TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1841 Del Skrevet 12. april 2005 Nei, ikke til helgen...blir evt. siste helgen i april, for G jobber jo borte, og mine foreldre reiser til Italia over helgen igjen! (noen som har det! ) Men kan jo titte innom der selvsagt, enten nå i april eller en gang i mai... Takk for tips, hadde ikke tenkt på den forretningen, pussig nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 12. april 2005 #1842 Del Skrevet 12. april 2005 Hei Sko nr 2 synes jeg var penest, men derimot så nr 1 ut til å være besdt å gå i siden helen var litt lavere , og det var støtte på de. Det er skikkelig kjipt når det er så mye frakt at frakten er dyrere en produktet Og det er ofte forbundet med valg av shipping-selskap. For det merker jeg mye forrskjell av på ebay. Samme produkt. Helt forskjellige shippingpriser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #1843 Del Skrevet 12. april 2005 Dette er jo bare noe jeg har sett på da...ingen avgjørelse er tatt. Kunne tenkt meg å få prøvd noe på foten også, selv om jeg ikke har like "kranglete" føtter som Heidi og Vigdis! Har jo falt for et spesielt par da, som bare koster meg 350,- for paret...men over 800,- i frakt! :o Det er til å bli av!!! Du har nok helt rett uansett, @riel - det er ofte sånn de klarer å lure mer penger ut av deg også! Men nå har jeg faktisk funnet et par sko jeg har sett på tidligere også, på eBay... Både skoene og frakten blir mye rimeligere, og de er i min størrelse. Så må tenke litt på det også. De skoene kan sees her. Ellers har jo eBay flere pene sko altså, men det er liksom ikke noe "eget" ved dem... Men disse er også fine! I det minste har jeg en viss mening om hva jeg skal ha, slik som lukket spiss tå og gjerne lukket hæl, i det minste regulerbar reim, og ikke for høye uten for mye dilldall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2005 #1844 Del Skrevet 12. april 2005 Åh, eg er så glad eg har funne skoa mine! Trur eg då.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. april 2005 #1845 Del Skrevet 13. april 2005 ti-hi jeg mener å høre litt utålmodighet her jeg Vic..? Skjønner at du gjerne skulle hatt skoene her NÅ. Men vent heller til du kommer deg til Oslo, eller til Køben...er sikker på at du finner fiiiine sko ett av stedene.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. april 2005 #1846 Del Skrevet 13. april 2005 Hei på deg! Skjønner godt hvorfor du har falt for det spesielle paret - de var utrolig fine! Men at frakta er SÅ dyr er vanskelig å svelge... Penger har man ikke akkurat for mye av i bryllupstider Lykke til med skovalget! Tror det er lurere å kjøpe over disk enn over nett, da kan du gå rundt i dem i butikken leeeenge før du bestemmer deg + at du slipper frakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 13. april 2005 #1847 Del Skrevet 13. april 2005 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 14. april 2005 #1848 Del Skrevet 14. april 2005 Hei , hei.. Har du en fin dag?? Ikke lett å finne sko har jeg inntrykk av.. Gruer meg nesten til jeg skal begynne med det.. Må jo først finne meg kjole da. Bare jeg blir kvitt de 10 kiloene som klorer seg fast på kroppen. Jeg blir jo bare super inspirert av deg da som har vært så flink.. You go girl! :enig_animasjon: Ha en fortsatt fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #1849 Del Skrevet 14. april 2005 Ha en flott dag Toria!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #1850 Del Skrevet 14. april 2005 Ha ein god dag, lille venn!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 Forfatter #1851 Del Skrevet 14. april 2005 Hei alle dere søte! Så koselig med så mange hilsener! Men vet dere hva!?!?!?!?!? Brudepikekjolene mine kom i dag!!! :hoppe: Og de er bare sååå nydelige!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. april 2005 #1852 Del Skrevet 14. april 2005 HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 14. april 2005 #1853 Del Skrevet 14. april 2005 Hei Har du det bra? I dag har jeg sett på bryllupskake på Pascal, nammi nammi! De skoene var fine, jeg likte par nr. 1 best, men det er jo bare meg.. Så gøy at brudepikekjolene har kommet!!! JOHO!! De er sikkert utrolig skjønne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #1854 Del Skrevet 14. april 2005 Ååååååååååååååh, brudepikekjolar........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1855 Del Skrevet 14. april 2005 Brudepikekjolene mine kom i dag!!! :hoppe: Og de er bare sååå nydelige!!! :hoppe: Sååååååååååååå braaaaaaaaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 Forfatter #1856 Del Skrevet 14. april 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Og enda bedre - kjæresten kommer hjem i kveld/natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2005 #1857 Del Skrevet 14. april 2005 Åh, kjææææææææææææreste!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. april 2005 #1858 Del Skrevet 14. april 2005 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Og enda bedre - kjæresten kommer hjem i kveld/natt!!! Så bra!!! Kos deg masse da!! Ha en super natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. april 2005 #1859 Del Skrevet 14. april 2005 åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå både kjæreste og brudepike kjoler! heldiggrisen :-) :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 Forfatter #1860 Del Skrevet 14. april 2005 Nå har jeg forresten tatt bilde av et bilde jeg har av en kake som har inspirert meg. Håper å få KFF til å lage denne for oss:) Den er så lekker og litt annerledes! Kan sees her (når bildet blir godkjent) Skulle noe komme i veien og vi ikke får realisert denne "drømmen", så blir de enten denne, eller en Pascal. Så friskt og sommerlig! Ellers så kan vi gjerne ha noe sjokolademousseaktig, da vi begge eeeeelsker sjokolade! Kaken vår skal i alle fall være alt annet enn tradisjonell med marsipan. Det er veldig fint, og mange lekre, men ingen av oss liker hverken marsipan eller bløtekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå