Gå til innhold

Sært?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater sier at han aldri blir sur, aldri krangler, aldri blir høylytt, aldri irritabel osv.

Er han gærn? Alle sammen har jo slike følelser i kroppen. Er han redd for følelser? Får skikkelig dårlig magefølelse og vet ikke helt.. 

Anonymkode: 972ae...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig har jeg veldig vanskelig for å tro at et menneske ikke har slike følelser. Det er mulig dette noe er bare han sier for å ikke "skremme" deg vekk. Fordi han vil unngå konflikter med deg. Kanskje du kan presse han litt mer på det, si at det må da være noe som gjør at han blir sur? Han må jo ha kranglet med foreldre eller venner en gang i blant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig er han av den passive aggressive typen med lav selvtillit som aldri blir sur, men egentlig blir det. Eksen min var sånn og en venninne(bekjent blir vel mer riktig) er sånn. Aggrisjonen er der, men den kommer til å vise seg på en annen måte som er veldig lite problemløsende. Og det finnes forskjellige måter å være konfliksky på, noen trenger mer tid til å ta opp tematikk/konflikt men GJØR DET i det minste - mens andre går rundt og bærer på det, lar det komme ut i småstikk hele tiden, klager uten å klage direkte... Får dessverre ordentlig dårlig assosiasjon til mennesker som sier at "de aldri blir sint" eller irritert, sur osv. 

 

Anonymkode: 06efe...eba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sur så fort eller lett, har veldig god tålmodighet også videre. Men jeg kan da absolutt bli sint, irritert, snurt og alle disse tingene! Om man ikke blir det blir jeg ordentlig skeptisk.

Anonymkode: 00505...984

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare noe han sier. Jeg blir selv svært sjelden sint, og det er ikke mye som irriterer meg. Og jeg hater og krangle, så er det noe, så vil jeg bare prate rolig om det. Så jeg tar det jo opp på en rolig diplomatisk måte. Men skjer det noe ille, så kan jeg bli skikkelig forbanna. Det er jo ikke sånn at jeg ikke kan kjenne de følelsene.

Anonymkode: 67a00...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel heller konfliktsky og mener at han aldri viser disse følelsene direkte men heller lar de utspille seg på andre måter som å bli passiv aggresiv, lar de bygge opp innvendig osv.

Anonymkode: 5d554...480

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på. Kjenner noen som aldri lar seg hisse opp, som er litt sånn "kloke menn" type personlighet. Men de går jo ikke akkurat rundt og sier det til folk

Men om du får dårlig magefølelse tipper jeg at du har plukket opp andre ubevisste signaler som gir deg et dårlig helhetsinntrykk, og helhetsinntrykket er alltid viktigst

Anonymkode: cf060...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helhetsinntrykket er litt i ubalanse. Han er 44 år og har hatt noen forhold bak seg, men ingen av bruddene var hans feil. 

-Altsp, det kan jo fint stemme, for all del. Men han gir meg ofte inntrykk av å være litt diffuse.. Jeg får ikke inntrykk av at han er "det du ser er det du får".

Du siste har sikkert rett. Jeg har for mange spørsmålstegn i hodet av denne personen.

Anonymkode: 972ae...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...