Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tipper hun har brukt såne små "puter"' date=' stemmer det?[/quote']

Jepp, det tenkte jeg på også... Blir hvertfall veldig fint. Litt mer "liv" over dem da... Tenkte på det til mine egne også jeg. Men jeg tror jeg kommer til å beholde den lukke-mekanismen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 10 poeng til tomias!!! :-)

Jeg har brukt noe så fint som 3D-foam, som er noen små slags "puter" med lim på begge sider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sett denne lukkemekanismen din!?? Eller er det bare en tanke du leker med?

...hmmm, kanskje på treff...

Vil gjerne se hvis du fikser bilde etterhvert - selv om du jo har GOD tid! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ganske drøyt, spør du meg! :-x

Men det var på bok&media. Har ikke sett andre plasser. Mulig Binders er billigere, de hadde jo billigere brett!

Koster i følge nettsidene kr 54,- på Binders. Litt av en prisforskjell! Mitt brett er heldigvis ganske nytt, så jeg håper kniven holder en stund til... (Mitt brett passer til 12x12-sider i scrapping. :))

Forresten, dere er velkomne til å lese og skrive i min dagbok (lunacias hule) også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut bilde. Men det er kanskje ikke så klart hvordan lukkemekanismen funker..... :klø:

Men om du stikker hodet i dagboken min vil du finne bildet jeg har lagt ut. La det ut en gang til til veslo her om dagen, så du trenger ikke bla så mange sider bakover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAYDAY!!!

:o :o :o

Trenger litt råd jeg nå!

Fått invittene til svigerinnen i dag (hastet vel ikke så siden vi er nær familie! :roll: )...

MEEEN, vi synes de er farlig like våre!!! :o :o :o

Riktignok andre farger, men det er samme format, med hjerte foran, bånd bundet sammen, vellum inni og det står "innbydelse" nederst foran... De har ikke trykket teksten på vellumen, og den er bare limt på, slik at egentlig har ikke ståltråden noen funksjon, spør du meg. Navnene på de som inviterer er videre skrevet for hånd.

Men, jenter - blir detta for likt?

For dumt og "herming" liksom...

Vi ønsker ALT annet enn dette! :cry:

Setter pris på tilbakemeldinger - piffen vår forsvant litt! :(

Bilder sees her og her.

HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Nei, jeg synes egentlig hun har sitt på det tørre akkurat når det gjelder invitasjonene. Vi hadde jo også vellum inni, og hjerte på forsiden - tror det er ganske vanlig.

Og dessuten, deres er jo mye finere, så det er i så fall en dårlig kopi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet allerede hva jeg synes vennen!

Deres er mye finere! Og mye mer gjennomført, og dere har monogram!

Men som sagt, hvis du vil forandre, kan du jo ha dine kvadratiske og ha "invitasjon" istedetfor "innbydelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som sagt, hvis du vil forandre, kan du jo ha dine kvadratiske og ha "invitasjon" istedetfor "innbydelse".

Der vet du at jeg er enig! Synes invitasjon har en finere klang! Har tenkt på det, men som jeg fortalte deg, så hadde de ikke det i klister. Men, tanken om stempel isteden er jo veldig god! TAKK! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Koster i følge nettsidene kr 54,- på Binders. Litt av en prisforskjell! Mitt brett er heldigvis ganske nytt, så jeg håper kniven holder en stund til... (Mitt brett passer til 12x12-sider i scrapping. :))

Forresten, dere er velkomne til å lese og skrive i min dagbok (lunacias hule) også! :)

Skal kikke i boka di også jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Kjære Toria... synes ikke de invittene var like

Og for ordens skyld alle sine var fine.. har sittet her i nesten 2 dager og brettet selv og har kommet fram til at våre er gangske kjedelige i forhold til deres. Men ikke noe å gjøre med det :wink:

Legger ut bildet i løpet av helga, tror jeg får laget et ordentlig innbydelse til da.

Var og kjøpte meg en ny skjærebrett idag, en større enn det jeg hadde. Nå kan jeg skjære A4 i høyden også :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Toria... synes ikke de invittene var like

Og for ordens skyld alle sine var fine.. har sittet her i nesten 2 dager og brettet selv og har kommet fram til at våre er gangske kjedelige i forhold til deres. Men ikke noe å gjøre med det :wink:  

Legger ut bildet i løpet av helga, tror jeg får laget et ordentlig innbydelse til da.

Var og kjøpte meg en ny skjærebrett idag, en større enn det jeg hadde. Nå kan jeg skjære A4 i høyden også :ler:  :ler:  :ler:

Dine er sikkert kjempefine de også!

Og det er jo veldig praktisk med det skjærebrettet der man kan skjære A4 i høyden - det er vel det samme jeg har...med en fiks "ekstra" linjal til å folde ut på siden! (?)

...

Og Huldra! Er jo litt enig med deg og andre her da, men det var liksom en del likhetstrekk...og sammen med panikk O´light (ehhh...!?) så ble det bare fælt i våres øyne. Litt nedpå jorden igjen nå, og tror nok dette ordner seg!

Mine fine! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trøste:

Syns ikke du skal bekymre deg for invitasjonene jeg - selvom noen av materialene er de samme, og de har hjerte på forsiden de også, så syns jeg ikke de minnet om hverandre - ikke ut i fra bildene i hvertfall.

Og jeg sier det igjen, invitasjonen deres er veldig, veldig fin! :Nikke:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg ikveld da!

Ser på Idol nå :ler:

Du også!!!

Ser ikke på idol jeg da...er litt mer inne i invitt-prosjektet mitt! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...