Gå til innhold

Tips til 40-årsgave til mannen?? Ikke for dyrt..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

So- hubbyen blir 40 år snart. Og jeg er på sparebluss... :/ Vi har dessverre vært litt short of cash hele det siste året.

Han er glad i sport, trening, tur, god mat, også glad i å lage mat, glad i god, eksklusiv dikke (vin, whiskey, cognac)..

Opplevelser knyttet til friluftsliv, tur, trening har jeg vurdert, det samme med kokkekurs etc.. Han ønsker seg også en avansert fitbit-greie/gps-klokke. Men så er det jo 40-årsdagen da, så lyst at det skal være litt spesielt og personlig. Men altså ikke for dyrt. 

(Han er en type fyr som handler en del klær og er bevisst på hva han har på seg, så det er uaktuelt å handle slikt til ham btw). 

Anonymkode: ceb20...1a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvor mye penger kan/vil du bruke?

Anonymkode: 9ca5a...ae0

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor mye penger kan/vil du bruke?

Anonymkode: 9ca5a...ae0

Med fare for å bli hetset på kg; jeg har ikke anledning til å bruke mer enn et par tusen.. 

ts

Skrevet (endret)
På 25. april 2017 den 19.32, AnonymBruker skrev:

So- hubbyen blir 40 år snart. Og jeg er på sparebluss... :/ Vi har dessverre vært litt short of cash hele det siste året.

Han er glad i sport, trening, tur, god mat, også glad i å lage mat, glad i god, eksklusiv dikke (vin, whiskey, cognac)..

Opplevelser knyttet til friluftsliv, tur, trening har jeg vurdert, det samme med kokkekurs etc.. Han ønsker seg også en avansert fitbit-greie/gps-klokke. Men så er det jo 40-årsdagen da, så lyst at det skal være litt spesielt og personlig. Men altså ikke for dyrt. 

(Han er en type fyr som handler en del klær og er bevisst på hva han har på seg, så det er uaktuelt å handle slikt til ham btw). 

Ardbeg Corryvreckan er min Whiskyfavoritt. Kraftig røykpreg og veldig myk og  rund smak. 57% alkohol, så jeg har i litt vann.Bestillingsvare. 899,90 kr.

Dalwinnie 15 er mye billigere, myk smak og veldig god. Ikke røykpreg. 

Auchentoshan Three Wood lukter veldig godt. Mye sherry-eikpreg. Myk. Ikke røyk. 

Glenlivet Nadurra Cask Strenght. Ekstremt myk vanilje-eik whisky. Ikke røyk. Den blander jeg med vann. Ca 60% alkohol.

Endret av I Grosny
Ardbeg C koster 899,90, ikke 799 som først skrevet
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

Ardbeg Corryvreckan er min Whiskyfavoritt. Kraftig røykpreg og veldig myk og  rund smak. 57% alkohol, så jeg har i litt vann.Bestillingsvare. 799 kr.

Dalwinnie 15 er mye billigere, myk smak og veldig god. Ikke røykpreg. 

Auchentoshan Three Wood lukter veldig godt. Mye sherry-eikpreg. Myk. Ikke røyk. 

Glenlivet Nadurra Cask Strenght. Ekstremt myk vanilje-eik whisky. Ikke røyk. Den blander jeg med vann. Ca 60% alkohol.

Supert- tusen takk!! :lillesky2:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du bestille en svær og skikkelig fin og morsom fotobok? Med bilder fra forholdet deres. Turer osv.

Anonymkode: a024d...c28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere telt? Kanskje sette av en helg teltur og ta med en konjakk i sekken?

Anonymkode: b946e...a63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere telt? Kanskje sette av en helg teltur og ta med en konjakk i sekken?

Anonymkode: b946e...a63

Takk - akkurat det har jeg tenkt på !! :) Hvis det blir litt varmere vurderer jeg å ta med ham og ungene på telttur den helgen han fyller år og så ha med en champis og en gave på turen. :) Kose oss med noe selvlaget mat etc- en ny opplevelse (har nemlig aldri fått brukt teltet)..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du bestille en svær og skikkelig fin og morsom fotobok? Med bilder fra forholdet deres. Turer osv.

Anonymkode: a024d...c28

Også en god ide. Dette gjorde jeg til bryllupet vårt for få år siden :) Men alltid en hyggelig gave det!

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener med so-hubbyen

Jeg støtter forslaget om telttur. 

Anonymkode: 0fd91...d38

• Liker 2
Skrevet
På 25. april 2017 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Hva med FitBit og noe ved siden? FitBit ligger på litt under 1000lappen til litt over, ut i fra modellen. Da kan du jo ha mulighet til å gjøre noe ekstra? :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blowjob-klippekort 

Slår garantert an. Og helt gratis :)

Anonymkode: f295b...1f2

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener med so-hubbyen

Jeg støtter forslaget om telttur. 

Anonymkode: 0fd91...d38

"Så - mannen...(osv)"

So er engelsk, evt dialekt (vestlandsk).

Hubby er engelsk slang for husband, altså ektemann.

Anonymkode: c3593...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal gi ham det han ønsker seg jeg. Den FitBit-greia. Menn er enkle sånn. De er fornøyd med å få noe de har ønsket seg og krever ikke romantiske opplegg. 

Anonymkode: 92a7b...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, maid skrev:

Hva med FitBit og noe ved siden? FitBit ligger på litt under 1000lappen til litt over, ut i fra modellen. Da kan du jo ha mulighet til å gjøre noe ekstra? :-)

Han har en Fibit, jeg kjøpte det til ham til jul i fjor. Den kostet 1200. Men nå har han begynt å trene masse, skal være med på triatlon osv så nå vil han ha en skikkelig avansert greie til 4500. Jeg tenker og som siste anonym sier, at menn de trenger ikke så mye greier, men blir glad for akkurat det de ønsker seg. 

Jeg har derfor kommet frem til at jeg skal få med foreldrene hans og spleise på den sportsklokka. Det er jo den han ønsker seg. Kommer til å få masse glede av den og ha den lenge. :) får putte den i sekken på teltturen ;)

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal gi ham det han ønsker seg jeg. Den FitBit-greia. Menn er enkle sånn. De er fornøyd med å få noe de har ønsket seg og krever ikke romantiske opplegg. 

Anonymkode: 92a7b...896

enig. :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet
På 26.4.2017 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Også en god ide. Dette gjorde jeg til bryllupet vårt for få år siden :) Men alltid en hyggelig gave det!

Fint til bryllup, men dette er en 40-årspresang!!!!! 

NEDSTEMT! 

Støtter telt-planen eller den spesifikke klokken han ønsker seg. 

Anonymkode: ffd90...0dc

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blowjob-klippekort 

Slår garantert an. Og helt gratis :)

Anonymkode: f295b...1f2

Hehe det kan jeg jo også godt slenge på :)

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...