Gå til innhold

Hva er han ute etter??


Lisem0r

Anbefalte innlegg

Jeg er i den situasjonen at jeg har møtt en fantastisk fyr som jeg har blitt utrolig glad i fort. Vi har sett hverandre i 4 uker, og vi har funnet på masse sammen. Det eneste problemet er at jeg er usikker på om han er ute etter noe forhold eller ikke.

På den første daten fortalte han meg at han var ute etter et forhold, men han tok det på en måte tilbake når jeg sa at jeg ikke visste helt hva jeg var ute etter enda. Jeg sa dog at dersom jeg møter en jeg liker godt så er jeg selvfølgelig interessert i et forhold, men at jeg ikke ønsker å hoppe inn i noe.

Problemet er nå at jeg er kjempeinteressert i fyren, han er 30 år og jeg er 21, og han inviterer meg på middag hjem til seg og sånn, men jeg er fremdeles usikker på om han bare vil ha meg fordi det er fint å ha en i senga når det passer for han. Jeg har våknet opp på kvelden av at han mottar meldinger på datingapper som happn (som forøvrig er sånn vi møttes også).

 

Noen som har noen tanker?

-Hilsen jente som ikke har lyst til å bli såra

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, QQbaby skrev:

Han kunne nesten vært faren din.

Ikke helt det svaret jeg var ute etter.. vet han er eldre, men ser ikke på det som noe problem. Dater heller en eldre som kanskje er ute etter noe seriøst enn gutter på egen alder :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten umulig å vite hva han vil. Han sa jo at han var interessert i et forhold, men ble sikkert usikker når du sa du ikke visste. Så han holder sikkert andre dører åpne han og. Du får ta praten med han og spørre han :) 

Og ja, han kunne nesten vært faren din. Ungdommen nå til dags som løper rundt og får barn i en alder av 9 år :ironi:

Anonymkode: 8b8c8...9e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten umulig å vite hva han vil. Han sa jo at han var interessert i et forhold, men ble sikkert usikker når du sa du ikke visste. Så han holder sikkert andre dører åpne han og. Du får ta praten med han og spørre han :) 

Og ja, han kunne nesten vært faren din. Ungdommen nå til dags som løper rundt og får barn i en alder av 9 år :ironi:

Anonymkode: 8b8c8...9e7

Jeg har på en måte tatt det opp med han. Jeg spurte han forrige uke om han fortsatt mente det han sa om forhold. Jeg sa faktisk så mye som at jeg ikke er interessert i en som driver å dater rundt og at det er altfor mange av de. Da svarte han bare at han ikke var den typen og at han vil bli godt kjent med en jente før han velger å bli sammen med hun. Er bare det at jeg får en klump i magen når jeg vet at han fremdeles er aktiv på datingapper..:/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lisem0r skrev:

Ikke helt det svaret jeg var ute etter.. vet han er eldre, men ser ikke på det som noe problem. Dater heller en eldre som kanskje er ute etter noe seriøst enn gutter på egen alder :) 

Eldre menn som flørter med yngre jenter er aldri ute etter noe seriøst. Her lurer du kun deg selv trådstarter.

Endret av QQbaby
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler på at han ønsker noe seriøst med en som er 21. 

Anonymkode: 97d2b...54c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lisem0r skrev:

 

Jeg har på en måte tatt det opp med han. Jeg spurte han forrige uke om han fortsatt mente det han sa om forhold. Jeg sa faktisk så mye som at jeg ikke er interessert i en som driver å dater rundt og at det er altfor mange av de. Da svarte han bare at han ikke var den typen og at han vil bli godt kjent med en jente før han velger å bli sammen med hun. Er bare det at jeg får en klump i magen når jeg vet at han fremdeles er aktiv på datingapper..:/ 

Ser den. Etter en måned med dating kan man godt ta praten om at man skal være eksklusive eller ingenting om det er det du vil synes nå jeg :) Han kan fortsette å bli kjent med deg uten å hoppe inn i et forhold og samtidig ikke date andre. Forstår godt at du får en klump i magen av dette her. Hold på ditt.

Anonymkode: 8b8c8...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen automatikk i at en på 30 ikke kan være ute etter noe seriøst med en på 21. En av mine kollegaer er 30 og er 8 år eldre enn sin samboer. De møttes når hun var 19 og han 27 og de bor sammen. Menn er ofte mentalt sett ikke like modne som oss, så min erfaring er at det sjelden utgjør noe voldsom forskjell om han er litt eldre. 

Anonymkode: fc5b3...ad2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, QQbaby skrev:

Han kunne nesten vært faren din.

 

11 timer siden, QQbaby skrev:

Eldre menn som flørter med yngre jenter er aldri ute etter noe seriøst. Her lurer du kun deg selv trådstarter.

Hvorfor ikke? Min samboers ekser er alle yngre enn meg og jeg er 6 år yngre enn han. Disse har han vært sammen med i flere år. Han er 34 nå og ikke ute etter å sette seg helt til ro enda, han vil ha en kjæreste han kan oppleve ting med og ta ting som det kommer, ikke begynne med planleggingen av barn og "resten av livet" helt enda. Han er da alikevel like seriøs (om ikke mer) på at han vil være med meg.

Du ser verden veldig svart/hvitt, det synes i flere tråder her på forumet. Hva med å åpne seg opp litt? Har du tenkt over at du kanskje går glipp av mye fantastisk ved å ikke se utenfor den lille boksen din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...