme skrev:

Jo jeg svarte på tråden med litt mer. Ingen dør av det. 

Endret av Axl Rose
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jo jeg svarte på tråden med litt mer. Ingen dør av det. 

Du svarte ikke på tråden! Du! Svarte! Ikke! På! Trådeeeeeeen! Bob bob dæddi dæddi du svarte ikke på tråden! La det svinge la det du svarte ikke på tråden!

Anonymkode: 8028a...2b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 27.4.2017 den 13.40, lillbilly skrev:

For det første greier 50åringer å stelle seg selv, og for det andre blir ikke lukkemuskelen (mer) ødelagt av analsex enn den blir av å gå på do. Du tror vel ikke at 50åringer er inkontinente for avføring vel??  Det som tilslutt vil ta knekken på lukkemuskelen på dagens ungdom er elendig kosthold, ikke analsex 

Jeg har fått min anal ødelagt av analex med en som var alt for stor. Jeg fikk hemoroider og blødde og plages med rifter. Jeg kan også lekke litt om jeg har bløt avføring pga lukkemuskelen er skadet. Så du tar feil så feil!!!!!!

På 27.4.2017 den 16.57, lillbilly skrev:

Altså, for meg må de som vil ha sex der de vil, men om man gjør analyse riktig: ingenting skal presses inn. Gjør man det så gjør man det feil. Man skal bruke glidemiddel og IKKE presser ut muskelen hinsides enhver fornuft og beholder det samme presset over LANG tid, så skades ikke lukkemuskelen. 

Men det finnes ikke tall på dette og det vet jo alle, så det er jo en effektiv måte å prøve seg med det som en hersketeknikk. Tilfører dog diskusjonen ingenting. 

Anonymkode: 66b39...832

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ALDRI fått spørsmål om analsex før nåværende kjæreste. Da ble det et helvetes mas etter noen måneder. Jeg ga til slutt etter og hadde analsex to ganger med han. Fristet IKKE til å prøve det flere ganger, men nå mases det så mye om det at han tydeligvis ikke vil ha "vanlig" sex mer. Og jeg har blitt så avtent av maset om analsex at jeg vil heller ikke ha sex... 

Anonymkode: 83247...9cc

• Liker 7
Skrevet
På 27.4.2017 den 21.23, OPIgirl skrev:

Tror du må lese det han skriver en gang til før du roper på Gud og ber noen om å skjerpe seg :phaedra: du har misforstått . 

• Liker 1
Skrevet
På 27.4.2017 den 21.59, Nowyouseeme skrev:

Nå måtte jeg se igjennom tråden en gang til. Hvor svarer du på tråden? Siden det tydeligvis er så viktig for deg at folk svarer kun på tråden :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville da aldri dumpet noen som ikke vil ha analsex. Verre hvis hun ikke vil suge (noe som for enkelte er like teit som å dumpe noen for analsex). Men bryr meg ikke om analsex på den måten som med suging f.eks. Suging og munnsex generelt er et viktig del av et sexliv, analsex er ikke et viktig del av sexliv.

Anonymkode: 0af3d...06a

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Nå måtte jeg se igjennom tråden en gang til. Hvor svarer du på tråden? Siden det tydeligvis er så viktig for deg at folk svarer kun på tråden :opplyser:

:ler: leter du gjennom tråder for å finne feil? Jeg skjønner at KG er for kjedelige stunder altså, men dette tar kaka. 

Skrevet
3 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

:ler: leter du gjennom tråder for å finne feil? Jeg skjønner at KG er for kjedelige stunder altså, men dette tar kaka. 

Du hadde ikke bedre svar enn det? :danse:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt at nei til analsex faktisk er dealbreaker for mange. Jeg har mange venninner som snakker åpent om sexlivet sitt (det gjør jeg også selv.) Bare et par stykker har prøvd analsex og det er ikke noe de gjør ofte. Personlig har jeg ikke fått så mange forespørsler om analsex, men det har ikke vært noen problem de gangene jeg har takket nei. Min nåværende samboer kunne heller aldri tenkt seg analsex. Som han sier:"Hvorfor skal jeg opp i det hullet, når jeg har et mye bedre alternativ."

Anonymkode: c299a...a78

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet
28 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Du hadde ikke bedre svar enn det? :danse:

Ble for opptatt av å lete etter ditt svar :alice:

Skrevet
2 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Ble for opptatt av å lete etter ditt svar :alice:

Forskjellen mellom meg og deg er at jeg ikke kjefter på de som du påstår ikke svarer skikkelig . Og skal du først ta noen for det, så må du nå svare på spørsmålet selv også :alice:det var det jeg reagerte på . Jeg har ikke svart Ts. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...