Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Og her kommer viktige linker:

Antrekk til han:

:wink: www.troelstrup.com (g er meget sikker på at jaketten til formiddagsbryllup er den han vi gå for...lækker sprø du meg)

:wink: www.wilvorst.de - særlig denne er fin

:wink: www.jardex.dk

:wink: www.golman.dk

Ringer:

:-) www.braemer.dk

:-) www.guldsmedborup.dk

:-) www.milas.dk

:-) www.guldsmeddirks.dk

:-) www.toftegaard.com

:-) www.g-ring.dk

:-) www.guldsmedboye.dk

:-) www.saintmaurice.dk

:-) www.guldsmedien.com

:-) www.touch.gs

:-) www.nuran.dk

:-) www.vielsesringe.com

Diverse:

:) www.alt-til-festen.dk

:) www.jocko.dk (brudepiker & svenner)

:) www.jesperhovring.com

Vi har funnet ut at både ringer og antrekket til han vil koste oss meget mindre over Skagerrak, og vi funderer veldig på å kjøpe det vi trenger der... Derfor planlegger vi nå en tur til Køben, etter påske en gang... I mellomtiden skal jeg kose meg med alle disse linkene og virkelig finne fram til litt forskjellig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er videre noe av det vi har sett på og funnet frem til:

Sjakett fra Jardex

Ringpar 1

Ringpar 2

Ringpar 3

Rinparg 4

Ringpar 5

Ringpar 6

Ringpar 7 - damering og herrering

Ringpar 8

Ringpar 9 – begge er flotte, men liker nok best de til venstre

Ringpar 10

Og disse var jo bare snertent morsomme – litt søtt!

Men nå ble det mange ringer og litt av hvert her!!! :o Favoritten er helt klart St. Maurice-ringene, men det er utrolig mye flott der ute og det er ingen tvil om at det er vanskelig å velge i alle fall…

Vi liker jo for øvrig en del av ringene fra Bræmer, og jeg digger at man kan leke seg litt selv - mulig vi ender opp med å gjøre det, for å få det akkurat slik vi vil, og helt unikt!

Ellers fant jeg en nydelig brudepikekjole da jeg var innom Design Studio her i byen, som jeg tror blir så fin - de er av silke, med et lag av chiffon utenpå, akkurat lik kjolen min! Så det er noe vi desidert må sjekke nøyere opp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ser du har lagt ut endel linker til herreantrekk på den store dagen. Vi har lekt litt med tanken på at han skal ha på seg bunad. Men det er fremdeles bare et lite forslag vi har slengt ut i luften, for bunader er dyre, og det spørs om vi kommer til å prioritere det. Men det hadde vært tøft synes jeg :)

Det var mange flotte ringer du hadde linket til. Vi skal bruke forlovelsesringene som giftering, men når vi gifter oss skal vi gravere inn initsialer og dato (nå står det kun evig din, jeg ville vente med initdialer til jeg har skiftet etternavn) og så skal vi sette diamant i min slik at den blir ganske lik denne (men i gult gull) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Ser du har lagt ut endel linker til herreantrekk på den store dagen. Vi har lekt litt med tanken på at han skal ha på seg bunad. Men det er fremdeles bare et lite forslag vi har slengt ut i luften, for bunader er dyre, og det spørs om vi kommer til å prioritere det. Men det hadde vært tøft synes jeg :)  

Det var mange flotte ringer du hadde linket til. Vi skal bruke forlovelsesringene som giftering, men når vi gifter oss skal vi gravere inn initsialer og dato (nå står det kun evig din, jeg ville vente med initdialer til jeg har skiftet etternavn) og så skal vi sette diamant i min slik at den blir ganske lik denne (men i gult gull)  :)

Bunad er stilig!

Men det er det SISTE på denne jord jeg noen gang kommer til å få se min kjære i - han synes selv det er sabla stygt - den dummingen! :ler:

Nei, men altså...er det ordentlig gjennomført, er det bare kjempetøft! Det er helt sikkert!!!

Fine og enkle ringer da!

Vi kompromisserer litt vi... Du skjønner det, at forlovelsesringen min er det umulig å bruke som giftering, den er altfor voldsom til det. Så vi skal ha nye. Personlig er liksom ringer i gult gull det jeg anser som "skikkelig" giftering, mens vi begge trives best med hvitt gull og synes det er fint - så vi tenker aller mest på å ha to-delt da, synes igrunnen det er litt ekstra fint også. Men det er vanskelig å velge, for det er så mye fint, samtidig som ringene jo må være såpass enkle og tidløse at vi liker dem og trives med dem også om 50 år, for å si det sånn! :wink: Så vi får nå se, har litt å tygge på der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde også lyst på ring i hvitt gull, men da vi så på falt jeg pladak for min. Den var så fin i formen. Enkel nett og grasiøs, så da forsvant alle tanker om hvitt gull. Men jeg ønsker meg en alliansering i hvitt gull da (ganske lik den i linken). Kanskje jeg er heldig og får den til morgengave. Hvem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også hadde også lyst på ring i hvitt gull' date=' men da vi så på falt jeg pladak for min. Den var så fin i formen. Enkel nett og grasiøs, så da forsvant alle tanker om hvitt gull. Men jeg ønsker meg en alliansering i hvitt gull da (ganske lik den i linken). Kanskje jeg er heldig og får den til morgengave. Hvem vet :)[/quote']

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Ja hvem vet!?!?! Men, det er ALLTID lov å håpe! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mange flotte ringer du har lagt ut link til.

Likte best nr 2, 5 og 6.

Det er ikke noe enkelt valg dette med ringer, det er helt sikkert. Alt for mye å velge i vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Antrekk til han:

:wink: www.troelstrup.com (g er meget sikker på at jaketten til formiddagsbryllup er den han vi gå for...lækker sprø du meg)

Najs! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt de samme ringene - men aller best nr. 5 da!

Litt vittig egentlig... :wink:

Jeg og sambo traff hverandre i dag for akkurat 5 år siden, for første gang...og niesen vår fyller 5 år...mens vi har vært sammen i 5 år den 17. mars!!!

5 er et fiiint tall! *tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, 5 er virkelig tallet ditt om dagen, Toria :)

Ringpar nr 5 var veldig stilige. Tror nesten de er de eneste ringen i kombinasjon av hvitt og gult gull som jeg virkelig har likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najs! ;)

Høh!?!?!

Ble usikker på om detta var ironi jeg :ironi:...eller rett fra hjertet!!! :tunge1:

Uansett, lov å ha ulik smak da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Høh!?!?!

Ble usikker på om detta var ironi jeg :ironi:...eller rett fra hjertet!!! :tunge1:

Uansett, lov å ha ulik smak da! :wink:

? Najs, som i nice, stilig, rålekker! :) Beklager viss du misforstod altså! Vi kjem nok til å velge sjakett vi også, forstår du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Najs, som i nice, stilig, rålekker! :) Beklager viss du misforstod altså! Vi kjem nok til å velge sjakett vi også, forstår du...

Skjønte det jo egentlig da! :-)

Men man kan aldri være sikker vet du... :ler:

Pleier å si "nasj" selv jeg...men som uttalen "nash", som i "nei, det mener du ikke!!!" ironisk! :tunge1:

Hehe, så jeg tror jeg tolket deg riktig...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jammen, det var da noe så inni fakkertens svarte mye aktivitet her i dagboken da!

Jeg klarer jo slett IKKE å følge med i svingene her... :o

Det er jo det jeg har prøvd å si hele tiden! :tunge1:

Velkommen hjem fra den skjønne byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg har prøvd å si hele tiden! :tunge1:

Velkommen hjem fra den skjønne byen!

Skjønte jo det! :wink: *tjihi*

Vittig det der, når ens egen dagbok lever sitt eget liv - uten deg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...