Gjest Principessa Skrevet 23. mars 2005 #1501 Del Skrevet 23. mars 2005 med ønske om en god påske på Hvaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #1502 Del Skrevet 23. mars 2005 Håper dere er vel fremme på hytta nå. KOS DERE MASSE I PÅSKA!!! ...og ikke stikk nesa innom her alt for ofte du har litt ferie herfra også. Tusen takk for at du ville hjelpe meg med monogramtrøbbel, men som du kan lese i boka mi så fant jeg ut av det til slutt :-) Så bra du fant ut av det... ...og bare så det er sagt, jeg er bare innom en snarvisitt, da jeg pga. salg av en kjole måtte sjekke mailen! Vi sitter nå her rundt spisebordet og spiller Amerikaner for alle penga - skikkelig familiepåske! Jeg har vært dårlig igjen i dag da ...den lille røde måtte jo komme, og godtesuget har vært ekstremt. Har nesten ikke spist noe, men av det jeg har spist har det for det meste vært godter! :fy: Jaja, det er jo påske!!! Nå må jeg skynde meg tilbakers til de spillegale - men takk for at dere er her... ...og JA, jeg har laget 5 invitter i dag da! *stolt* Det er i det minste enda et lite stykke til på veien!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #1503 Del Skrevet 23. mars 2005 med ønske om en god påske på Hvaler! tilbake og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 23. mars 2005 #1504 Del Skrevet 23. mars 2005 takk for pm! Spjærøy heter øya sambo har hyttr på... Kos deg med påskegodt og amerikaner. Er så hyggelig det å ha familiespill på hytta. Reiser til varmere strøk på lørdag-kan nesten ikke vente! klem klem og lykke til med salg av kjole. Er det brudekjolen fra Amerika, eller en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #1505 Del Skrevet 24. mars 2005 takk for pm! Spjærøy heter øya sambo har hyttr på... Kos deg med påskegodt og amerikaner. Er så hyggelig det å ha familiespill på hytta. Reiser til varmere strøk på lørdag-kan nesten ikke vente! klem klem og lykke til med salg av kjole. Er det brudekjolen fra Amerika, eller en annen? Spjæroy ja...en av mange øyer det! Er ikke så kjent akkurat der selv, kjører liksom bare over på vei mot eget mål - men det er sikkert like fint der som alle de andre flotte plassene! :-) Det er kjolen fra USA jeg selger...*kremt* har solgt! Høres bare så herlig ut med sydenliv altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. mars 2005 #1506 Del Skrevet 24. mars 2005 Så deilig at du har fått solgt kjolen da! Kos deg på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 24. mars 2005 #1507 Del Skrevet 24. mars 2005 Supert at du fikk solgt kjolen snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 24. mars 2005 #1508 Del Skrevet 24. mars 2005 GOD PÅSKE TIL DEG OGSÅ kos deg masse. klem fra majan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 24. mars 2005 #1509 Del Skrevet 24. mars 2005 flink er du toria, som har fått solgt kjolen din! Hva fikk fu for den? Er det lov å spørre om det?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 25. mars 2005 #1510 Del Skrevet 25. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #1511 Del Skrevet 25. mars 2005 tilbake til Maki! ...og du Izaria, sender deg en PM til jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #1512 Del Skrevet 25. mars 2005 :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE :D god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE :D god påske GOD PÅSKE :D god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE :D god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE :D god påske GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE :D god påske :D GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påske GOD PÅSKE :D god påske GOD PÅSKE god påske :D GOD PÅSKE god påsk :D Ja, dere...ønsker dere altså en RIKTIG GOD PÅSKE!!! Takk for alt av klemmer, nusser, susser og hilsener! :-) Nå skal jeg sette meg ned og jobbe videre med invittene mine, og føre et riktig budsjett med gommen, for å få ordentlig oversikt over pengestrømmen ( )fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. mars 2005 #1513 Del Skrevet 25. mars 2005 God påske Toria!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. mars 2005 #1514 Del Skrevet 25. mars 2005 Her kommer enda en Påske-klem fra meg! Håper du koser deg med invitter og det hele! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. mars 2005 #1515 Del Skrevet 25. mars 2005 ...god påske til deg også! Busjetter er bra å ha! Selvom det er kjedelig å innse virkeligheten.. :-? Og de innbydelsene er det fart over skjønner jeg. Skal skrive konvolutter på Kypros jeg, også blir de sent ut første uken av april!! Gleder meg veldig til det altså! Kos deg resten av påsken og neste uke. Skal i hvert fall sole meg litt for dere alle her på KG! Klem klem klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #1516 Del Skrevet 25. mars 2005 Jaaaaaaaaaaa, sole deg for meg også!!! :-) Skrotten min trenger det sårt... Gleder meg skikkelig til å sende ut invitter jeg også! Da er det alvor for alvor liksom!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #1517 Del Skrevet 25. mars 2005 Gleder meg skikkelig til å sende ut invitter jeg også! Da er det alvor for alvor liksom!!! :-) Sånn følte jeg det også - bryllupet ble på en måte enda mer "virkelig" for meg når vi sendte avgårde invitasjonene! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #1518 Del Skrevet 25. mars 2005 Sånn følte jeg det også - bryllupet ble på en måte enda mer "virkelig" for meg når vi sendte avgårde invitasjonene! K Mmmmmmm... Nesten litt skummelt, på en god måte selvsagt! Gleder meg veeeldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mars 2005 #1519 Del Skrevet 25. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mars 2005 #1520 Del Skrevet 26. mars 2005 Hjemme fra jobb, OG fått mail med bilder...OG fått kjolen!!! Men jeg vet ikke heeeeelt hva jeg synes... Fikk ikke tatt bilde av meg med kjolen på, litt vanskelig når man er alene - meeen, jeg tok av den på en henger! Kjolen er jo ikke lik bildet, i fasongen JA, men ikke i mønster/dekorasjon... Men den ble fin som den er også... Det jeg derimot stusser veldig på, er at kjolen på meg virker orange!!! Ja, ORANGE!!! Ser ut som en glitrende appelsin eller varsellampe spør du meg . Eller var den fresh!?? :klø: Klarer ikke å bestemme meg! Synes bare det er litt rart at den avviker så mye fra bildet... Og så da, kan jeg gå med den? Og kan jeg ha offwhite sko og cardigan (hvis kjølig) til??? HJELP MEG og studer disse bildene - og vær ærlige!!! Kjolen Kjolen med cardigan og sko Kjole og sko Den ser veldig orange ut, ja... Og siden du ber oss være helt ærlige - jeg likte den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå