Gjest Nathalie Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 Ja, hva er dine favoritter akkurat NÅ?? Nevn den CD-en du liker best akkurat NÅ, og EN sang du liker best akkurat NÅ.... Her er mine to: CD: "Låtar som är sådär" med Björn Rosenström Sang: Kan ikke tittelen egentlig, men den er ikke lang. Det er Björn Rosenström, og den går såhär: "En gång om dagen får jag ondt i magen då tänker jag på dej, så går min magverk över. En gång om dagen får jag ondt i magen då tänker jag på dej så går min magverk över En gång på tusen får du ondt i musen då kommer jag til dej så går din musverk över En gång på tusen får du ondt i musen, då hjälper jag deg snällt förr jag vet hva du behøver En bok, en filt og en kopp choklaaaaad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 30. juli 2002 #2 Del Skrevet 30. juli 2002 Den var søt, Nathalie Denne uken er Shakira med "Underneath your clothes" fremdeles på topp hos meg. Tenker vi kan si at CD'en den kommer fra, "Laundry service" er ukens beste, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 Bryan Adams- Spirit. Sang: Brothers under the sun.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. juli 2002 #4 Del Skrevet 30. juli 2002 Album: Moby "18" Sang: nesten samtlige, men "we are all made of stars" gjør seg i anlegget i bilen min.. Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #5 Del Skrevet 30. juli 2002 Ja, hva er dine favoritter akkurat NÅ?? Nevn den CD-en du liker best akkurat NÅ, og EN sang du liker best akkurat NÅ.... Skive: The Cure: Paris Sang: Folk & Røvere: Yess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 30. juli 2002 #6 Del Skrevet 30. juli 2002 Om sommeren er jeg veldig glad i musikk med lit fart i. Nå om dagen har jeg sansen for den siste fra Kylie Minogue- Love at first sight , Kiss Kiss med Holly Valance og Without me med Eminem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 30. juli 2002 #7 Del Skrevet 30. juli 2002 Det må bli "Karleken ventar" med Kent. Skiva deres, "Vapen och amunition" er favoritt cd for tida. Anbefales! Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lionda ikke innlogget Skrevet 30. juli 2002 #8 Del Skrevet 30. juli 2002 Kan jeg skrive flere? Det är en nåd - Lisa Ekdahl Leather -Tori Amos Et ögonblick i sänder - Bo Kaspers Orkester Volver a amar - Cristian Castro Lionda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 30. juli 2002 #9 Del Skrevet 30. juli 2002 Album: På Hotell med Bo Kaspers Orkester... Vet den er litt gammel, men like fullt genial i mine øyne. Sang: "Ingenting Alls" av Bo Kaspers Orkester og Folk og Røveres "Yess" Tok den litt før meg du, Verdande! Men det er sommersang nr. 1... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 1. august 2002 #10 Del Skrevet 1. august 2002 Akkurat nå går det i den nye skiva til Bruce Springsteen. har hatt den i to dager, og har spillt den mye. Det er i hvertfall den jeg spiller mest. Bruce Springsteen - The Rising Favorittlåt akkurat nå? Vanskelig, men velger Tom Waits - Downtown Train fra platen Rain Dogs fra 1985. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. august 2002 #11 Del Skrevet 1. august 2002 Akkurat nå hører jeg MYE på MADRUGADA "industrial silence". :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 2. august 2002 #12 Del Skrevet 2. august 2002 I disse dager hører jeg endel på Psyside og Gms med låter som "Ghost And Soul" og "We're Having a Party" Det er skikkelig bra psycedelic trance. Er veldig glad i elektronisk musikk, og det blir vel mest mp3 for tiden. Hører også på gammel rock som f.eks Janis Joplin. Andre gode er Bob Dylan, Bob Marley, Melissa Etheridge o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #13 Del Skrevet 2. august 2002 Her var det jammen mange forskjellige musikksmaker! Så gøy å se at folk er så forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 2. august 2002 #14 Del Skrevet 2. august 2002 CD: The Eminem Show, garantert! :D Sang: Superman (En sang på The Eminem Show) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. august 2002 #15 Del Skrevet 2. august 2002 Beste album: Kent/ "Karleken ventar" Beste sang: Den nye til A-ha, som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #16 Del Skrevet 20. september 2002 Det må bli Avril Lavigne sitt nye album "Let go" Og sang: Naked elle Losing Grip med Avril!!!! Klemz Wemby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. september 2002 #17 Del Skrevet 20. september 2002 HELE cd til Lenny Kravitz "5" !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 20. september 2002 #18 Del Skrevet 20. september 2002 ukens lp kirsty MacColl - electric landlady (gammel og god) alle låtene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 20. september 2002 #19 Del Skrevet 20. september 2002 den nyeste cd'n til Wyclef Jean - Masquerade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. september 2002 #20 Del Skrevet 20. september 2002 Lenny Kravitz: "Little girl's eyes" og "Believe" Shakira: "Underneath your clothes" Akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå