Gå til innhold

Tror jeg hater nordmenn mest


Frogke

Anbefalte innlegg

De er bare kontorrotter alle sammen som oftest. Jeg vet ikke helt men jeg har aldri helt likt viktigper og sånn som tror de skal vite alt og vite hva som er best osv og skal korrigere og slikt. Kanskje også fordi de sitter for mye og ikke prøver å virke mer inklusiv i omverden eller faktisk gå istedet for å bruke bil osv.

Altså de har som oftest ikke noen ønsker eller å ha et virkelig realt sosialt bilde av å bli kjent med folk på ordntlig, men behandler alle som om de var pasienter, utifra at det virker rent skuespill og falskt, en håndhilsen får meg ikke til å tro at noe er genuint men bare rent falskt tull. Det irriterer meg hver gang jeg ser slike folk. Selv om sikkert ikke alle er slikt så virker det som om det norske systemet behandler alle slik.

Endret av Frogke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smil til verden, så smiler kanskje verden litt tilbake til deg Frogke!

Anonymkode: a9b22...e74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smil til verden, så smiler kanskje verden litt tilbake til deg Frogke!

Anonymkode: a9b22...e74

Jeg gjør det om de vil på fjellet. Men ved tanke på at de heller vil være inn å spise sjokolade så er det vanskelig å smile til verden lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at de må sutre og klage og prøve å provosere på internett hele tiden :natti:

Anonymkode: eae97...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å snakke om at de må sutre og klage og prøve å provosere på internett hele tiden :natti:

Anonymkode: eae97...dd1

haha :P du kan ha rett der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle fæle mennesker i verden, hater du altså norske mennesker som må kjøre til kontoret for å bidra i samfunnet,og som spiser sjokolade når de har fri🤔

Anonymkode: 3c49e...6c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av alle fæle mennesker i verden, hater du altså norske mennesker som må kjøre til kontoret for å bidra i samfunnet,og som spiser sjokolade når de har fri🤔

Anonymkode: 3c49e...6c1

Man kan jo bidra uten å være statisk? Er det ikke derfor donasjoner og slikt skjer?

Uansett, jeg synes arbeid er en bra ting. Jeg bare liker ikke den slave mentaliteten folk har til bedrifter bare, med mindre det er av betydning som butikker og slikt, og ikke bare "Jeg sitter på et kontor og tar viktige telefoner" osv.

Uansett oftest i serier og slikt så er det nesten som folk forguder slikt, og jeg bare misliker kontorrotter uansett. Tror aldri jeg klarer å like slike selvgode folk uansett hvor lang tid det tar. Drikker den hersens dumme kaffen sin eller hva søren de gjør.

Endret av Frogke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frogke skrev:

De er bare kontorrotter alle sammen som oftest. Jeg vet ikke helt men jeg har aldri helt likt viktigper og sånn som tror de skal vite alt og vite hva som er best osv og skal korrigere og slikt. Kanskje også fordi de sitter for mye og ikke prøver å virke mer inklusiv i omverden eller faktisk gå istedet for å bruke bil osv.

Altså de har som oftest ikke noen ønsker eller å ha et virkelig realt sosialt bilde av å bli kjent med folk på ordntlig, men behandler alle som om de var pasienter, utifra at det virker rent skuespill og falskt, en håndhilsen får meg ikke til å tro at noe er genuint men bare rent falskt tull. Det irriterer meg hver gang jeg ser slike folk. Selv om sikkert ikke alle er slikt så virker det som om det norske systemet behandler alle slik.

De som "vet alt" kan jo ha kunnskap som kommer godt med da ;) Jeg skjønner at man ikke liker å bli korrigert, men da er det kverrulering og ikke korrigering det heter. 

 

Resten av første avsnitt skjønte jeg ikke noe av. Har du rota litt? Det ser sånn ut... Først handler innlegget ditt om viktig-per'er og deretter om folk som sitter for mye? :klo: Hvor er sammenhengen her?

Det siste avsnittet ditt hang virkelig ikke på grep for meg. Bare for å korrigere. :ler: 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt. Men jeg vil nå nominere folket i IS til en god andreplass

Anonymkode: 494e8...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hos ts lever janteloven i beste velgående

Anonymkode: 33c18...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er et fuckings fasade land . Føler jeg er født på feil planet noenganger . Dagens mennesker har ikke moral . Er egoister og rett og slett jævlige .. Norge er "verdens rikeste" for hvem da ?? Ikke etnisk norske innfødte ..-.- aldri stemt , vil ikke medvirke galskapen . Alt handler om penger makt og egoistiske agendaer..

Endret av lokmeister2016
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.4.2017 den 8.42, Frogke skrev:

De er bare kontorrotter alle sammen som oftest. Jeg vet ikke helt men jeg har aldri helt likt viktigper og sånn som tror de skal vite alt og vite hva som er best osv og skal korrigere og slikt. Kanskje også fordi de sitter for mye og ikke prøver å virke mer inklusiv i omverden eller faktisk gå istedet for å bruke bil osv.

Altså de har som oftest ikke noen ønsker eller å ha et virkelig realt sosialt bilde av å bli kjent med folk på ordntlig, men behandler alle som om de var pasienter, utifra at det virker rent skuespill og falskt, en håndhilsen får meg ikke til å tro at noe er genuint men bare rent falskt tull. Det irriterer meg hver gang jeg ser slike folk. Selv om sikkert ikke alle er slikt så virker det som om det norske systemet behandler alle slik.

Med andre ord du har selvforrakt? Siden her skriver du et innlegg som en viktigper og bedre iter, noe du også skriver at du hater. 

Dagens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lokmeister2016 skrev:

Norge er et fuckings fasade land . Føler jeg er født på feil planet noenganger . Dagens mennesker har ikke moral . Er egoister og rett og slett jævlige .. Norge er "verdens rikeste" for hvem da ?? Ikke etnisk norske innfødte ..-.- aldri stemt , vil ikke medvirke galskapen . Alt handler om penger makt og egoistiske agendaer..

:baby:

Anonymkode: a6880...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lokmeister2016 skrev:

Norge er et fuckings fasade land . Føler jeg er født på feil planet noenganger . Dagens mennesker har ikke moral . Er egoister og rett og slett jævlige .. Norge er "verdens rikeste" for hvem da ?? Ikke etnisk norske innfødte ..-.- aldri stemt , vil ikke medvirke galskapen . Alt handler om penger makt og egoistiske agendaer..

Visste ikke at Norge er en egen planet. Sist jeg sjekket var det flere land på denne planeten...

Anonymkode: 33c18...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at Norge er en egen planet. Sist jeg sjekket var det flere land på denne planeten...

Anonymkode: 33c18...8a9

Mener da generelt mennesker i verden i det jeg skrev der da . Burde vel tatt med det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man ser med de øynene man vil og ens syn på omverden og en selv er mye opp til hvilke briller man selv bruker. Jeg f.eks kjenner ikke igjen Norge slik det beskrives her. 

Man er sin egen lykkes smed, og man kommer ikke langt med bare å sutre og klage over hvor fæle alle andre er.

Anonymkode: 9ee8e...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Føler den siste tiden at ingenting ''virker genuint'' jeg heller. Altså dette med at alt er bare en fasade. Føler mange nordmenn er spydige også... Hvor er varmen?

 

Også leser man i VG kommentarene om folk som bare spøker om coronaviruset, er dette virkelig den gjennomsnittlige befolkingen? 

 

Anonymkode: d4c5b...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo så morsomt med et virus som allerede har tatt livet av mange 😐

 

Folk er ganske egoistiske da. Alt skal etterlates til myndigheter og ''fagfolk''... Ingen gidder å stille opp personlig.

JA, dette er en drøy påstand... Men jeg blir nesten misunnelig når jeg ser andre land og hvor viktig familie osv er der. Her er det bare fokus på selvrealisering... ikke noe annet.. ikke rart mange får psyksike lidelser i dette milleniummet.

''Oi, bor du hjemme hos foreldrene dine enda fordi du er syk???'' Ja hvor skal man gjøre av seg da? bo på gata?

 

Anonymkode: d4c5b...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...