Gå til innhold

matbutikk

Matbutikk  

1. 1. Matbutikk

• rema
      7
    • rimi
      0
    • kiwi
      0
    • meny
      11
    • prix
      2
    • spar
      3
    • mega
      3
    • ica/maxi
      4
    • ultra/centra
      10
    • annet
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvilken matbutikk liker du best å handle i? Enkelt og greit ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best Ultra og Maxi, men stemte Ultra, da de er hakket over Maxi, selv om jeg klarer meg helt fint med Maxi som er det eneste jeg har i nærheten. :ler:

Skrevet

Jeg handler alltid på Meny.

Klarer ikke Rema, Rimi osv... Handler til nød i de hvis jeg bare trenger noen få basisvarer.

Skrevet

Liker best Ultra/Centra, så stemte det! Mye og bra utvalg!

Men tar ikke ukeshandlingen der... Den tar jeg på Rema!

Skrevet

Jeg liker best å handle på enten Maxi eller Ultra, spesielt hvis jeg skal ha ferskvarer. Jeg handler til vanlig på Rimi, men det er rett og slett fordi det er den nærmeste og ikke på grunn av utvalget....

Gjest Anonymous
Skrevet

Handler oftest på Maxi, men liker godt Meny og Ultra/Centra også!

Handler nesten aldri på Rema, Rimi eller Prix...

Skrevet

jeg liker best å handle på meny/ultra og mega men handler nok mest på Kiwi da det ligger 10 meter unna..

Skrevet

Jeg foretrekker Eurospar, fordi det ligger i nærheten. Men jeg er veldig glad i stort utvalg, så hadde blitt glad hvis det plutselig hadde dukket opp en Meny-butikk her i nærheten.

Som oftest handler jeg på Prix, fordi det er den aller nærmeste butikken, men det er mange ting jeg ikke får tak i der, så da opererer jeg med separate handlelister.

Skrevet

Eg likar best å handle på Ica. Har aldri prøvd Ultra/Centra.

Men her eg bur no er det ikkje så veeeldig stort utvalg akkurat. Går mest i Mega, og Rema en gang i blant.

Skrevet

Har en Rimi rett i nærheten som er veldig praktisk, men lite spennende. Liker best å handle på store Rema-butikker eller Meny/Ultra.

Skrevet

Har en veldig delikat Meny-butikk i nærheten som jeg benytter meg av. Liker ikke butikker uten ferskvare-disk.

Skrevet

Vår koselige nærbutikk er en Prix-butikk. Jeg handler vel mest der.

Men det er spennende å handle på Ultra! Bare at den er så langt unna der jeg bor, så det blir ikke så ofte.

Skrevet

Jeg stemte "annet" da jeg liker meg best på Coop Obs!! ;)

Skal jeg bare ha ketchup, melk, eller vanlig gulost ( altså basisvarer!) handler jeg på nærbutikken som er Rimi.

Gjest GreenSky
Skrevet

Meny, egentlig, men i likhet med liv så er Kiwi nærmest. (vi er naboer, nesten)

Skrevet

Det blir mest handling på Meny, som er nærbutikken vår. Lettvint når man har handlet der i alle år og vet hvor ting befinner seg.

Skrevet

Handler til daglig på Rema, men elsker butikker som Ultra og Centra....

Skrevet

Liker best Centra og Meny, men det blir som regel Rema/Bunnpris...

Skrevet

Jeg handler helst på Ultra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...