Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa

Hei Toria! Hvordan var bryllupet i går? Noen bilder vi kan se på? Både av hennes men også av din kjole...

Klem klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppelurene mine...:vinke:

Det ordnet seg greit i går, de fikk en "håndbagasje" vi hentet på Kjevik, før vi tok de med oss på Dressmann og Vivikes på Sørlandssenteret. Og det ble til slutt tøy på dem, selv om jeg synes det var fælt de måtte ut med nærmere 6 000,- :o for å gå i bryllup plutselig - litt flaut! Men sånn ble det nå engang, ny dress koster jo... De var i alle fall strålende fornøyd!

Kaken jeg skulle bake fikk jeg ikke bakt, da jeg var hjemme bare 45 minutter før vi skulle gå igjen! :o Så ja, det ble litt stress! :roll: Men det gikk - og min fantastiske forlover stilte opp og bakte kaken for meg! :wink:

Hmmm, hva skal jeg si!?? :klø:

Vielsen var jo helt grei / fin den, selv om flere av oss synes presten snakket litt veeel mye om smerte og onde dager... :roll: Jaja, det er nå engang så! :tunge1: Men ellers var vielsen fin den, selv om jeg fikk erfart at jeg selv ikke synes at dette med "utvidet ekteskapsinngåelse" var så flott! Det ble liksom veldig keitete, og litt "drama" og altfor mye american! Men nå var jo så hele opplegget veldig amerikanisert da... Heldigvis hver sin smak! :wink:

Så ventet vi et par timer med servering av brus og frukt, før brudeparet ankom lokalene og det ble bordsetting. Fikk servert en nydelig middag da, det skal være sagt det også...indrefilet med sopp og fløtegratinerte poteter og rødvinssaus mm. *nam nam* :sikle:

Men etter middagen var liksom festen over, og fordi familiene ble plasser for seg i hver sin ende, og vennene i midten - ble det hele veldig gruppert og folk snakket ikke så mye med hverandre utover de de kjente fra før av... Synes det var litt trist jeg! Men for all del, brudeparet hadde sikkert en fantastisk dag, og det er jo det viktigste.

Har lyst til å runde av med å si at bruden jo var veldig fin da, og buketten NYDELIG! :sjarmor: Så er jeg ikke bare negativ! :ler:

Når det kommer til bilder, så driver jeg og laster opp nå - men vet ikke hvor mye jeg vil kringkaste...kanskje jeg kan sende noen i mail til enkelte av dere, eller legge ut et par - men da må jeg anonymisere dem først!

Selv er jeg blitt syk nå.. Fik hovne mandler i går kveld, og våknet med magesjau og kvalme og hodepine i natt...så har ligget i sengen hele dagen og bare gløtta på øyelokkene innimellom! :kvalm: Blæh! :-x :evil: :-x

Det er grusomt å ha spysjuka!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også se bilder!!!

Alltdi gøy med bilder!! Spent på åssen kjolen din var! Og alltid gøy å se bruder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

GOD BEDRING VENNEN! :trøste:

Ikke slit deg ut på tastastaturet nå da :tunge1:

Så kjedelig å bli syk i påska da. Typisk :roll:

...men når du blir frisk, så send gjerne bilder på mailen min :ler:

STOR MOOOOOSEKOS :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

enten så er det han Gunnar som sitter på dataen i dag (utnytter kanskje at du ligger syk ved doskålen), eller så skjønner jeg ikke ditt fravær... Men håper du snart blir bedre og at natten i natt blir mere søvn enn :kvalm:

masse :kose: og god bedrings- :klem: til deg Vic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa vennen!

:trøste:

Håper du får en god natts søvn og at du våkner frisk og uthvilt i morgen. Jeg ba G om å gi deg en bli-frisk-klem, men han sa han ikke ville ta i deg før du ble frisk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta i meg!?!? Nei, det kan dere banne på at han ikke vil! Jeg har flere ganger sendt han dådyrblikk, men til ingen nytte... :roll: "Vil ha kooooooos!" sier jeg, mens han bare rister på hodet og sier "Ikke faen!". :evil:

Og JA, han har vært datanerd de siste døgnene, det er helt sikkert - blitt værre enn meg han nå! :ler: Sitter på forumet sitt HELE TIDEN!!!

Har ikke :kvalm: i natt, men er klam og tung i hodet, hol i magen, sulten, men ikke sulten, tørst, varm, kald - you name it! :-x

Skal se om ikke jeg kan få mailet noen bilder til enkelte av dere etterhvert, men kameraet vårt er helt på tur, så akkurat nå ser det ikke ut til at jeg får lastet bildene over på dataen her! :frustrert: Men jeg gir ikke opp, så bilder kommer vel etterhvert! :wink: Jeg har dog ingen bilder av meg selv, for det tok jo alle andre - men regner med jeg får bilder av den andre svigerinnen min, vi har snakket om å bytte rundt!

Tusen takk for alle koselige hilsener mm. Jeg håper vi kan få kommet oss avgårde på påskeferie utover dagen i dag, men i og med at det er JEG SOM MÅ KJØRE...så kommer ikke det på tale akkurat nå! Hadde det derimot ikke vært JEG SOM MÅTTE KJØRE, så hadde saken vært en helt annen - mye greiere å sitte på når man er på halv stang, enn å MÅTTE KJØRE SELV!!! (bitter jeg!?? neida, synes det er kjempekjekt at han godeste mister lappen jeg!!! :ler: bare så det er sagt! må bare tulle litt med det der... :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

:ler: Det er godt med litt galgenhumor Toria :)

Håper du føler deg bra nok til å vende snuten hjemover for påskeferie. Eller hvor dere skal??? :klø:

God påske :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er godt med litt galgenhumor Toria :)

Håper du føler deg bra nok til å vende snuten hjemover for påskeferie. Eller hvor dere skal??? :klø:

God påske

Hehe, du skal slippe å :klø: deg lenger...

...planen er å tilbringe påsken på hytta, ikke på fjellet riktignok, men ved sjøen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom forresten på...brudeparet har jo laget en reportasje om seg selv, og den kan leses her.

Og, én ting til...i går var det jo på dagen 5 måneder til det er vår tur!!! :hjerter:

I dag er det dermed, rettere sagt:

Det er 152 dager, 3 timer, 56 minutter og 17 sekunder til 20. august 2005, kl. 13.00

:hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffa vennen, siden G ikke er stor på å dele ut kos i dag så kommer det litt omsorg og MOOOOOOSEKOS herfra!

:trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose: :trøste: :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...