TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1161 Del Skrevet 7. mars 2005 Og her kommer viktige linker: Antrekk til han: www.troelstrup.com (g er meget sikker på at jaketten til formiddagsbryllup er den han vi gå for...lækker sprø du meg) www.wilvorst.de - særlig denne er fin www.jardex.dk www.golman.dk Ringer: :-) www.braemer.dk :-) www.guldsmedborup.dk :-) www.milas.dk :-) www.guldsmeddirks.dk :-) www.toftegaard.com :-) www.g-ring.dk :-) www.guldsmedboye.dk :-) www.saintmaurice.dk :-) www.guldsmedien.com :-) www.touch.gs :-) www.nuran.dk :-) www.vielsesringe.com Diverse: www.alt-til-festen.dk www.jocko.dk (brudepiker & svenner) www.jesperhovring.com Vi har funnet ut at både ringer og antrekket til han vil koste oss meget mindre over Skagerrak, og vi funderer veldig på å kjøpe det vi trenger der... Derfor planlegger vi nå en tur til Køben, etter påske en gang... I mellomtiden skal jeg kose meg med alle disse linkene og virkelig finne fram til litt forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 7. mars 2005 #1162 Del Skrevet 7. mars 2005 *drømme, drømme, drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1163 Del Skrevet 7. mars 2005 Dette er videre noe av det vi har sett på og funnet frem til: Sjakett fra Jardex Ringpar 1 Ringpar 2 Ringpar 3 Rinparg 4 Ringpar 5 Ringpar 6 Ringpar 7 - damering og herrering Ringpar 8 Ringpar 9 – begge er flotte, men liker nok best de til venstre Ringpar 10 Og disse var jo bare snertent morsomme – litt søtt! Men nå ble det mange ringer og litt av hvert her!!! :o Favoritten er helt klart St. Maurice-ringene, men det er utrolig mye flott der ute og det er ingen tvil om at det er vanskelig å velge i alle fall… Vi liker jo for øvrig en del av ringene fra Bræmer, og jeg digger at man kan leke seg litt selv - mulig vi ender opp med å gjøre det, for å få det akkurat slik vi vil, og helt unikt! Ellers fant jeg en nydelig brudepikekjole da jeg var innom Design Studio her i byen, som jeg tror blir så fin - de er av silke, med et lag av chiffon utenpå, akkurat lik kjolen min! Så det er noe vi desidert må sjekke nøyere opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. mars 2005 #1164 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisann Ser du har lagt ut endel linker til herreantrekk på den store dagen. Vi har lekt litt med tanken på at han skal ha på seg bunad. Men det er fremdeles bare et lite forslag vi har slengt ut i luften, for bunader er dyre, og det spørs om vi kommer til å prioritere det. Men det hadde vært tøft synes jeg Det var mange flotte ringer du hadde linket til. Vi skal bruke forlovelsesringene som giftering, men når vi gifter oss skal vi gravere inn initsialer og dato (nå står det kun evig din, jeg ville vente med initdialer til jeg har skiftet etternavn) og så skal vi sette diamant i min slik at den blir ganske lik denne (men i gult gull) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1165 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisann Ser du har lagt ut endel linker til herreantrekk på den store dagen. Vi har lekt litt med tanken på at han skal ha på seg bunad. Men det er fremdeles bare et lite forslag vi har slengt ut i luften, for bunader er dyre, og det spørs om vi kommer til å prioritere det. Men det hadde vært tøft synes jeg Det var mange flotte ringer du hadde linket til. Vi skal bruke forlovelsesringene som giftering, men når vi gifter oss skal vi gravere inn initsialer og dato (nå står det kun evig din, jeg ville vente med initdialer til jeg har skiftet etternavn) og så skal vi sette diamant i min slik at den blir ganske lik denne (men i gult gull) Bunad er stilig! Men det er det SISTE på denne jord jeg noen gang kommer til å få se min kjære i - han synes selv det er sabla stygt - den dummingen! Nei, men altså...er det ordentlig gjennomført, er det bare kjempetøft! Det er helt sikkert!!! Fine og enkle ringer da! Vi kompromisserer litt vi... Du skjønner det, at forlovelsesringen min er det umulig å bruke som giftering, den er altfor voldsom til det. Så vi skal ha nye. Personlig er liksom ringer i gult gull det jeg anser som "skikkelig" giftering, mens vi begge trives best med hvitt gull og synes det er fint - så vi tenker aller mest på å ha to-delt da, synes igrunnen det er litt ekstra fint også. Men det er vanskelig å velge, for det er så mye fint, samtidig som ringene jo må være såpass enkle og tidløse at vi liker dem og trives med dem også om 50 år, for å si det sånn! Så vi får nå se, har litt å tygge på der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. mars 2005 #1166 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg også hadde også lyst på ring i hvitt gull, men da vi så på falt jeg pladak for min. Den var så fin i formen. Enkel nett og grasiøs, så da forsvant alle tanker om hvitt gull. Men jeg ønsker meg en alliansering i hvitt gull da (ganske lik den i linken). Kanskje jeg er heldig og får den til morgengave. Hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1167 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg også hadde også lyst på ring i hvitt gull' date=' men da vi så på falt jeg pladak for min. Den var så fin i formen. Enkel nett og grasiøs, så da forsvant alle tanker om hvitt gull. Men jeg ønsker meg en alliansering i hvitt gull da (ganske lik den i linken). Kanskje jeg er heldig og får den til morgengave. Hvem vet [/quote'] Ja hvem vet!?!?! Men, det er ALLTID lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1168 Del Skrevet 7. mars 2005 Mange flotte ringer du har lagt ut link til. Likte best nr 2, 5 og 6. Det er ikke noe enkelt valg dette med ringer, det er helt sikkert. Alt for mye å velge i vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1169 Del Skrevet 7. mars 2005 Antrekk til han: www.troelstrup.com (g er meget sikker på at jaketten til formiddagsbryllup er den han vi gå for...lækker sprø du meg) Najs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1170 Del Skrevet 7. mars 2005 Liker veldig godt de samme ringene - men aller best nr. 5 da! Litt vittig egentlig... Jeg og sambo traff hverandre i dag for akkurat 5 år siden, for første gang...og niesen vår fyller 5 år...mens vi har vært sammen i 5 år den 17. mars!!! 5 er et fiiint tall! *tjihi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1171 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, 5 er virkelig tallet ditt om dagen, Toria Ringpar nr 5 var veldig stilige. Tror nesten de er de eneste ringen i kombinasjon av hvitt og gult gull som jeg virkelig har likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1172 Del Skrevet 7. mars 2005 Najs! Høh!?!?! Ble usikker på om detta var ironi jeg ...eller rett fra hjertet!!! Uansett, lov å ha ulik smak da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. mars 2005 #1173 Del Skrevet 7. mars 2005 nattinatt min skatt sov godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1174 Del Skrevet 7. mars 2005 Høh!?!?! Ble usikker på om detta var ironi jeg ...eller rett fra hjertet!!! Uansett, lov å ha ulik smak da! ? Najs, som i nice, stilig, rålekker! Beklager viss du misforstod altså! Vi kjem nok til å velge sjakett vi også, forstår du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1175 Del Skrevet 7. mars 2005 ? Najs, som i nice, stilig, rålekker! Beklager viss du misforstod altså! Vi kjem nok til å velge sjakett vi også, forstår du... Skjønte det jo egentlig da! :-) Men man kan aldri være sikker vet du... Pleier å si "nasj" selv jeg...men som uttalen "nash", som i "nei, det mener du ikke!!!" ironisk! Hehe, så jeg tror jeg tolket deg riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2005 #1176 Del Skrevet 7. mars 2005 Puh! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1177 Del Skrevet 7. mars 2005 nattinatt min skatt sov godt i natt! Natta, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #1178 Del Skrevet 7. mars 2005 Og for å runde av det hele...limer jeg inn denne linken...kjekt å vite http://www.slavinn1.homestead.com/aa_ta_pa...aa_korsett.html Natti natt folken...men dere sover vel allerede...bare meg som blir forvist fra seng og mann! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 #1179 Del Skrevet 8. mars 2005 Jammen, det var da noe så inni fakkertens svarte mye aktivitet her i dagboken da! Jeg klarer jo slett IKKE å følge med i svingene her... :o Det er jo det jeg har prøvd å si hele tiden! Velkommen hjem fra den skjønne byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1180 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er jo det jeg har prøvd å si hele tiden! Velkommen hjem fra den skjønne byen! Skjønte jo det! *tjihi* Vittig det der, når ens egen dagbok lever sitt eget liv - uten deg! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå