Gå til innhold

Rekkehus med mye innsyn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt et nybygd rekkehus, med store vinduer ut mot en liten (liiiten) hageflekk. Det er plantet en agnbøkhekk, men den er ennå så liten og pistrete.

Har dere forslag til måter jeg kan skjerme oss for innsyn så det blir mer privat fram til hekken har vokst skikkelig? Det er ikke lov med gjerder eller andre hekkeplanter, men ellers står jeg ganske fritt. 

Anonymkode: f43cd...62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med folie til vindu, som hindrer innsyn? :) Midlertidig løsning i hvertfall :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har plissegardiner som kan dekke til vinduene, men det er litt stusselig å alltid ha de oppe da! Tenkte derfor på uteområdet, om det er noe som kan gjøres der:-)

Skrevet

Store/høye krukker med (høye) planter?

Klatreplanter som erteblomster (ettårige, men vokser masse og er enkle å få til), klematis, kaprifol, klatrerose eller lignende. Humle vokser visstnok masse på en sesong. De trenger alle noe å vokse på.

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om det er lov å sette opp plantestativ. Men det er jo en ide,takk!

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Speilfolie så kan du leke NYPD i stua, naken, og ingen ser deg.

Anonymkode: 125e1...745

AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2017 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har plissegardiner som kan dekke til vinduene, men det er litt stusselig å alltid ha de oppe da! Tenkte derfor på uteområdet, om det er noe som kan gjøres der:-)

Plisse med top down/ bottom up-løsning. Da kan du få lys inn oppe på vinduet og skjerme deg nede.

Anonymkode: fe9f0...14d

• Liker 1
Gjest Selfie
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plisse med top down/ bottom up-løsning. Da kan du få lys inn oppe på vinduet og skjerme deg nede.

Anonymkode: fe9f0...14d

Det er det jeg har👍🏻Men tenkte på skjerming av uteområdet. Ts

Endret av Selfie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...