Gå til innhold

Mistet bilnøkkel


Jente_anonym93

Anbefalte innlegg

Hei, har mistet den eneste bilnøkkelen jeg har. Sist jeg husker jeg hadde den var forrige torsdag. Jeg hadde vært å handlet og låste opp bagasjerommet for å hente posene, har ikke sentrallås. Jeg husker at jeg tok nøkkelen ut av låsen, men husker ikke hvor jeg la den. Føler jeg har letet over alt. Noen som kan ha noen tips til hvor jeg kan ha lagt den evt. noen steder jeg ikke har kommet på å lete? Evt. noen synske som ser noe? 😊 villig til å prøve alt for å finne den, blir veldig dyrt å bestille ny da verkstedet må ha bilen der for å programmere nøkkelen. Jeg har ikke noe på nøkkelen, så det er en enkel bilnøkkel til en golf fra 98. Bilen er ikke låst, så har fått letet i bagasjerommet, men den ligger ikke der..

Takk for svar! Hilsen vims. :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk frysen, der du oppbevarer plastposer, kjøleskap? 

Anonymkode: 6ffb9...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du programmere en '98 modell? Vet Honda hadde noen fra '94, men bilprodusentene begynner jo som regel med slikt med de dyreste modellene.

Anonymkode: 2c0cb...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 12.26, Jente_anonym93 skrev:

Hei, har mistet den eneste bilnøkkelen jeg har. Sist jeg husker jeg hadde den var forrige torsdag. Jeg hadde vært å handlet og låste opp bagasjerommet for å hente posene, har ikke sentrallås. Jeg husker at jeg tok nøkkelen ut av låsen, men husker ikke hvor jeg la den. Føler jeg har letet over alt. Noen som kan ha noen tips til hvor jeg kan ha lagt den evt. noen steder jeg ikke har kommet på å lete? Evt. noen synske som ser noe? 😊 villig til å prøve alt for å finne den, blir veldig dyrt å bestille ny da verkstedet må ha bilen der for å programmere nøkkelen. Jeg har ikke noe på nøkkelen, så det er en enkel bilnøkkel til en golf fra 98. Bilen er ikke låst, så har fått letet i bagasjerommet, men den ligger ikke der..

Takk for svar! Hilsen vims. :frkk:

Og du har sjekket alle lommene i buksa? Handleposen? Alle lommer i jakka? På bakken rundt/under bilen? Nå er det riktignok noen dager siden så du har kanskje funnet den ;) 

Om du ikke finner den må du nok til merkeforhandler. Den må programmeres slik at den matcher motorstyring, ellers starter den og går bare noen sekunder før den stopper igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...