Gå til innhold

Farfar anmeldt for seksualforbrytelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, padawan skrev:

Se svaret mitt under. 

Det er nok av falske anmelder, også blant seksualforbrytelser. Bare fordi noen blir anmeldt for noe trenger det nødvendigvis ikke ha hendt noe straffbart.

Falske anmeldereder er utenfor scopet / topic i denne tråden så det blir ikke noe mer kommentering rundt det fra min side i denne tråden.

8 av 10 voldteksanmeldelser henlegges, så det er ikke som om de fleste som har voldtatt blir dømt. Hvor har du statistikk på at det finnes mange falske anmeldelser? For dette virker som den urbane myten som først sirkulerte i usa, men som etterhvert har spredd seg til andre land og nå går mange menn rundt og tror at falske anmeldelser er vanlig. Men den eneste grunnen til at de tror det er fordi de har hørt mange andre hevder det på internettet og de samme hevder gjerne at de "kjenner noen" som ble falskt anmeldt. 

Anonymkode: e9f86...fd1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må ha gått glipp av noe her TS for jeg skjønner ikke hva som er problemet ditt, selv om jeg prøver.

Er det annmeldelsen denne voksne damen kom med - at du tror det er reelt? i så fall, det ER forskjell på en voksen og et barn..

Er det forholdet din mann har til foreldrene - du beskriver det som underkuet, i så fall bør du jo fokusere på å støtte og styrke din mann og ikke presse han du også?

Er det at du ikke har et godt forhold til svigers - du skriver de tar seg tilrette?

Kanskje det blir enklere å få tak i problemet hvis du forklarer mer inngående hvorfor du er bekymret og hva du er bekymret for i fht barnet ditt?

Endret av Carrot
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg barnet!

Anonymkode: ae23c...05d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta med deg barnet!

Anonymkode: ae23c...05d

Hun gjør nok det en dag skal du se. Nekter far samvær fordi barnet er for liten og har så sterk tilknytning til mor osv osv. Samme regla vi leser her inne omtrent daglig. 

Anonymkode: 7b500...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Hva var han dømt for sa du????

Anonymkode: 1d85e...876

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjent med minst et tilfelle der han mishandlet min mann som barn (ikke seksuelt), på en krenkende og i mine øyne helt forferdelig måte. Min mann unnskylder og bortforklarer sine foreldre uansett hva det er. Han overser ting de gjør og strekker strikken for grenser og godtar ting som han ikke hadde tillat andre å gjøre. 

Anonymkode: ba83d...8ed

Mannen din trenger terapi sånn at han kan klare å stå opp for seg selv overfor foreldrene sine. 

Anonymkode: 8cd97...535

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...