Gå til innhold

Til sure, frekke og uhøflige folk,..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ment for folk som siste tiden har vært med på å ødelegge den gode stemningen som en gang var her.

Herregud-

Jeg blir helt av tonen som er her inne om dagen jeg.

Julestemmningen her inne er på topp

Fant sitatet over en annen plass i forumet, og er så enig. Er forresten ikke første innlegget jeg leser der folk hinter om manglende folkeskikk.

Hva er det med dere sure, frekke folk som sprer kvalme over forumet med frekke, uhøflige og beskyldende svar!?

Er det virkelig så mye forlangt å vise normal folkeskikk?

Kan ikke dere heller starte en klagetråd, og så surmuler dere der inne (så kan de som føler for det velge om de vil lese det eller ikke)?

Hvorfor ikke bare svare høflig på et spørsmål, i stedet for å legge til at trådstarter må være psyko, barnemishandler, alkis, rasist pga spørsmålet vedkommende spør??

Jeg er ikke det minste overrasket over at folk har valgt å forlate forumet siste tiden, og det skulle ikke forundre meg om flere tar samme vei......

Føl dere truffet de som vil,...

(Tenkte å legge tråden på private meldinger, men la den her slik gjester kan delta)

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det er et debattforum, ikke et kose og dikke under haka-forum. Men en bør seff være høflige mot hverandre selv om en er uenige.

Også jeg vet at jeg kan spy ut litt galle hvis jeg er irritabel fra før av og leser noe som irriterer meg... Men prøver så godt jeg kan å være høflig.

Skrevet
Det er et debattforum' date= ikke et kose og dikke under haka-forum. Men en bør seff være høflige mot hverandre selv om en er uenige.

Jessjess :Nikke:

Reagerer bare på somme utsagn fra diverse folk (både faste brukere og gjester). Tviler også sterkt på at samme kommentarene hadde vært sagt i RL.

Gjest GreenSky
Skrevet

Å herregud asså, Clea du er såååå teit når du kommer med sånne innlegg.

(bare tulla altså :wink: )

Skrevet

Jepp.

Jeg er sikker på at du er en psykopatisk, alkoholisert barnemishandler, når du kan mene slikt. :hoho:

(Unnskyld - jeg bare måtte...) :oops:

Fra spøk til alvor. Jeg er enig med deg,Cleo. Man må kunne forvente folkeskikk, selv om man er uenige om en sak.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det er mange som faktisk ikke skjønner hva de leser, og at de har så negative personlige erfaringer at alt de leser relateres til disse erfaringene. Det kan i hvert fall virke sånn innimellom. Ellers er det sikkert fristende for fjortisgjester å være useriøse, da...

Selv er jeg bare gjest her, og har ikke fulgt med i alle debattene, men kanskje forumene egentlig burde stenges for gjester? Selv om vi er en del seriøse og greie folk også, hvorav en del til og med registrerer seg etter hvert...

Når det gjelder faste brukere som ikke er helt gode kan man lettere overse innlegg med vedkommendes nick.

Jaja. Jeg er for øvrig enig i at det ikke er mye positiv aktivitet her inne for tida (lite aktivitet i det hele tatt), men jeg tror det slår litt begge veier; man KAN bli irritert på folk som ikke tåler NOEN negative kommentarer også. Selv om jeg har forståelse for at kritikk fra gjester lettere kan oppfattes negativt fordi man ikke "kjenner" vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...