Gå til innhold

Menn - definerer du deg som feminist?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Så... ja? :nigo:

Man er ikke feminist fordi man deler enkelte verdier med feminisme. Det blir som å si at alle som er for frihandel er liberalister, uten å ta hensyn til alt det andre liberalister tror på

Anonymkode: d1993...71a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nyansert og godt innlegg av en flott mann! Hva skal vi med feminisme når vi har deg? :klemmer:

Kvinner er mye mer ulykkelig nå enn for 40 år siden når de fleste kvinner var hjemme med barna. Men både tyskerne og feministene er enig om en ting; "arbeit macht frei".

Anonymkode: 062d0...3f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er mye mer ulykkelig nå enn for 40 år siden når de fleste kvinner var hjemme med barna. Men både tyskerne og feministene er enig om en ting; "arbeit macht frei".

Anonymkode: 062d0...3f0

Hvilket belegg har du for å hevde at kvinner er mer ulykkelige nå enn før? 

Anonymkode: 0cd3c...a97

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket belegg har du for å hevde at kvinner er mer ulykkelige nå enn før? 

Anonymkode: 0cd3c...a97

Forskning.

http://ftp.iza.org/dp4200.pdf f.eks.

• Liker 2
Skrevet

Nei. Det er jeg ikke.

Feminister høres ut som en aktivist som lager spetakkel for å gi kvinner særegne fordeler. Ikke likheter.

Da er jeg heller maskulinist for at menn skal få lov til å være menn igjen. Ikke sofa tøfler som ikke får lov til å ha noe liv.

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Så... ja? :nigo:

Feminisme er for særrettigheter for kvinner i mange tilfeller.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. jeg synes vi skal ha lik lønn for likt arbeid osv, men kan ikke godta den aggressive femininiseringen som finner sted og har funnet sted i kulturen vår.

Homofili og rosa menn er resultatet av at man fucker med huet til unge menn og det er i lengden undergangen for samfunnet slik vi kjenner det.

- M26.

Anonymkode: a4767...caf

• Liker 5
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Homofili og rosa menn er resultatet av at man fucker med huet til unge menn og det er i lengden undergangen for samfunnet slik vi kjenner det.

- M26.

Om det er noe som kan føre til undergangen for samfunnet for samfunnet så er det slike holdninger. Det finnes ikke et fnugg av vitenskapelig belegg for at homofili er restultatet av at man fucker med hodet til unge menn. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hermine Grang skrev:

Om det er noe som kan føre til undergangen for samfunnet for samfunnet så er det slike holdninger. Det finnes ikke et fnugg av vitenskapelig belegg for at homofili er restultatet av at man fucker med hodet til unge menn. 

Lykke til med å være kvinne i dagens Norge om 20 år. Blir bare femigutter og homofile igjen hvis denne trenden fortsetter.. 

Anonymkode: 33e14...cdb

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er for like muligheter og rettigheter for menn og kvinner, men synes feminisme-begrepet er litt vanskelig all den tid det fremmer det ene kjønnet. Jeg er den første til å anerkjenne hva feminisme har gjort for likestillingen, men likestillingsutfordringene fremstår idag som mer sammensatte og mangefasetterte enn for femti år siden. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
På 4/24/2017 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å være kvinne i dagens Norge om 20 år. Blir bare femigutter og homofile igjen hvis denne trenden fortsetter.. 

Hvilken trend? At menn bruker rosa skjorte? Det er interessant å se at dette er argumentasjonen mot feminisme; homofili og rosa femigutter, uten noe mer enn det. Bare homo og femigutter. Knallsterkt å lese! :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Hvorfor skulle jeg ha blitt med i en hatsideologi mot meg selv? Blir som om en neger skulle blitt med i KKK.

Anonymkode: 1f159...cf6

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
På 24.4.2017 den 16.18, AnonymBruker skrev:

Nei. jeg synes vi skal ha lik lønn for likt arbeid osv, men kan ikke godta den aggressive femininiseringen som finner sted og har funnet sted i kulturen vår.

- M26.

Aggressiv femininisering? Er ikke det et argument som motsier og dreper seg selv?

Skrevet
På 23.4.2017 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke nødvendigvis en debatt om dette, jeg ønsker enkelt og greit ryggmargsreflekssvar fra menn. Mener du at du er en feminist? 

Anonymkode: b1005...eda

Ja

• Liker 2
Skrevet
På 23.4.2017 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke nødvendigvis en debatt om dette, jeg ønsker enkelt og greit ryggmargsreflekssvar fra menn. Mener du at du er en feminist? 

Anonymkode: b1005...eda

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen prinsipiel forskjell på feminister og radikale islamister, så nei, jeg definerer meg ikke som feminist.

Men det betyr ikke at jeg er imot likestilling.

Anonymkode: 84c5e...5e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hell no.

Anonymkode: 81c7a...ffd

AnonymBruker
Skrevet
På 26/04/2017 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Blir som om en neger skulle blitt med i KKK.

Anonymkode: 1f159...cf6

Eller som en hamburger skulle bli medlem av Landsforeningen For Overvektige.

Anonymkode: 1c680...97e

Gjest Froning
Skrevet

Ja.

Er for lik respekt for kvinner og menn i samfunnet. Folk som blander inn kjønnsroller og føler at menns maskulinitet er truet av ekte feminisme er forvirrede gutter på bærtur som trenger et spark bak. 

Er ikke glad i feminazier..

AnonymBruker
Skrevet
På 24.4.2017 den 16.18, AnonymBruker skrev:

- M26.

På 24.4.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Louis_XIV_of_France.jpg

Anonymkode: a296b...360

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...