Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 har du noengang drukket så mye at du har blitt pumpet?
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 ja, men av en annnen grunn enn at jeg hadde drukket for mye.
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 Ja, da jeg liten, lurte en eldre venninne meg til å spise en haug med tranpiller.
Gjest Nordmenn.. Skrevet 22. desember 2004 #7 Skrevet 22. desember 2004 Det er jo ganske vulgært og harry dette med å drikke så mye at man må bli pumpet. Menn liker det ikke og i mange andre kland er jentene/kvinnene mer anstendige og konservative enn her i harry-land. Dere norske kvinner har mye å lære av de italienske og spanske: der kan de raffinement, kvinnelighet, eleganse og kunsten å ikke drikke for mye.
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #8 Skrevet 22. desember 2004 Dere norske kvinner har mye å lære av de italienske og spanske: der kan de raffinement, kvinnelighet, eleganse og kunsten å ikke drikke for mye. Mange norske jenter som også kan det
Gjest Daniella_ Skrevet 23. desember 2004 #10 Skrevet 23. desember 2004 Jepp. Hva slags miljø henger du i da? HB-miljøet i Brummunddal?
*Lene* Skrevet 23. desember 2004 #11 Skrevet 23. desember 2004 Aldri blitt pumpa nei... Litt kontroll hadde jeg da...
Gjest Melk Skrevet 23. desember 2004 #15 Skrevet 23. desember 2004 Det er jo ganske vulgært og harry dette med å drikke så mye at man må bli pumpet. Kvinner liker det ikke og i mange andre kland er guttene/kvinnene mer anstendige og konservative enn her i harry-land. Dere norske menn har mye å lære av de italienske og spanske: der kan de raffinement, maskulinitet, eleganse og kunsten å ikke drikke for mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå