Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05

LYKKE TIL MED KJOLESTYR I MORGEN VENNEN!

Enig med deg Victoria.

Jeg synes at dersom man ikke vil ha en bryllupsdagbok med noe annet enn akkurat det og med kun hva en selv planlegger, så er det best å lage den på sin egen datamaskin, og ikke på internett.

Men meg om det (som Kverula så fint sier det)

Ikke for det - det kan sikkert være utrolig morsomt å ha i etterkant - men da mener jeg at dette er dette feil sted å lage det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel hjemme fra Grimstad i dag igjen... :wink:

Bedre føre, men drittvær...mildt og vått og grått! :tunge1:

MEEEN, det har vel ingenting å si!?

For...

:hjerter: I dag har jeg og Golli vært sammen i 5 år!!! :hjerter:

Og det er så og si på dagen 5 måneder til vi gifter oss... :bryllup:

Eller, for å være helt nøyaktig: 156 dager, 4 timer, 26 minutter og 45 sekunder! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Gratulerer med 5-årsdagen!

Og du, jeg synes den oransje kjolen var fin, jeg! Sikkert veldig fin med noen knæsjrosa detaljer til (hårpynt eller noe). Var ikke den andre kjolen du hadde bilde av svart? Synes sviggis det er greit om du har svart kjole?

Hvordan ser den oransje ut på? Passet den fint på SSTT (SuperSlankerTeddyToria (puh))?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende å lese om kjolestyr! Har du vært på b-young nå? Jeg synes den orange kjolen var fin, men det er så klart ikke alle som kler den fargen. Vet ikke hva slags farger du har på hud og hår, men jeg er helt mørk og digger den fargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Grattis med 5-års dag :dagensrose: :hjerte:

Skal dere feire i dag?

Flink du har vært med slankingen denne uka :klem:

Takker! :)

Men - DU OGSÅ!!!

Nja...jeg jobber sent i dag, og tar med meg G på veien hjem. Er fulle dagsskjema sånn sett, men mulig det blir en liten koselig middag... Så får vi heller feire litt til lørdag, for oss selv, eller ta en skikkelig god middag i påsken! :wink:

Aprilbrud - jeg skal haste til byen nå i 13-tiden, så får dere vel vite i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Toria, leser i dagboken til Vigdis at du allerede har bestemt deg for hvordan bordkortene skal se ut. Har du bilde av de også eller??

Også lurer jeg selvsagt fælt på om du har kjøpt deg en annen kjole i dag eller om du går for den oransje i morgen.

Ha en fin kveld med din kjære G :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei Toria :vinke:

Tusen hjertelig takk for koselig melding i dagboken min - igjen! :klem: Søtnosen min!! :kose:

Huff og huff :riste: For et kjolestyr. Skjønner at du har måttet tenke litt. Synes antrekket med sort kjole + det hvite gjorde seg bra. :)

Hvor er bryllupet du skal i ? :roll:

God :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuddeliduuu! :vinke:

I´m baaaaack! :wink:

Bryllupet er her nede i sør... Blir koselig å spise god mat da, og tjase med den andre svigerinnen min!

Og så dro jeg til byen da, med tungt hjerte og tenkte vel at det hele var forbi! Jeg hadde virkelig ikke noe håp om å finnen noen erstatning...for den orange kjolen ble enda mer orange og knall i dagslys og det var jo bare FÆLT!!! Både forloveren min, ei venninne til og noen kolleger på jobben synes det ble for drøyt de også, og en dame i en butikk fikk jo øya på stælk! :o Så da var liksom den saken klar... :roll:

Men, gikk inn på første og beste B-Young-forretning da, og tenkte jeg skulle hoppe i det og i det minste prøve denne kjolen som Miori nevnte... Prøvde den først i lime, og den satt faktisk VELDIG fint! :sjarmor: Det er første gang jeg har opplevd at en butikkjole sitter pent på meg, at ikke snittet blir helt feil! :-) Men den grønne fargen var gyselig på meg! :( Så prøvde jeg lilla da, eller lavendel som det vel er...tenk, jeg som ikke liker lilla engang ( :o ) - og så var den bare så lekker!!! :wink:

Så, Teddy har nå anskaffet seg Miori-kjole, helt identisk...men droppet sjalet, gadd ikke legge 800,- kroner i hele pakka! :tunge1: Tar bare en sort cardigan, veske og sko til, og noen søte smykker jeg fant - så blir det fiffig!!! Og skulle jeg slå meg helt vrang på lørdag, så har jeg jo muligheten til å safe med den sorte kjolen! :wink:

Nå er jeg utsultet etter time på time uten mat på jobb, så nuh skal jeg kokkelere litt. Titter vel innom en bitteliten tur før køya kaller!

:klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelure!

Gratulerer masse med 5-årsdagen! Regner med dere koser dere og feirer kjærligheten!

Og så fint at det ordna seg med kjole da du! Den høres kjempefin ut. Bilde?

Og sist, men ikke minst

stooooor MOOOOOOOSEKOS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o  :o  :o  :o  ooops   :o  :o  :o  :o  

Glemte en ting:

gratulerer med 5-årsdagen!!  

:kghjerte:

Snupp - du er helskjønn!!! :blomst_opp:

Og tomias, jaaaa, koser oss...men feirer ikke da. Er helt ødelagt (les: SLITEN), så en skal ikke se bort i fra at jeg laller straks! Er i grunnen på vei ned i sengen allerede...hodet mitt har lagt seg allerede! :ler:

Så vi har bestemt oss for å feire skikkelig en annen dag, og kan glede oss til det!

Ja, nå blir det bryllup i lilla kjole - fiiine kjolen! Skal få tatt bilde av den imorgen jeg!! :wink:

:sove: godt jenter, natta!

*sleper seg mot sengen for å dade litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 5-års dagen!!

Vi har også jubileum i dag; 3 år og 8 måneder :kul: Ikke helt like stor da :ler: Men alt som kan feires, skal feires!! Bare synd vi ikke kan spise god middag som vi pleier da, men da har vi unnskyldning til å kose oss ekstra en annen kveld! :sjarmor:

Ha en fin-fin kveld i allefall :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...