Gå til innhold

Hvorfor hater noen CK Louis?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes fyren er drit morsom? Tror det er noen vitser som Cuck king eller noe :P.

Men synes han er konge uansett! :D

Endret av Frogke
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også han er morsom, men det er da ikke vanskelig å forstå hvorfor noen får han litt opp i halsen?

Anonymkode: 18d5c...1c9

Skrevet

Hater han eller bare ikke synes han er spesielt morsom?

Skrevet

Han flaggelerer seg selv for mye etter min smak. Ordentlig sånn sytete humor som kamufleres relativt godt av hard språkbruk. Dave Chapelle, Jim Jeffries og Bill Burr er bedre etter min subjektive mening.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns han er morsom, men noen ganger er det litt cringe når han selv tror han sier noe "veldig provoserende", og så er poenget hans egentlig bare sinnsykt politisk korrekt. Han har en sånn social justice warrior beta male - greie gående som jeg ikke alltid er så veldig fan av. Men for all del, fyren er uten tvil en svært begavet komiker med mange brilliante observasjoner. Foretrekker dog typer som Doug Stanhope, Gavin McInnes og Patrice O'Neal over ham, folk som virkelig kan provosere småborgerskapet.

Anonymkode: 091d6...27b

Skrevet
40 minutter siden, LeoxBarca skrev:

Han flaggelerer seg selv for mye etter min smak. Ordentlig sånn sytete humor som kamufleres relativt godt av hard språkbruk. Dave Chapelle, Jim Jeffries og Bill Burr er bedre etter min subjektive mening.

Den fyren er bare dum synes jeg. Men alle til hver sin smak. Jeg liker CK Louis fordi han i det minste prøver å formulere noe istedet for å banne frem humor.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel noen i visse kretser som blir litt provosert når han driver med ting som dette :P

Bilderesultat for lous ck mastrubator

Anonymkode: 12274...078

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel noen i visse kretser som blir litt provosert når han driver med ting som dette :P

Den der er jo bare sykt morsom da. Men tror det bare er en sketch og ikke bokstavelig repotasje :P

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg er likegyldig til han

Skrevet

Jeg kan generelt sett ikke fordra stand-up, men Lous CK synes jeg er hysterisk morsom.

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Driver med hva da? Spiller inn en scene i sin egen komiserie med en annen skuespiller?

Anonymkode: 1a5e1...375

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet
On 25/04/2017 at 1:28 PM, AnonymBruker said:

Jeg syns han er morsom, men noen ganger er det litt cringe når han selv tror han sier noe "veldig provoserende", og så er poenget hans egentlig bare sinnsykt politisk korrekt. 

Enig, CK Louis er rimelig politisk korrekt. Ikke at det er noe galt i det, men har problemer med å forstå at noen blir provosert av det han sier. 

Anonymkode: d6d03...fa3

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, han er jo kjent for å onanere i alle fall http://www.yourtango.com/2017304973/louis-ck-masturbate-sexual-assault-allegations-details :fnise:

Anonymkode: 6491a...b3d

Ikke så lett å vite hva som er sant eller ikke sant. Men håper han blir dømt om det er sant. Kvalmt å tenke på at enkelte kan holde på med sånn og er for store til at noen ønsker å anmelde. 

Anonymkode: d6d03...fa3

Skrevet

Stå-opp-komikere er aldri morsomme

Anonymkode: b1ece...b3a

Skrevet
På 25.4.2017 den 13.28, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han er morsom, men noen ganger er det litt cringe når han selv tror han sier noe "veldig provoserende", og så er poenget hans egentlig bare sinnsykt politisk korrekt. Han har en sånn social justice warrior beta male - greie gående som jeg ikke alltid er så veldig fan av. Men for all del, fyren er uten tvil en svært begavet komiker med mange brilliante observasjoner. Foretrekker dog typer som Doug Stanhope, Gavin McInnes og Patrice O'Neal over ham, folk som virkelig kan provosere småborgerskapet.

Hvordan fikk du de tre inn samme setning en gang? :P

Anonymkode: 6491a...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...