Gå til innhold

Instagram og blokkering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det en app hvor det viser hvem som har blokkert meg på Instagram? Lastet ned en app, men den viser at ingen har blokkert meg, men jeg vet at 2 stk har blokkert meg. Noen som vet om en app det alle som har blokkert meg vises?

Anonymkode: 66191...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes det en app hvor det viser hvem som har blokkert meg på Instagram? Lastet ned en app, men den viser at ingen har blokkert meg, men jeg vet at 2 stk har blokkert meg. Noen som vet om en app det alle som har blokkert meg vises?

Anonymkode: 66191...b61

Viser ikke alle apper hvem som har blokkert deg etter installasjon eller siste oppdatering da?

Anonymkode: 40510...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan ikke få en liste over de som har blokkert deg, de appene er fake. 

Men hvis du mistenker at noen har blokkert deg, forsøk å søk dem opp. 

Har de offentlig profil, så vil du finne dem i navnelisten, men går du til profilen så vil du ikke se bildene. Typisk vil du se at de har bilder, men det står "no pictures yet". Husk likevel at om vedkommende har deaktivert profilen eller blitt kastet ut av instagram, så vil det stå det samme.

Har personen privat profil, så vil de ikke vises i søkeresultatene heller. De er usynlige for deg.

 

Den enkleste måten å finne ut av dette, hvis det er viktig for deg, er simpelthen å søke etter dem via en venns instagram. Eller om du virkelig har tid og krefter, lage en ekstra profil. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned en ny app nå. Fikk opp at èn som hadde blokkert meg. Men det er en til som har gjort det. Det fant jeg ut fordi jeg søkte henne opp. Selv om jeg overhodet ikke aner hvorfor, da jeg kum vet hvem hun er, og ikke kjenner henne.. 

Anonymkode: 66191...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...