Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #1041 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Teddy, kjipt med migrene!!! Har hatt en del av det selv så jeg føler virkelig med deg! :trøste: Koselig at det skjer endel i dagboken din. Liker å følge med her jeg og det er som du skriver, du er ikke den eneste som er aktiv her inne Vi skal heller ikke ha noen kaffegjester så det er ikke så viktig for oss å bli "tidlig" ferdig med middagen eller i det hele tatt å sette et tidspunkt. Vi har endel tilreisende og har derfor lagt vielsen til kl 1500. Da behøver de ikke å komme til byen før samme dag og slipper med kun 1 hotellovernatting. Regner med at det blir middag ca kl 1730, ikke noe tidligere ihvertfall. Kunne jeg valgt ville jeg nok kanskje hatt vielsen kl 14 men da var kirken opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 28. februar 2005 #1042 Del Skrevet 28. februar 2005 :o Migrene :o Dakkar lille vennen min! :trøste: Håper du snart føler deg bedre. God klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #1043 Del Skrevet 28. februar 2005 God bedring! :trøste: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1044 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk takk jenter! Hodet føles fremdels som en stuffed kalkun og tikkende bombe, men en må bare ta tiden til hjelp... Når det kommer til dette med kjøreplan for dagen, så er vi igrunnen veldig fornøyde selv :-) . Tror det blir bra jeg, slik at ingen må vente for lenge og alle til slutt er samlet uten at det blir for seint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. februar 2005 #1045 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei vennen Synes kjøreplanen deres for dagen hørtes bra ut... noe slikt vi også skal ha det. Dagen har nokså vært hard idag, er enda litt snufsete men kom meg igjennom nok en arbeidsdag. Har ikke hørt om jobben er min fast enda fordi sjefen hadde fri :veldigsur: Egentlig skulle jeg ha fortsatt med innbydelsene etter middag men har søvnet av i godstolen og så orker jeg ikke mer.... , får heller ta igjen de kommende dagen da jeg blir hjemmealene( masse Kg tid på meg da :-) ) Åssen er det med hode nå? Håper du har det bedre.. vet akkurat åssen det er når det gjelder migrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1046 Del Skrevet 28. februar 2005 Halloen jenter! Her er jeg!!! (mmm, tenker vel dere...BOMBE!!! ) Hodet er en bombe det også forresten, så jeg klandrer dere ikke! Jaja, dere kommer uansett til kanskje å se mye til meg utover denne mandagskvelden... For dere skjønner det - det sner i Kr.sand...noe så inni hekkfjell! Og dermed har TV´en takket for seg - vi får rett og slett ikke inn noe signal! Satt her og tenkte jeg skulle pusle med invittene - men hodet tillater ikke pirkearbeid heller...så, som sagt...her er jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #1047 Del Skrevet 28. februar 2005 GOD BEDRING VENNEN! :trøste: Ikke for å være en drittkjerring men; det er vel ikke akkurat det lureste for migrene å sitte foran en datamaskin??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1048 Del Skrevet 28. februar 2005 GOD BEDRING VENNEN! :trøste: Ikke for å være en drittkjerring men; det er vel ikke akkurat det lureste for migrene å sitte foran en datamaskin??? Ekke no´n drittkjerring du! Skal jeg være ærlig, så har du jo helt rett...og jeg vurderer rett og slett bare å lene meg tilbake i godstolen her og slappe av, kanskje med noe rolig musikk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 28. februar 2005 #1049 Del Skrevet 28. februar 2005 Beklager at jeg ikke har sendt god bedring-klem før.. Har vært litt opptatt av å lage serviettringer med sambo...Ikke så ofte han gidder å pusle med sånt, så jeg måtte smi mens jernet var varmt Men her får du en klem hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 28. februar 2005 #1050 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei vennen. God bedring med det lille søte hodet ditt. Nå skal jeg bysselalle. I morgen er det ut på tur i skogen med 4de klasse så da er det bare å lade batteriene. Vi snakkes sikkert i morgen når jeg er trygt tilbake fra skogen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #1051 Del Skrevet 28. februar 2005 Natt natt, tomias! godt! Og, klart du måtte smi, Huldra! Det må bare jeg gjøre når han godeste gubbeluren her finner ut at han er i det gode hjørnet og vil ta i et tak! Det er nemlig ikke så ofte det heller!!! ... Ellers fant jeg jo på noe å gjøre da, i TV-mørket og det forrykende sneværet... Jeg kuttet rett og slett til det jeg hadde av kartong til invitasjonene mine. Så nå har jeg 25 ferdig brettede kort - alt som gjenstår er selvsagt selve utformingen og de 25 kortene jeg ikke har kartong til enda, men det får jeg ta en annen dag. Kanskje imorgen, selv om jeg nok må begynne å pakke nå...reiser jo på onsdag ettermiddag til Oslo, så da må alt være klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 28. februar 2005 #1052 Del Skrevet 28. februar 2005 Er så glad jeg har blitt "kjent" med deg Toria!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. mars 2005 #1053 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei! Er det til helgen dere skal til Praha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 1. mars 2005 #1054 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei du Har du det bra? Titter bare innom for å ønske deg en god tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1055 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei du Har du det bra? Titter bare innom for å ønske deg en god tirsdag. Jeg har det bra vettu, snuppelura! Koselig du titter innom! Sliter litt med å få motivert meg til å legge siste hånd på hovedoppgaven...er SÅ lei! Og den migrenen vil liksom ikke gi seg...Bah! :-x Men ellers meget bra, og det at du tittet innom gjorde det enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1056 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei! Er det til helgen dere skal til Praha? JA! :-) Torsdag morgen - søndag kveld! Gleder meg!!! Men av en eller annen grunn greier jeg ikke å somle meg til å pakke eller gjøre noe som helst fornuftig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #1057 Del Skrevet 1. mars 2005 God tur til Praha Vic! (har lagt igjen en hilsen i din andre dagbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #1058 Del Skrevet 1. mars 2005 Heldiggrisen som skal til Praha i helgen!!! *Heidi vil også til Praha* Er du ikke helt bra i hodet i dag heller? Du må bli frisk til du skal reise på torsdag da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1059 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei! Ikke helt bra i hodet i dag heller! Når anfallene først kommer, sitter de i en hel liten stund...til gjengjeld så komme de ikke så ofte! Prøver å ta det rolig i dag. Har skrevet så og si ferdig oppgaven min, men det var for det meste bare småpell. Har redigering av innholdsfortegnelsen og litteraturlisten igjen, så er det i boks! Må pakke da! Men eier ikke motivasjonen! Klarte endelig å summe meg til å støvsuge og vaske kjøkken, stue, trapp og gang...så nå er jeg liksom pumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 1. mars 2005 #1060 Del Skrevet 1. mars 2005 Huff, liker ikke at du har så mye hodepine om dagen.. Det er så slitsomt. Når det gjelder pakkingen er jeg like lei av det som deg. Men du kan jo skrive en liste. Så kan du ligge på sofaen og planlegge hva du skal ha med deg. Da går selve pakkingen fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå