Gå til innhold

Lothepus og Petter Pilgaard med nytt TV-program


NordicViking

Anbefalte innlegg

Jammen glad jeg bare ser på Netflix og HBO  

Anonymkode: 3885f...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett litt på Fjorden cowboys og det var greit nok. Men Petter er jo bare så ekkel. Jeg får seriøst grøssninger bare av å se bilde av han. At Vendela har latt han ta på seg begriper jeg ikke, men hva gjør ikke folk for penger og berømmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg har sett litt på Fjorden cowboys og det var greit nok. Men Petter er jo bare så ekkel. Jeg får seriøst grøssninger bare av å se bilde av han. At Vendela har latt han ta på seg begriper jeg ikke, men hva gjør ikke folk for penger og berømmelse.

Har du ikke sett Farmen? Det burde du. Jeg hadde også et syn på han som "ekkel" , men etter Farmen fikk vi se hans gode sider! En utrolig kjekk og snill, hjelpsom, lærevillig gutt... med hjerte av gull! Ikke noe vondt med han. 
Eneste "ekle" er sveisen hans, når han har så tynt hår, så kler han ikke den sveisen. Var mye tøffere da han hadde håret bakover, slik i reklamen for sin nye genser. Da så han mer matcho ut og kledde det mye bedre. 

Anonymkode: fca39...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke sett Farmen? Det burde du. Jeg hadde også et syn på han som "ekkel" , men etter Farmen fikk vi se hans gode sider! En utrolig kjekk og snill, hjelpsom, lærevillig gutt... med hjerte av gull! Ikke noe vondt med han. 
Eneste "ekle" er sveisen hans, når han har så tynt hår, så kler han ikke den sveisen. Var mye tøffere da han hadde håret bakover, slik i reklamen for sin nye genser. Da så han mer matcho ut og kledde det mye bedre. 

Anonymkode: fca39...74a

Nei, jeg har ikke sett en eneste episode av farmen. Jeg visste ikke hvem Lothepus var heller før jeg var på besøk hos noen som så på Fjorden cowboys.

Mulig jeg ville endret syn på Petter, men jeg syns han har vært ekkel fra første gsng jeg så han på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, EvaLena skrev:

Nei, jeg har ikke sett en eneste episode av farmen. Jeg visste ikke hvem Lothepus var heller før jeg var på besøk hos noen som så på Fjorden cowboys.

Mulig jeg ville endret syn på Petter, men jeg syns han har vært ekkel fra første gsng jeg så han på TV.

Da er du veldig forutinntatt og  dømmende, du kjenner ikke Petter. Joda, han er litt "dust" - men han har et hjerte av gull, og det ville du også sett om du hadde sett han på Farmen. Til og med Linni Meister - som jeg også hadde et inntrykk av - bimbo med heliumstemme... fikk et helt annet inntrykk på farmen. Arbeidssom og sterk, snill, godhjertet og rettferdig.

Anonymkode: fca39...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, EvaLena skrev:

At Vendela har latt han ta på seg begriper jeg ikke, men hva gjør ikke folk for penger og berømmelse.

Tror det er mange som ønsker å ta på Vendela. Flott dame.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...