Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #1 Del Skrevet 25. april 2017 Personlig foretrekker jeg og gå tur i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. april 2017 #2 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg foretrekker skogen og fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #3 Del Skrevet 26. april 2017 Skogsveier. Veier NTF har laget. Ved sjøen. Unngår alt jeg kan asfalt Anonymkode: 7722b...98a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Del Skrevet 26. april 2017 Lange, endeløse strender. Skog, helst uberørt type urskog. Fjellheimen langt fra folk. Anonymkode: 8d761...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 26. april 2017 #5 Del Skrevet 26. april 2017 I byen. Altfor lite variasjon og blikkfang i naturen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 27. april 2017 #6 Del Skrevet 27. april 2017 Det er litt todelt. til hverdags har jeg ikek noe i mot å gå i bybilde men liker klisjéen om å gå i skog og mark også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Del Skrevet 27. april 2017 I mark og hei. Bor på en øy med store lyngheier og fine stier så den er flittig brukt 😊 Anonymkode: 812f4...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2017 #8 Del Skrevet 27. april 2017 Der det ikke er folk. Kort og greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 30. april 2017 #9 Del Skrevet 30. april 2017 I skogen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2017 #10 Del Skrevet 30. april 2017 I byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #11 Del Skrevet 30. april 2017 Ved strand eller i skogen. Anonymkode: c2a0b...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 30. april 2017 #12 Del Skrevet 30. april 2017 Så langt bort fra byer, hus, mennesker og annet menneskeskapte greier som mulig. En god tur er en tur der jeg ikke ser noen andre enn de jeg går tur med. Ellers foretrekker jeg flat bakke istedenfor oppover/nedoverbakke. Har kjempedårlig kondis, samtidig som jeg har en del ekstra vekt å bære, så hvis jeg får gå på flat bakke kan jeg nyte turen mye mer enn om jeg må slite meg opp en bratt bakke. Oppoverbakke-tur blir trening for meg. Flat bakke-tur blir kos. Også foretrekker jeg skog fremfor åpne fjell og mark. Har kanskje litt med det at det er lettere å føle seg som i en egen verden når man er pakket inn i en skog, fremfor å stå på toppen av et fjell å se ned på bebyggelse. Man kan drømme seg bort i sin egen verden og ta ting akkurat i sitt eget tempo. Hele verden utenfor skogen forsvinner mens man er der inne, og alt lukter så rent og naturlig. Som en hemmelig verden du har helt for deg selv - og eventuelt sammen med de man går tur med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 30. april 2017 #13 Del Skrevet 30. april 2017 Skog og fjell, med få til ingen andre i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #14 Del Skrevet 30. april 2017 Der jeg kan gå med vogna og en trillevenn! Tiden flyr når man går sammen Som regel blir det asfaltert vei i området jeg bor. Håper å få utvidet til flere turer med vogn og finere natur (stier e.l.) nå som det er tomt for snø og deiligere i været! Mvh en som har gått fra å hate gåturer til å elske dem 😍 Anonymkode: 81e57...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraEvingne Skrevet 2. mai 2017 #15 Del Skrevet 2. mai 2017 Skogen Fjellet Ved havet I byen Museum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #16 Del Skrevet 2. mai 2017 Fjellturer/toppturer Anonymkode: d21d2...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #17 Del Skrevet 4. mai 2017 Fjell, og da tenker jeg på opp og ned. Ikke oppå en vidde, altså bortovertur. Jeg liker oppoverturer. Anonymkode: 133ce...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 4. mai 2017 #18 Del Skrevet 4. mai 2017 Ingen skog her jeg bor, er som regel bare på fjellet og tusler i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå