Gå til innhold

Hvordan skape seksuell tiltrekning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en mann på 25 år som virkelig ikke har skjønt hvordan man skal gå frem med jenter for å komme forbi vennestadiet, da jeg alltid bare ender opp med å bli venner med jenter jeg er interessert i, og aldri noe mer. Jeg har kommet til den konklusjonen at jeg rett og slett ikke vet hvordan jeg skaper en seksuell spenning som får en jente til å se på meg som mer enn bare en venn, så da tenkte jeg at dere her på KG sikker sitter med noen gode tips som jeg håper dere er villig til å dele med meg :)
Nå skal det sies at jeg ikke er interessert i ONS, men det er vel mange av de samme tipsene som funker hvis man vil ha forhold kontra bare ONS, så alt av tips er av interesse.

Takker så mye for all hjelp!

Anonymkode: 18e4a...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må gjøre det klart med en gang at du ønsker mer enn vennskap :) 

Anonymkode: 69f1e...c39

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem som ts. Ble friendzonet av jenter hele tiden. 

Men så gikk jeg til innkjøp av Old Spice manneparfyme og brukte den. Kan umulig være tilfeldig at damene plutselig ble ekstra klengete og ville ligge med meg. Stikkordet her er feromoner. 

Damer tenner på lukt!

Anonymkode: bbea3...431

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Blikket har mye å si! Har ingen konkrete tips, vet bare at seksuell spenning er noe som oppstår når jeg møter blikket hans og det er noe mer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde samme problem som ts. Ble friendzonet av jenter hele tiden. 

Men så gikk jeg til innkjøp av Old Spice manneparfyme og brukte den. Kan umulig være tilfeldig at damene plutselig ble ekstra klengete og ville ligge med meg. Stikkordet her er feromoner. 

Damer tenner på lukt!

Anonymkode: bbea3...431

Haha, old spice :fnise:

Bestefaren min bruker den :ninuskapus:

Du får ikke fred fra de 70 år gamle babes med den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flaggermuskongen

Gå med taser i lomma. Om du ikke klarer skape seksuell spenning, så gi henne en annen type spenning fra taseren. Jeg lover deg at hun kommer til å falle for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bare seksuell spenning er problemet, så må du bli bedre til å flørte. Stikkordet er at vedkommende må lure på om du liker henne uten å kunne være helt sikker. Dette for å gi henne tid til å vurdere om hun liker deg eller ikke uten å føle seg presset. Det fungerer fordi det er sånn gjennomsnittet oppfører seg som forelskede unge: gjør små fremstøt, som småsøte kommentarer og litt ekstra klemmer etc, men ikke så mye at det blir for åpenbart. Samtidig som man blir kjent. Det gir kanskje ikke den rent seksuelle spenningen tidlig, men det bygger opp forelskelse når det fungerer. Det avhenger såklart av at personen kan falle for en som deg, folk har jo ulike preferanser etc. 

 Er venninnene gode nok venninner (og er du tøff nok til å høre sannheten)  til at du kan spørre flere av dem hvorfor de ikke liker deg sånn? Altså, vær helt tydelig på at du ikke sutrer eller er irriterte for at de ikke liker deg, men at du lurer på om det er noe du gjør feil eller noe du kan endre så det er større sjanse for at nye jenter du møter ser på deg på den måten. Bare vær obs på at dette er ulikt fra jente til jente, men om du ofte faller for jenter som er litt samme type, så kan det være noe å prøve. Men noen ganger har man bare uflaks og møter noen med helt andre preferanser.  Jeg har feks noen trekk både utseendemessig og personlighetsmessig som jeg bare ikke faller for. Jeg tiltrekkes ikke av "store' bredskuldrede menn, hverken muskler eller fett altså, og heller ikke av de som er for selvsikre eller nedlatende. Mens mange er mer omvendt der. Det får hverken jeg eller de gjort noe med. 

Når det er sagt: Jeg vil tro det kan gå på utseende, sjarm, interesser, selvtillit, verdier etc. Man godtar gjerne mer av venner enn av en man skal dele livet med, så det er ikke sikkert problemet er seksuell spenning i seg selv. De som får seg ONS er gjerne de som er veldig frempå og sier ting jenter vil høre, det funker ofte der og da, men absolutt ikke like godt i lengden, eller mot de jentene du vil ha. Så det jeg ville gjort var heller å tenke over eller undersøke om problemet er at du ikke er typen mann de jentene har likt, eller om det er ting som er lettere å gjøre noe med (hygiene? Hva du prater om i starten? Hvor interessert du virker? Flørter du for lite eller mye i starten eller på feil måte ? Kan du gjøre noe enkelt som å klippe håret eller endre stil litt? Eller bare møte flere folk du kanskje matcher bedre med.) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjøre det klart med en gang at du ønsker mer enn vennskap :) 

Anonymkode: 69f1e...c39

Dette!

Vi jenter ser på menn først og fremst som medmennesker, og ikke som potensielt befruktningsobjekt slik menn ser på kvinner. 

Om en vennlig kul og hyggelig mann vil henge med meg å gå en tur, dra på en konsert sammen siden vi har samme musikksmak eller ta noen øl så sier jeg ja på samme måten jeg gjør med en venninne som skal noe og jeg kjeder meg og tenker at det er morsommere å bli med hun. 

Ser på det som kun vennskap.

Ikke før dette mennesket er åpen og ærlig som en ordentlig Askeladd som målretta vil vinne prinsessa og halve kongeriket, og SIER rett ut at vil date meg og ser potensielt forhold med meg/vil ligge med meg , greier jeg å se på han som noe seksuelt. 

Og det er viktig å si fra og signalisere dette med en gang, fordi om en mann man ser på som kompis plutselig sier det etter en stund føler man seg bare brukt og objektifisert. "Okei var det dét han ville hele tiden jah.." Menn synes jenter som friendzoner er ille, men hva da med den creepy mannlige vennen som forventer og prøver å få sex i retur for vennskapet , vel dét er ille det! 

Menn som stadig havner i vennesonen er altfor utydelige med intensjonene sine , det er ikke flaut eller sårbart å si at man er interessert i noen og vil date eller ligge med de, det er seøvsikkert, målretta, tiltrekkende og ikke minst hindrer kleine misforståelser i fremtiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjøre det klart med en gang at du ønsker mer enn vennskap :) 

Anonymkode: 69f1e...c39

Joda, det sier jo seg selv, men hvordan gjør man dette på "riktig" måte.

 

1 time siden, Nuddelkopp skrev:

Dette!

Vi jenter ser på menn først og fremst som medmennesker, og ikke som potensielt befruktningsobjekt slik menn ser på kvinner. 

Om en vennlig kul og hyggelig mann vil henge med meg å gå en tur, dra på en konsert sammen siden vi har samme musikksmak eller ta noen øl så sier jeg ja på samme måten jeg gjør med en venninne som skal noe og jeg kjeder meg og tenker at det er morsommere å bli med hun. 

Ser på det som kun vennskap.

Ikke før dette mennesket er åpen og ærlig som en ordentlig Askeladd som målretta vil vinne prinsessa og halve kongeriket, og SIER rett ut at vil date meg og ser potensielt forhold med meg/vil ligge med meg , greier jeg å se på han som noe seksuelt. 

Og det er viktig å si fra og signalisere dette med en gang, fordi om en mann man ser på som kompis plutselig sier det etter en stund føler man seg bare brukt og objektifisert. "Okei var det dét han ville hele tiden jah.." Menn synes jenter som friendzoner er ille, men hva da med den creepy mannlige vennen som forventer og prøver å få sex i retur for vennskapet , vel dét er ille det! 

Menn som stadig havner i vennesonen er altfor utydelige med intensjonene sine , det er ikke flaut eller sårbart å si at man er interessert i noen og vil date eller ligge med de, det er seøvsikkert, målretta, tiltrekkende og ikke minst hindrer kleine misforståelser i fremtiden. 

Jeg tror problemet mitt litt er at jeg aldri helt har lært meg å flørte skikkelig, så da blir jeg mer som envennennnoe annet. Men tusen takk for tipsene :)

 

2 timer siden, Snowbrigade skrev:

Om bare seksuell spenning er problemet, så må du bli bedre til å flørte. Stikkordet er at vedkommende må lure på om du liker henne uten å kunne være helt sikker. Dette for å gi henne tid til å vurdere om hun liker deg eller ikke uten å føle seg presset. Det fungerer fordi det er sånn gjennomsnittet oppfører seg som forelskede unge: gjør små fremstøt, som småsøte kommentarer og litt ekstra klemmer etc, men ikke så mye at det blir for åpenbart. Samtidig som man blir kjent. Det gir kanskje ikke den rent seksuelle spenningen tidlig, men det bygger opp forelskelse når det fungerer. Det avhenger såklart av at personen kan falle for en som deg, folk har jo ulike preferanser etc. 

 Er venninnene gode nok venninner (og er du tøff nok til å høre sannheten)  til at du kan spørre flere av dem hvorfor de ikke liker deg sånn? Altså, vær helt tydelig på at du ikke sutrer eller er irriterte for at de ikke liker deg, men at du lurer på om det er noe du gjør feil eller noe du kan endre så det er større sjanse for at nye jenter du møter ser på deg på den måten. Bare vær obs på at dette er ulikt fra jente til jente, men om du ofte faller for jenter som er litt samme type, så kan det være noe å prøve. Men noen ganger har man bare uflaks og møter noen med helt andre preferanser.  Jeg har feks noen trekk både utseendemessig og personlighetsmessig som jeg bare ikke faller for. Jeg tiltrekkes ikke av "store' bredskuldrede menn, hverken muskler eller fett altså, og heller ikke av de som er for selvsikre eller nedlatende. Mens mange er mer omvendt der. Det får hverken jeg eller de gjort noe med. 

Når det er sagt: Jeg vil tro det kan gå på utseende, sjarm, interesser, selvtillit, verdier etc. Man godtar gjerne mer av venner enn av en man skal dele livet med, så det er ikke sikkert problemet er seksuell spenning i seg selv. De som får seg ONS er gjerne de som er veldig frempå og sier ting jenter vil høre, det funker ofte der og da, men absolutt ikke like godt i lengden, eller mot de jentene du vil ha. Så det jeg ville gjort var heller å tenke over eller undersøke om problemet er at du ikke er typen mann de jentene har likt, eller om det er ting som er lettere å gjøre noe med (hygiene? Hva du prater om i starten? Hvor interessert du virker? Flørter du for lite eller mye i starten eller på feil måte ? Kan du gjøre noe enkelt som å klippe håret eller endre stil litt? Eller bare møte flere folk du kanskje matcher bedre med.) 

Takk for gode tips!

Anonymkode: 18e4a...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tusen ting man kan gjøre, og jeg opplever at man ikke nødvendigvis trenger å si noe verbalt. De mennene jeg har falt for har vært elendig på å uttrykke seg verbalt, men de har vært flinke med å gi andre signaler. 

Eksempler på ting menn har gjort som fikk meg til å skjønne at han var interessert i noe mer enn å være venn:

-Har en hånd på midten av ryggen min når vi feks sammen ser på ting på museet, shopper, osv 

- når han vil vise meg noe på avstand (feks noe i utsikten) holder han rundt meg bakfra og viser 

-Tar tak i hånden min og "leder meg" nærmere han

-legger ikke skjul på at han ser på kroppen min 

- Ikke nøle med å kysse meg når hodene våres er såpass nærme hverandre

 

Kanskje litt dårlige eksempler, og det er ikke sikkert alle synes dette er noe særlig, men det får i alle fall hjertet mitt  til å dunke litt fortere for og forstå at han ikke bare er en venn  ☺️

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, moni123 skrev:

Det er tusen ting man kan gjøre, og jeg opplever at man ikke nødvendigvis trenger å si noe verbalt. De mennene jeg har falt for har vært elendig på å uttrykke seg verbalt, men de har vært flinke med å gi andre signaler. 

Eksempler på ting menn har gjort som fikk meg til å skjønne at han var interessert i noe mer enn å være venn:

-Har en hånd på midten av ryggen min når vi feks sammen ser på ting på museet, shopper, osv 

- når han vil vise meg noe på avstand (feks noe i utsikten) holder han rundt meg bakfra og viser 

-Tar tak i hånden min og "leder meg" nærmere han

-legger ikke skjul på at han ser på kroppen min 

- Ikke nøle med å kysse meg når hodene våres er såpass nærme hverandre

 

Kanskje litt dårlige eksempler, og det er ikke sikkert alle synes dette er noe særlig, men det får i alle fall hjertet mitt  til å dunke litt fortere for og forstå at han ikke bare er en venn  ☺️

 

 

Dette også. Altså, ikke nødvendigvis kyssinga med en gang, men gjør ting du har lyst til, som å gi hadeklem selv om dere ikke helt er der ennå, spør om hun vil bli med på ting med bare deg etc. Altså, det kan jo bli for mye, men så lenge man ikke rett ut sier til folk at man liker dem eller drar personen intill deg og kysser henne typ andre gang man møtes (det skal være ganske syk kjemi for at noe av det fungerer), så trenger man ikke "holde seg selv tilbake" så mye som stemmene i hodet ofte sier :P tørre å gjøre de små tingene man har lyst til og komme med litt komplimenter og sånn, igjen ikke for mye, men å snike ting som "du som er så søt" inn i en setning litt tidlig gjør jo at hun må tenke på deg litt sånn uten å bli skremt :) så ja, vise litt interesse fysisk og verbalt, men ikke overdrive for tidlig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det når menn leker litt katt-og-mus: gjør små fremstøt (hånd på rygg) for så å trekke seg tilbake igjen. Det gir meg mulighet til å respondere tilbake om jeg er interessert, og det skaper absolutt litt spenning i hverdagen. Tenk at hun skal sitte igjen og lure på om du faktisk gjorde et fremstøt eller ikke - i starten. Deretter kjører du på :P 

Og ha det gøy - flørting skal jo være gøy! Humor er ekstremt tiltrekkende for mange, mange kvinner, og klarer du å få oss til å le (for så å dulte "vennskapelig" borti skulderen vår) er mye gjort. Og lær deg enkle triks mtp å lese og bruke kroppsspråk: kopier bevegelser motparten gjør, se hvor kroppen hennes peker (og sørg for at du har kroppen vendt mot henne), sjekk om hun eksponerer håndledd, nakke/hals eller innside lår når hun prater med deg (hun liker deg!!!). 

Anonymkode: f1345...e57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en selvfølge, men vær attraktiv. Både utseende og væremåte. Da får du utrolig mye gratis. 

Sjekk hvilke jenter som virker interessert i deg. Igjen, da får man mye gratis.

Tør å prøve deg på jenta. 

 

Endret av Hermine Grang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 7.36, AnonymBruker skrev:

Du må gjøre det klart med en gang at du ønsker mer enn vennskap :) 

Anonymkode: 69f1e...c39

Er det lurt å gjøre klart?? :)

Jeg er også uerfaren.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det når menn leker litt katt-og-mus: kopier bevegelser motparten gjør, se hvor kroppen hennes peker (og sørg for at du har kroppen vendt mot henne), sjekk om hun eksponerer håndledd, nakke/hals eller innside lår når hun prater med deg (hun liker deg!!!). 

Anonymkode: f1345...e57

Er dette sikre tegn på at jenta liker meg? :) 

Anonymkode: 03b61...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
På 4/26/2017 den 15.00, Snowbrigade skrev:

Om bare seksuell spenning er problemet, så må du bli bedre til å flørte. Stikkordet er at vedkommende må lure på om du liker henne uten å kunne være helt sikker. Dette for å gi henne tid til å vurdere om hun liker deg eller ikke uten å føle seg presset. Det fungerer fordi det er sånn gjennomsnittet oppfører seg som forelskede unge: gjør små fremstøt, som småsøte kommentarer og litt ekstra klemmer etc, men ikke så mye at det blir for åpenbart. Samtidig som man blir kjent. Det gir kanskje ikke den rent seksuelle spenningen tidlig, men det bygger opp forelskelse når det fungerer. Det avhenger såklart av at personen kan falle for en som deg, folk har jo ulike preferanser etc. 

Er ikke ts, men jeg likte dette :) Bare det at damen bruker tid på å tenke på meg er en god ting. Et lite problemet med å spørre en dame om hun vil finne på noe med en gang er at hun da tvinges til å gjøre en beslutning uten at hun kjenner meg, og ikke har fått tid til å like meg. Med mindre damen er tiltrukket av meg fra starten av så virker det ikke så veldig bra. Derfor liker jeg å bruke litt tid dersom jeg vet at jeg kommer til å se damen igjen for eksempel på en aktivitet vi begge driver med. Det er litt værre på byn og ellers fordi dersom man ikke spør om kontaktinfo snakker man aldri med damen igjen, men da kan man få snap og facebook og preike litt der før man spør om hun vil finne på noe. 

Jeg synes generelt at det ikke er lurt å være for direkte i begynnelsen om intensjonene man har, og  vise at man liker damen fordi det ofte kan drepe spenningen helt. Det funker å være direkte på et lite antall damer, men med resten så skyter man seg selv litt i foten fordi det setter litt for mye press på en dame som egentlig ikke vet om hun er interessert eller ikke. 

Du må få i gang flørten ts gjennom øyekontakt, smil, lett berøring og lek. Det er mitt tips. Hvis du har noen venninner som du vet gir gode råd kan du spørre dem. Ellers burde du bli flink til å lese damer, det vil gi deg mye. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Minesveiper skrev:

Er ikke ts, men jeg likte dette :) Bare det at damen bruker tid på å tenke på meg er en god ting. Et lite problemet med å spørre en dame om hun vil finne på noe med en gang er at hun da tvinges til å gjøre en beslutning uten at hun kjenner meg, og ikke har fått tid til å like meg. Med mindre damen er tiltrukket av meg fra starten av så virker det ikke så veldig bra. Derfor liker jeg å bruke litt tid dersom jeg vet at jeg kommer til å se damen igjen for eksempel på en aktivitet vi begge driver med. Det er litt værre på byn og ellers fordi dersom man ikke spør om kontaktinfo snakker man aldri med damen igjen, men da kan man få snap og facebook og preike litt der før man spør om hun vil finne på noe. 

Jeg synes generelt at det ikke er lurt å være for direkte i begynnelsen om intensjonene man har, og at man liker damen fordi det ofte kan drepe spenningen helt. Det funker å være direkte på et lite antall damer, men med resten så skyter man seg selv litt i foten fordi det setter litt for mye press på en dame som egentlig ikke vet om hun er interessert eller ikke. 

Du må få i gang flørten ts gjennom øyekontakt, smil, lett berøring og lek. Det er mitt tips. Hvis du har noen venninner som du vet gir gode råd kan du spørre dem. Ellers burde du bli flink til å lese damer, det vil gi deg mye. 

Ja, jeg må vel kanskje bare kaste meg i det. Jeg har litt for vane at jeg liker å bli kjent med jenter før jeg blir trygg på dem og jeg utvikler følelser, men innen da så er jeg alltid bare en venn, så jeg må vel kanskje bare kjøre litt på fra starten av og så går det som det går.

Anonymkode: 18e4a...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette sikre tegn på at jenta liker meg? :) 

Anonymkode: 03b61...1bd

Nei, det er absolutt ikke sikre tegn, mer en indikasjon. 

Anonymkode: f1345...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser med en gang hva problemet ditt er. Eller jeg skal spå deg, siden jeg bare har den lille teksten å tolke deg utifra

Du er for snill, det er ingenting mystisk, spennende ved deg, ingen intriger eller mørke sider for jenten å redde deg fra, si meg, føler du at du oppfører deg som en mann som vil kunne gjøre noe sånt som å bende jenta overende og ta henne på kjøkkenbenken fordi du ville ha henne der og da? Eller kjøre inn i solnedgangen med henne på motorsykkelen din?

 

Og smilefjes uten videre til random folk og jenter du ikke har noe forhold til før de har brukt smilefjes selv er jeg ikke noe fan av

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv da, men jeg foretrekker også at om mannen er interessert i noe mer viser han det med en gang. Jeg har opplevd at mange menn faktisk bare spør med en gang de møter en interessant kvinne. Det liker jeg. 90 % av mannfolka jeg har blitt spurt om date har faktisk spurt meg enten etter første eller andre møte. Enten direkte eller begynt å flørte ordentlig sånn at jeg skjønner hvordan det ligger an. 

Når det kommer til å vennskap med menn skal jeg ærlig si at det ikke har så veldig mye å si om vi begynner med et vennskap eller rett på flørtern. De mennene jeg ønsker å date ønsker jeg jo date uansett om vi begynner med et vennskap eller ikke. Da har jeg alltid ansett dem som interessante og alltid vært åpen for noe mer. Men da vil jeg også flørte med de fra dag én. Så har faktisk ikke hatt vennskap med menn jeg egentlig ønsker noe mer med. Blir vi venner fra dag én og alt er vennskapelig vil jeg ikke si ja til en date etter vi har blitt kjent, fordi jeg allerede vet at det ikke er typen jeg ser etter for et forhold. Det er kanskje en person jeg virkelig liker som venn, slik som med de kvinnelige vennene mine, men ikke en jeg ønsker å bli sammen med - akkurat som de kvinnelige vennene mine. 

Jeg vet egentlig ikke hva det er som skaper den seksuelle tiltrekningen. Men når jeg møter noen jeg liker føler jeg sikker bare seksuell tiltrekning basert på utseendet hans de første minuttene, men ønsket om å faktisk bli kjent er en kombinasjon av det utseende jeg tenner på og en god personlighet.

 

Anonymkode: 9921b...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...