AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #1 Skrevet 26. april 2017 Noen som kan anbefale en god sprinkelsengbeskytter? Som er litt stiv også? Kjøpte en billig hvit en på IKEA men den var jo helt håpløs 😕 Anonymkode: 30983...370
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #2 Skrevet 26. april 2017 Skal man egentlig ha dette? Trodde dette var frarådet jeg. Hvis det er anbefalt, må jeg også få noen tips Anonymkode: d44a5...f15
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man egentlig ha dette? Trodde dette var frarådet jeg. Hvis det er anbefalt, må jeg også få noen tips Anonymkode: d44a5...f15 Ser for meg at de små kan sette fast armer og bein uten? Det sies jo at beskytterne øker faren for krybbedød også da, så vet ikke.. men den fra IKEA var så myk og lav, og håpløs å feste skikkelig, så den virket ikke trygg iallfall Anonymkode: 30983...370
Minlillelykke Skrevet 26. april 2017 #4 Skrevet 26. april 2017 Vi var veldig fornøyd med de stive tykke fra babydan. Står godt i senga
Sanvitalia Skrevet 26. april 2017 #5 Skrevet 26. april 2017 Vi brukte/bruker ikke beskyttelse pga økt fare for krybbedød. Har fungert fint uten. Har satt seg lett fast et par ganger, men de lærer fort å komme seg løs selv. Ser vi at hun setter seg fast, så hjelper vi henne selvfølgelig løs. Når de er bittesmå så ligger de jo helt i ro, så da ser jeg ikke helt behovet for beskyttelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå