AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #1 Skrevet 23. april 2017 Hei. Har et litt rart spm.. men har datet en fyr 3 ganger og sist hintet han om at han ville gå videre (sex). Jeg liker han veldig godt, men er litt skeptisk til at vi ikke har tatt praten om hvorvidt vi har sex med andre (for meg er det en selvfølge å holde meg til en, men vet jo ikke med han). Også dette med at vi ikke er venner på FB engang.. høres sikkert hysterisk ut, men jeg lurer oppriktig på om dere pleier å ha sex med daten før dere er venner på sosiale medier? Anonymkode: a5070...0e9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #3 Skrevet 23. april 2017 Nei, det har jeg aldri gjort. De fleste gutter har lagt meg til på FB før det. Anonymkode: 928a1...ec8 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #4 Skrevet 23. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja! Anonymkode: 8eb55...4f6 På hvilket tidspunkt er det naturlig å legge til hverandre der da? Jeg har folk jeg har møtt 3 min på fest som har addet meg på FB, men ikke en jeg skal ha sex med liksom? Anonymkode: a5070...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #5 Skrevet 23. april 2017 Nope, men har ikke sex på 3. date heller. Blir for tidlig for min del. Vil bli kjent med personen først og da er det jo helt rimelig at vi er venner på sosiale medier først. Anonymkode: dae85...5be 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: På hvilket tidspunkt er det naturlig å legge til hverandre der da? Jeg har folk jeg har møtt 3 min på fest som har addet meg på FB, men ikke en jeg skal ha sex med liksom? Anonymkode: a5070...0e9 Enig. Blir rart. Anonymkode: dae85...5be 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #8 Skrevet 23. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker han veldig godt, men er litt skeptisk til at vi ikke har tatt praten om hvorvidt vi har sex med andre (for meg er det en selvfølge å holde meg til en, men vet jo ikke med han). Anonymkode: a5070...0e9 Det burde du i hvert fall si til han før dere har sex. Hjelper jo ikke å ville være eksklusiv om man ikke kommuniserer det med partneren. Når det kommer til facebook så er jo det så forskjellig fra person til person. Forstår godt du er skeptisk, men på den andre siden så trenger det jo ikke være noe tull med han selv om han ikke ønsker at vennene hans skal se hvem han dater i startfasen. Anonymkode: 3e9c0...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #9 Skrevet 23. april 2017 41 minutter siden, QQbaby skrev: Bruker folk fremdeles facebook? Vet ikke hvor gammel du er, kanskje ikke så trendy blant kidsa lenger, men vi bruker det fortsatt ja. Anonymkode: a5070...0e9 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #10 Skrevet 23. april 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde du i hvert fall si til han før dere har sex. Hjelper jo ikke å ville være eksklusiv om man ikke kommuniserer det med partneren. Når det kommer til facebook så er jo det så forskjellig fra person til person. Forstår godt du er skeptisk, men på den andre siden så trenger det jo ikke være noe tull med han selv om han ikke ønsker at vennene hans skal se hvem han dater i startfasen. Anonymkode: 3e9c0...d6d Ja.. får prøve å kommunisere det neste gang:/ men vil ikke legge for mye press på han heller, at han skal føle at jeg mener man skal være kjærester før man har sex.. syntes det er så vanskelig å finne "mellomtingen" når jeg skal forklare :/ men er det slik at om man adder en av motsatt kjønn så betyr det at man dater? Kan jo være en fra andre sammenhenger? Jeg har mange av motsatt kjønn på facebook som ikke er fra dating 🙈 Anonymkode: a5070...0e9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #11 Skrevet 23. april 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope, men har ikke sex på 3. date heller. Blir for tidlig for min del. Vil bli kjent med personen først og da er det jo helt rimelig at vi er venner på sosiale medier først. Anonymkode: dae85...5be Det har ikke jeg heller.. men virket som han var klar for det.. :s forklarte at jeg ville vente og virka som han tok det greit, men vet ikke helt når jeg bør ta opp dette med å bli venner på fb eventuelt.. Anonymkode: a5070...0e9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #12 Skrevet 23. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke jeg heller.. men virket som han var klar for det.. :s forklarte at jeg ville vente og virka som han tok det greit, men vet ikke helt når jeg bør ta opp dette med å bli venner på fb eventuelt.. Anonymkode: a5070...0e9 Selvfølgelig er han det. Det er vel 98% av menn Bare add han. Trenger ikke å legge noe mer i det, og ikke ligg med han før du er klar Anonymkode: dae85...5be 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #13 Skrevet 24. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja.. får prøve å kommunisere det neste gang:/ men vil ikke legge for mye press på han heller, at han skal føle at jeg mener man skal være kjærester før man har sex.. syntes det er så vanskelig å finne "mellomtingen" når jeg skal forklare :/ men er det slik at om man adder en av motsatt kjønn så betyr det at man dater? Kan jo være en fra andre sammenhenger? Jeg har mange av motsatt kjønn på facebook som ikke er fra dating 🙈 Anonymkode: a5070...0e9 1) Når du er klar for sex så bør du absolutt si at du vil være eksklusiv om det er det som er det rette for deg. Forstår det er kleint å ta opp, men dummeste man gjøre er å ikke sette egne grenser fordi man er redd for å ta dem opp. 2) Jeg trodde først du mente at han ikke ønsket å ha deg på facebook. Om dere ikke har diskutert det så synes jeg du bare skal legge han til. Det er ikke noe man trenger å spørre om før man gjør det. Er jo opp til han om han vil akseptere venneforespørselen så om han virkelig ikke ønsker deg på facebook så takker han jo nei og da er det han som får forklare deg hvorfor. Anonymkode: 3e9c0...d6d 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #15 Skrevet 24. april 2017 Legg han til? Hvis han ikke aksepterer vet du at han ikke vil ha deg inn i livet sitt. Hvis han aksepterer vet du ingenting om han. Anonymkode: a9e2f...742 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. april 2017 #16 Skrevet 24. april 2017 Oy vey! Er det viktig? "Nei, null innpass i underlivet før vi er venner på face, trenger flere på vennelista gitt"
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #17 Skrevet 24. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 1) Når du er klar for sex så bør du absolutt si at du vil være eksklusiv om det er det som er det rette for deg. Forstår det er kleint å ta opp, men dummeste man gjøre er å ikke sette egne grenser fordi man er redd for å ta dem opp. 2) Jeg trodde først du mente at han ikke ønsket å ha deg på facebook. Om dere ikke har diskutert det så synes jeg du bare skal legge han til. Det er ikke noe man trenger å spørre om før man gjør det. Er jo opp til han om han vil akseptere venneforespørselen så om han virkelig ikke ønsker deg på facebook så takker han jo nei og da er det han som får forklare deg hvorfor. Anonymkode: 3e9c0...d6d 1) Enig i det.. men er redd han skal tolke det som at jeg forventer at vi er kjærester om vi har sex. Syntes dette er så vanskelig for har så mye dårlige erfaringer fordi jeg rett og slett er for naiv, har ikke lært meg alle spillereglene for å unngå at man har sex med noen som ikke er ute etter annet en sex om du skjønner, så frykten for at det skal skje igjen er der, samtidig som jeg vet at jeg bare må tørre å ta sjansen på at det er en bra fyr denne gangen :/ 2) Jo, er selvfølgelig bare å legge han til egentlig.. får prøve meg frem litt:) takk for at du svarer meg ordentlig, vet det sikkert er en litt rar problemstilling:) TS Anonymkode: a5070...0e9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #18 Skrevet 24. april 2017 2 timer siden, Nowyouseeme skrev: Oy vey! Er det viktig? "Nei, null innpass i underlivet før vi er venner på face, trenger flere på vennelista gitt" Jeg trenger ikke flere på vennelista, men jeg tenker at det er naturlig i 2017 der man er venner med folk man møter i heisen (satt på spissen om du ikke tok den) at man også legger til en man vil bli bedre kjent med og vil seriøse ting med. Jeg tror de færreste venter til man er kjærester offisielt eller gift før man adder hverandre på sosiale medier. For meg er sex noe jeg ikke har med alle og enhver, så det handler om mer en "innpass i underlivet" om du skjønner. Anonymkode: a5070...0e9 1
Gjest Ingenting2 Skrevet 24. april 2017 #19 Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg trenger ikke flere på vennelista, men jeg tenker at det er naturlig i 2017 der man er venner med folk man møter i heisen (satt på spissen om du ikke tok den) at man også legger til en man vil bli bedre kjent med og vil seriøse ting med. Jeg tror de færreste venter til man er kjærester offisielt eller gift før man adder hverandre på sosiale medier. For meg er sex noe jeg ikke har med alle og enhver, så det handler om mer en "innpass i underlivet" om du skjønner. Anonymkode: a5070...0e9 Jeg skjønner det. Men HI fremstiller dette som en (generell) problemstilling for nåværende tidsalder; alt måles ift sosiale medier. Det er synd. Jeg har folk på Facebook med flere tusen venner, så det er svært forskjellig hvordan man ser på dette med å legge til folk. Jeg legger kun til folk jeg kjenner, på ekte, andre legger til folk de ikke vet hvem er engang.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #20 Skrevet 24. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1) Enig i det.. men er redd han skal tolke det som at jeg forventer at vi er kjærester om vi har sex. Syntes dette er så vanskelig for har så mye dårlige erfaringer fordi jeg rett og slett er for naiv, har ikke lært meg alle spillereglene for å unngå at man har sex med noen som ikke er ute etter annet en sex om du skjønner, så frykten for at det skal skje igjen er der, samtidig som jeg vet at jeg bare må tørre å ta sjansen på at det er en bra fyr denne gangen :/ 2) Jo, er selvfølgelig bare å legge han til egentlig.. får prøve meg frem litt:) takk for at du svarer meg ordentlig, vet det sikkert er en litt rar problemstilling:) TS Anonymkode: a5070...0e9 Er det virkelig det verste? Stikker han da så vet du jo hvor skapet står. Skal være så ærlig å si at jeg tenker jo mine tanker om at han allerede hinter om sex før han i det hele tatt har giddet å adde deg. Synes det er jævlig rart. Anonymkode: dae85...5be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå