AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Skrevet 24. april 2017 Hei For én uke siden hovnet mandlene mine opp, det var vondt og svelge og jeg var plaget med feber på nattestid. Etter noen dager oppdaget jeg en rift i underlivet, som et lite sår. Dagen etter begynte det å prikke i overleppen, så det er nok et munnsår på vei der. Nå har det altså gått en uke, uten at jeg har blitt bedre. Etter litt googling ble jeg bekymret for om jeg har blitt smittet av herpes. For to uker siden hadde jeg nemlig samleie (med kondom) men kondomet sprakk underveis. Var derfor hos legen idag der det ble tatt både blodprøve og spyttprøve (?) fra mandlene. Begge prøvene påviste streptokokker, altså infeksjon i hals. Trenger jeg å være bekymret for herpes, eller kan det være at det er streptokokkene/halsbetennelsen som har utløst det lille såret i underlivet samt munnsåret? Anonymkode: 20223...9e4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Skrevet 24. april 2017 TS her, kan legge til at jeg er kvinne og at jeg fikk resept på pencillin. Anonymkode: 20223...9e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå