Gå til innhold

Dark A´s liv uten filter


Dark Angelina

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen! 

Tenkte jeg kunne prøve meg på å starte en dagbok her inne. Har tidligere prøvd å skrive dagbøker i virkeligheten, men mister interessen fort. Tror kanskje det kan bli litt gøyere hvis jeg kan dele tanker og synspunkt med noen andre. 

Jeg kan begynne litt med å fortelle om meg selv. Jeg er 22 år gammel. Jobber i fast stilling i en dagligvare, men er for tiden 60% sykemeldt pga. depresjon og angst lidelse. Dette er det som preger meg mest i hverdagen, og jeg prøver veldig hardt å komme meg ut av depresjonen og finne igjen gleden jeg hadde for et halvt år siden, før dette inntraff.

Jeg har blitt veldig glad i lese bøker i det siste, jeg er akkurat ferdig å lese "Kjære" av Linnea Myhre, som jeg har ønsket å lese veldig lenge, holder på med "Åpne plasser og trange rom" som er en selvutviklings bok for mennesker med angstlidelser og fobier, og har fått låne "En gatekatt ved navn Bob" av mamma som jeg gleder meg veldig til å lese.

Idag våknet jeg med sår hals, hodepine og har hatt forbigående feber i hele dag. Så dagen har vært høyst uproduktiv, har tilbragt hele dagen på sofaen og sett på Netflix. Jeg er veldig godt i gang med å se alle sesongene av Pretty Little Liars på nytt, fordi jeg er ikke helt sikker på hvor jeg datt av da jeg så det for et par år siden.

Blir ikke lenge jeg til jeg spiser litt kveldsmat og hopper til køys.. vil egentlig bare at denne dagen skal være over og satser på at morgendagen blir bedre.

Håper dere har en bedre dag enn meg og at dere er frisk!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere. 

Forkjølelsen var ikke noe bedre idag, våknet idag med øm kropp og sår hals. Hadde ikke noe lyst til å stå opp i det hele tatt. Kom meg omsider ut av sengen og spiste litt mat, og ryddet litt her hjemme. Så var det avgårde på medarbeidersamtale, gruet meg litt, men det gikk helt greit. 

Så traff jeg en venninne på butikken. Hun har prøvd i lang tid å komme på besøk til meg, men jeg har alltid sagt at det ikke passer, fordi jeg orker ikke tanken på besøk. Det er ikke fordi det kommer til å være kjedelig eller noe sånt, men jeg er så redd for å bli dårlig, jeg er så redd for å få et panikkanfall mens jeg har besøk. Men vi ble enig om at hun kunne komme hjem til meg og lage litt middag til oss, så kunne hun dra igjen etter vi hadde spist. Så det var koselig med litt besøk, vi lagde og spiste taco sammen. 

Nå slapper jeg av med Pretty Little Liars på Netflix og tror ikke jeg kommer til å få gjort noe mer i løpet av dagen. Kanskje jeg legger meg ned for å lese litt. Imorgen er det legebesøk for å se om vi skal forlenge sykemeldingen enda mer, eller om vi skal sende meg enda mer ut i arbeid. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om dette... Vi får bare se hvordan det går tror jeg. 

Ha en fin kveld alle sammen <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte det denne gangen også. To dager på jobb gjennomført, uten å få panikk. Selv om jeg stadig er redd for at det skal skje. Planlegger å stå opp slik at jeg har tid til å spise, fikse meg og roe meg ned ved eventuelle panikkanfall. Jeg er så utrolig sliten av å hele tiden tenke på at nå kan det skje. Nå begynner jeg å svette, nå kommer hjertebanken.. tenk hvis jeg begynner og hyperventilere og besvimer. 

Idag skal jeg kjøre i en og en halvtime for å sitte barnevakt for lillesøsteren min, mens mamma og mannen hennes skal ut og spise. Jeg syns det er helt greit å skulle passe lillesøster, men jeg kvir meg litt til å kjøre den lange veien alene. Syns ikke det er noe trivelig. Syns det er mye tryggere hvis jeg har noen med meg i bilen, og tiden går så mye fortere da. 

Jeg har halvveis avtalt med en venninne at vi skal prøve å begynne på trening igjen på mandag. Jeg hadde meg en smell der jeg fikk panikk på treningsstudioet, og etter det har jeg reservert meg veldig for å gå. Så vi får se hvordan det går. 

Solen skinner ute, så vi får prøve å gjøre det beste ut av dagen! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...