Gå til innhold

Bæsjer på meg offentlig... hjelp :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, dette er mega flaut, men jeg må bare spørre noen. Kan ikke akkurat ringe familien å spørre dem. Så jeg prøver her. Vær så snill, ikke le av meg. Jeg sliter med sosial angst. Jeg får plutselig en ekstrem frykt for å bæsje på meg. Jeg kjenner at det blir varmt i rumpa, at det siver ut bæsj. Uten at jeg egentlig må på do. Blir veldig obs på lukter og får panikk. Det er en tanke som går om å om igjen, "hva om lukkemuskelen svikter?!". Jeg blir ganske anspent i kroppen, og da kjennes det ut som at kroppen presser ut noe automatisk også. 
Det er nesten som om at jeg er redd for å miste kontroll over min egen kropp. 
Er dette normalt? Andre med sosial angst som får denne følelsen? Tips til å få det til å slutte?! 

Anonymkode: 952a9...729

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lege? 

Anonymkode: 59aea...6dc

• Liker 1
Gjest Cicero
Skrevet

Hæ, bæsjer du faktisk på deg, eller er du bare redd for at du skal gjøre det? 

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva, jeg sliter faktisk med det samme. Har det faktisk skjedd eller er det bare frykten for at det skal skje? 

Anonymkode: 937b8...f00

Skrevet

Buttplug?

Hvis dette er seriøst, så må du jo til legen 

• Liker 2
Gjest BlandaDrops
Skrevet

Enig med de andre, ta det opp med legen din.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Cicero skrev:

Hæ, bæsjer du faktisk på deg, eller er du bare redd for at du skal gjøre det? 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, jeg sliter faktisk med det samme. Har det faktisk skjedd eller er det bare frykten for at det skal skje? 

Frykten for at det skal skje. Det kjennes slik ut, jeg får fysiske symptomer og tegn på at det skjer. 

er for redd og flau til å gå til legen. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en venninne med samme problem. Hun var så redd for å drite på seg at hun nesten til slutt ikke turte å gå ut av huset. Det er viktig at du tar opp dette med legen din. Med venninnen var det jo faktisk sånn at hun også måtte på do, men det er nok angst som gjør at man føler at man ikke klarer å holde seg. Eller at man tror man ikke klarer det.

Men jeg forstod ikke helt om det er sånn at du faktisk må på do eller om du bare er redd for at det skal skje?

Anonymkode: ff98a...298

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frykten for at det skal skje. Det kjennes slik ut, jeg får fysiske symptomer og tegn på at det skjer. 

ts

Det er den eneste muligheten du har for å få adekvat hjelp.

• Liker 2
Gjest Cicero
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Hvis det er veldig ille bør du nesten bare gå til legen, selv om det er flaut. Regner med at du har prøvd å distrahere deg selv og slike ting?

Skrevet

Lege er det eneste som kan hjelpe. Høres forferdelig ut for deg, men få deg hjelp nå!

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Høres ut som en "variant" av emetofobi...angst for å kaste opp/oppkast generelt. Kanskje det du plages med også er en diagnose? 

Syns du skulle ta det med legen din. Han vil ikke syns det er teit, så prøv å ikke tenk på det som flaut.  Lettere sagt enn gjort, ja, jeg vet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det samme, så du er ikke alene. Har aldri bæsjet på meg så jeg aner ikke hvorfor den angsten plutselig skulle startet.

Anonymkode: 2f550...597

AnonymBruker
Skrevet

Hva om du har et truseinnlegg der bak i trusa? Vil du ikke føle deg tryggere da?

Anonymkode: b721c...327

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg var i gruppeterapi som yngere og der var det en som var redd for å spy når han var ute...Så det er sikkert ikke uvanlig. Husk at angsten er irrasjonell og at du ALDRI kommer til å bæsje på deg.

Anonymkode: 60c3a...4e3

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg var i gruppeterapi som yngere og der var det en som var redd for å spy når han var ute...Så det er sikkert ikke uvanlig. Husk at angsten er irrasjonell og at du ALDRI kommer til å bæsje på deg.

Anonymkode: 60c3a...4e3

Det har man jo ingen garanti for. Sånt kan jo faktisk skje.

Anonymkode: 2f550...597

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som faktisk har gjort i buksa ved noen anledninger. Hun har da vært voldsomt stresset, veldig mye på en gang. Jeg tror hun fikk noe beroligende som hun kunne ta når hun visste at det ble mye stress, og da skjedde det ikke. Etterhvert gikk det over av seg selv, og det har ikke skjedd på mange år.

Anonymkode: c74ee...816

AnonymBruker
Skrevet

Legge om kosten,spise mindre,har du prøvd det?

Slet med det samme og det hjalp meg hvertfall.

Anonymkode: 9d299...925

Gjest BlandaDrops
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Når du legger inn forespørsel om time så kan du legge inn en melding om hastegrad i samme slengen, her passer det å informere legen om hvilket pinlig ærend du kommer med og at du gruer deg.

Da vet han mye på forhånd, det kan hjelpe på angsten din at du slipper å forklare legen alt fra begynnelsen av.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du må begynne å gå til psykolog for angsten. Min frykt om å bæsje på meg forsvant når angsten ble mindre. Du trenger ikke nevne frykten for å bæsje på deg til legen. Det er også normalt å bli dårlig i magen når du er nervøs/har angst. 

Jeg kjenner det også fysisk og er sikker på at det kommer til å skje, men det har aldri skjedd. Det har aldri kommet bæsj i truseinnlegget og så lenge du spiser ordentlig og går på do jevnlig så er du trygg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...