Gå til innhold

Dating - hvor ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp begynt å date en fyr. Har før det vært i et lengre forhold, så jeg er ikke så god på dette... :P hvor ofte er det vanlig å treffes sånn i begynnelsen? En gang i løpet av helga? Flere ganger i løpet av uka/helga? Vil jo ikke mase, men heller ikke virke uinteressert... og vil gjerne vite hva andre tenker så jeg kan danne meg et bilde av om han sannsynligvis er interessert eller ikke? Selv syns jeg en gang i løpet av helga kan være greit, men samtidig vil jeg jo gjerne bli kjent for å finne ut om dette er noe å satse på eller ikke...

Anonymkode: ee4cc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møt han så ofte som du har lyst til uten å tenke på at du må spille et spill  :)

En gang i uke høres for meg definitivt for lite ut, men hver dag hadde blitt for mye. For min del hadde kanskje 2-3 dager i uken vært passende litt avhengig av hvor langt man hadde kommet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg kunne også tenkt meg et par ganger i uken sånn sett. Men det er vanskelig pga jobbsituasjon. Så da blir det evt veldig intensivt i helga. Og siden vi nettopp har begynt å treffe hverandre kan det kanskje bli litt heftig..?

Anonymkode: ee4cc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo avhengig av hva dere har mulighet til tenker jeg. Men er man interessert så prøver man å få til å møtes. Jeg har barn, og kan dermed bare date annenhver uke, og da syns jeg at man bør få til minst 2 ganger i uka, og da helst en av de i forbindelse med helga (så man har litt bedre tid). Men det er jo ikke alltid det lar seg gjøre. Man har jo litt jobb og andre ting også.

Anonymkode: 6f80c...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at et par ganger i uka må man få til, om det skal være en "framdrift" i det. 

Selv har jeg truffet en mann nå, via Tinder, som jeg liker svært godt. Han er fast bestemt på at han ikke vil ha et forhold, men tar initiativ til å treffes flere ganger hver uke. Jeg traff han i går, og fikk i dag spørsmål om jeg ville finne på noe i dag også. 

Anonymkode: 8310a...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...