Gå til innhold

Kvinner som ikke vil ha analsex...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, flaggermuskongen skrev:

Jeg har lyst å prøve en gang, men personlig syns jeg det er helt meningsløst.

Jeg er ikke gira på å bytte bleie på dama jeg er glad i når hun fyller 50, fordi lukkemuskelen er ødelagt. Det er idiotisk.

For det første greier 50åringer å stelle seg selv, og for det andre blir ikke lukkemuskelen (mer) ødelagt av analsex enn den blir av å gå på do. Du tror vel ikke at 50åringer er inkontinente for avføring vel??  Det som tilslutt vil ta knekken på lukkemuskelen på dagens ungdom er elendig kosthold, ikke analsex 

Endret av lillbilly
Skrivefeil
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, lillbilly skrev:

For det første greier 50åringer å stelle seg selv, og for det andre blir ikke lukkemuskelen (mer) ødelagt av analsex enn den blir av å gå på do. Du tror vel ikke at 50åringer er inkontinente for avføring vel??  Det som tilslutt vil ta knekken på lukkemuskelen på dagens ungdom er elendig kosthold, ikke analsex 

Så de som bare går på do har like dårlige lukkemuskler som noen som presser en penis oppi rompa i tillegg til å gå på do?
Jada du.

Anonymkode: 31be6...d8f

• Liker 16
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
14 minutter siden, lillbilly skrev:

Det var egentlig bare for å poengtere at jeg ikke er interessert i å skade dama

Du kan godt argumentere så mye du vil for analsex, men for meg føles det ikke riktig. Hvis hun derimot elsker det, og absolutt vil ha det, så kan jeg vel føye meg. 

Skrevet
19 minutter siden, lillbilly skrev:

Har du noe fakta som kan styrke argumentet ditt her? For jeg er ganske sikker på at man skader rompa mer ved å presse en penis opp der enn å gå på do. 

• Liker 20
Skrevet

Siden jeg helt ærlig mener at folk skal få sette grenser for seg selv, og sitt sexliv, så ville dette aldri vært en dealbreaker for oss. 
Vil hun ikke ha analsex, neivel, da finner vi på mye annet moro med henne da! =) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde meg. En jeg datet. Jeg dumpet han da, for jeg var klar om at analsex er og forblir uaktuelt, men han fortsatte masingen sin. Gjett hvem som fortsatt tar kontakt :hoho:

Anonymkode: 31be6...d8f

Ja rart det der.. dem slår opp med deg for at du ikke vil ha analsex. Men likevel klarer ikke menn å gi slipp på deg. Til meg så skulle nok eksen bevise ovenfor meg hvem som var "sjefen". Å at jeg kom til å be på mine knær da han ble sammen med "venninnen min" som en slags straff. Det slo feil vei det, jeg snudde ryggen til begge. Å kommer aldri til å vil ha noe med dem å gjøre. Tror ikke hun har såpass vett i skallet til å skjønne at han begjærer meg ennå etter 5 år. Altfor opptatt av at "hun fikk han" .

Anonymkode: 8a472...5c6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, lillbilly skrev:

Leser bare igjennom tråden her.. Har bare lyst å kommentere: spør leger som jobber på sykehus. Hva de mener om analsex og gamle damers helsetilstand. De har sett mye rart angående dette. Ikke alt som var like pent å se.  Så det nok noe i det med bleier på gamle damer som har hatt analsex i yngre dager.

• Liker 10
Skrevet

Hvis jeg er uaktuell for en mann fordi jeg ikke vil ha analsex, så får det bare være og da passer ikke vi sammen.

Jeg har prøvd analsex en gang tidligere (pga eksen min maste om det) men det var bare ubehagelig og føltes ut som jeg skulle drite på meg. Så nei takk.

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Dark Angelina skrev:

Har du noe fakta som kan styrke argumentet ditt her? For jeg er ganske sikker på at man skader rompa mer ved å presse en penis opp der enn å gå på do. 

Enig.

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser bare igjennom tråden her.. Har bare lyst å kommentere: spør leger som jobber på sykehus. Hva de mener om analsex og gamle damers helsetilstand. De har sett mye rart angående dette. Ikke alt som var like pent å se.  Så det nok noe i det med bleier på gamle damer som har hatt analsex i yngre dager.

Har du spurt? Du vet at det er like mange menn som damer som benytter hjelpemiddel i forhold til det med inkontinens?

Skrevet
2 timer siden, Dark Angelina skrev:

Altså, for meg må de som vil ha sex der de vil, men om man gjør analyse riktig: ingenting skal presses inn. Gjør man det så gjør man det feil. Man skal bruke glidemiddel og IKKE presser ut muskelen hinsides enhver fornuft og beholder det samme presset over LANG tid, så skades ikke lukkemuskelen. 

Men det finnes ikke tall på dette og det vet jo alle, så det er jo en effektiv måte å prøve seg med det som en hersketeknikk. Tilfører dog diskusjonen ingenting. 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om dette er en større greie for yngre folk, men jeg vet ikke. Har i hvert fall aldri fått et spørsmål eller noe om det fra mine partnere.

Jeg kan prøve ting, men å gjøre ting jeg absolutt ikke ønsker det gjør jeg aldri uansett hvor mye han hadde mast om det. Da får han nesten finne seg ei anna dame.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 

Når ble anal sex en almennaktivitet????

Jeg har venner fra 23 til 40 og det er kun en brøkdel av disse som har hatt og prøvd analsex, kun en i min vennegjeng som har hatt dette flere ganger og som har innført det som en normal ting i sexlivet og skjer et par ganger i året med kjæresten. 

Så svarer er nei, man skal absolutt ikke behøve å ha analsex for å være aktuell som kjæreste. 

Menn som mener det får revurdere kjønnet de er ute etter! Og putte et lite balltre opp i egen stump før de antar at andre liker det! 

Anonymkode: ba712...001

• Liker 16
Skrevet
4 timer siden, lillbilly skrev:

Lukkemuskelen er skapt for at ting skal komme UT der,  ikke for at ting skal komme INN. Å ha analsex med forsiktighet en gang i blant gjør neppe noen skade. Men det bør kanskje ikke overdrives. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det nok ikke så vanlig med analsex den gangen dagens gamle damer var unge... Ellers så er det vel ganske vanlig å måtte bruke bleier når man blir gammel, enten man har hatt analsex eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som mener det får revurdere kjønnet de er ute etter! Og putte et lite balltre opp i egen stump før de antar at andre liker det! 

Anonymkode: ba712...001

Jeg er så utrolig LEI av å se dette.. Som om det at mannfolk liker analsex gjør dem homofile! 
Det finnes heterosexuelle kvinner som elsker pupper, er det plutselig lesbiske da? 

*Sukk* 

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, Thyra skrev:

....

Nå var det nok ikke så vanlig med analsex den gangen dagens gamle damer var unge... Ellers så er det vel ganske vanlig å måtte bruke bleier når man blir gammel, enten man har hatt analsex eller ikke. 

Jeg mener å ha hørt at det var ganske utbredt. De brukte analen i eldre tider for å bevare jomfruhinnen til giftemål etc. Mulig dette er helt feil :vetikke: 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Jeg er så utrolig LEI av å se dette.. Som om det at mannfolk liker analsex gjør dem homofile! 
Det finnes heterosexuelle kvinner som elsker pupper, er det plutselig lesbiske da? 

*Sukk* 

Selv om jeg ikke tenner på analsex så er jeg enig i dette. Det virker bare dumt å sidestille det med homofili. Man kan i hvert fall respektere at andre liker det selv om man ikke gjør det selv. 

• Liker 4
Skrevet

En klok mann sa engang....ikke snabel inn der det skal kabel ut! 

Selv liker jeg ikke analsex og har ingen interesse av en partner som er hekta på det.

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den teorien har aldri JEG hørt fra våre leger i alle fall. Og ikke opplevd selv heller. Og jeg jobber på sykehus.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Dersom analsex-preferansene er avgjørende for om det blir et langvarig forhold eller ikke, så er forholdet neppe verd å satse på til å begynne med. Motsatt: Dersom dere er veldig glad i hverandre og ellers har det fint, burde analsex-preferanser komme laaaaangt nes på liste over ting som problematiseres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...