Gå til innhold

Hvor foretrekker du å gå turer ?

Gjest Aragorn II Elessar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skogsveier.  Veier NTF har laget. Ved sjøen. Unngår alt jeg kan asfalt

Anonymkode: 7722b...98a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lange, endeløse strender. Skog, helst uberørt type urskog. Fjellheimen langt fra folk. 

Anonymkode: 8d761...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Det er litt todelt. til hverdags har jeg ikek noe i mot å gå i bybilde men liker klisjéen om å gå i skog og mark også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I mark og hei.  Bor på en øy med store lyngheier og fine stier så den er flittig brukt 😊

Anonymkode: 812f4...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt bort fra byer, hus, mennesker og annet menneskeskapte greier som mulig. En god tur er en tur der jeg ikke ser noen andre enn de jeg går tur med. :) 

Ellers foretrekker jeg flat bakke istedenfor oppover/nedoverbakke. Har kjempedårlig kondis, samtidig som jeg har en del ekstra vekt å bære, så hvis jeg får gå på flat bakke kan jeg nyte turen mye mer enn om jeg må slite meg opp en bratt bakke. Oppoverbakke-tur blir trening for meg. Flat bakke-tur blir kos.

Også foretrekker jeg skog fremfor åpne fjell og mark. Har kanskje litt med det at det er lettere å føle seg som i en egen verden når man er pakket inn i en skog, fremfor å stå på toppen av et fjell å se ned på bebyggelse. Man kan drømme seg bort i sin egen verden og ta ting akkurat i sitt eget tempo. Hele verden utenfor skogen forsvinner mens man er der inne, og alt lukter så rent og naturlig. Som en hemmelig verden du har helt for deg selv - og eventuelt sammen med de man går tur med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Der jeg kan gå med vogna og en trillevenn! Tiden flyr når man går sammen :) Som regel blir det asfaltert vei i området jeg bor. Håper å få utvidet til flere turer med vogn og finere natur (stier e.l.) nå som det er tomt for snø og deiligere i været! 

Mvh en som har gått fra å hate gåturer til å elske dem 😍 

Anonymkode: 81e57...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fjellturer/toppturer :) 

Anonymkode: d21d2...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fjell, og da tenker jeg på opp og ned. Ikke oppå en vidde, altså bortovertur. Jeg liker oppoverturer. 

Anonymkode: 133ce...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skog her jeg bor, er som regel bare på fjellet og tusler i ny og ne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...