Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05

WOW!!! :hakeslepp::hoppe:

KJEMPELEKKERT ALT SAMMEN!!!

Fikk mine invitter til å se ut som noen slappe fiser... :oops: (og ja det er meningen at det skal stå fiser :ler: )

Utrolig flott Vic. Skønner ikke hvordan du kommer på det jeg! Hvordan har du ordnet de hjertene? Kjøpt løse???

Er enig med det i hvilken av invitasjonene som var finest (selv om de var utrolig lekre alle tre)

Når det gjelder bordkort, så likte jeg best det med hjerte jeg. Men den smaken er jo som vi har snakket om tidligere som :flekke:

:ler:

Hadde vært veldig lykkelig om du kunne lekt deg litt med monogram for meg også (om du har tid og ork da). VK :kyss::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW!!! :hakeslepp::hoppe:

KJEMPELEKKERT ALT SAMMEN!!!

Fikk mine invitter til å se ut som noen slappe fiser... :oops: (og ja det er meningen at det skal stå fiser :ler: )

Utrolig flott Vic. Skønner ikke hvordan du kommer på det jeg! Hvordan har du ordnet de hjertene? Kjøpt løse???

Er enig med det i hvilken av invitasjonene som var finest (selv om de var utrolig lekre alle tre)

Når det gjelder bordkort, så likte jeg best det med hjerte jeg. Men den smaken er jo som vi har snakket om tidligere som :flekke:

Hadde vært veldig lykkelig om du kunne lekt deg litt med monogram for meg også (om du har tid og ork da). VK :kyss::blomst:

Så søt du er, :rosaengel:!!!

Men altså, fysj på deg! Ingen fiser her takk :fy:, og slettes ikke i nærheten av å beskrive invittene dine - de var jo så fine! :wink:

Smaken er som :flekke: , det er helt sant. Diskuterte litt med tomias om å bruke begge, annenhver. For det er jo som Huldra nevner, litt fint når hjertet går igjen! Men samtidig liker jeg så godt de andre, helt helt enkle og stilfulle! Tenke på det der...

Hjertene er forresten stemplet med stempel i metallic silver fra Panduro. Og så har jeg rett og slett klippet dem ut etterpå. Sabla jobb da, men ble jo veldig fint til slutt, som en lønn for strevet! :-)

Kan leke meg jeg vettu...med monogram mener jeg! Men jeg synes jo det var veldig fint det du hadde da, bare så det er sagt! Og igjen sier jeg, at jeg har ingen garantier for at det jeg lager blir noe bra... :tunge1: Synes bare det er moro!

Men tror det får bli en jobb for morgendagen, for nå er jeg helt kjørt.

Lykkelig nå!? :ler:

Natta!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Du er jo bare skjønn Teddy-vennen!

Jeg har lyst på monogram som ligner på ditt! Liker at det er både tykt og tynt og at det er litt mer "snurrete" og at de går mer inn i hverandre.

Er ikke så veldig glade i de vi har, men det er det beste jeg har klart (klipp, lim :ler: )

Du har utrolig tålmodighet om du stempler og klipper ut alle de hjertene :hakeslepp: Men det er jo gøy da, når det blir SÅÅÅÅ fint!!!

Sov godt, :rosaengel: min!

:sove::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertene er forresten stemplet med stempel i metallic silver fra Panduro. Og så har jeg rett og slett klippet dem ut etterpå. Sabla jobb da, men ble jo veldig fint til slutt, som en lønn for strevet! :-)

Så du har ikke gjort sånn embossing-teknikk?? Synes det så sånn ut på bildet jeg....

Ellers vet jeg ALT om å klippe ut hjerter. Har klipt ca. 60 rosa hjerter til mine invitter, først i hvit papp, deretter i rosa, tynt morbærpapir. Tar tid ja... Har ikke klipt på leeeenge, for det er litt tiltak og veeeeldig kjedelig ja :Gjesp:

Tastes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se det du har laget - det var jo så fiiiint alt sammen! :hjerte:

Jeg likte også invitasjon 2 best - og bordkort nr 2 - fordi det passet så godt til invitasjonen, siden hjertet går igjen! :)

For en jobb det må være å ordne i stand alt når man skal lage ting selv - imponerende! :bukke:

*lusker meg ut, med mine bestilte og ferdigtrykkede invitter og bordkort under armen*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

:vinke:

God morgen

Ser du får mange komplimenter for alt du har laget - det er vel fortjent. De er bare så fine :tommelsmil:

I dag er det full arbeidsdag for meg, har en deadline i morgen tidlig - gulp!! :sjokkert:

*jobbe* *jobbe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen må jeg jo få si tusen takk for komplimentene, skjønningene mine!

Så koselig at dere liker invittene mine mm. altså! :wink:

Så du har ikke gjort sånn embossing-teknikk?? Synes det så sånn ut på bildet jeg....

Ellers vet jeg ALT om å klippe ut hjerter. Har klipt ca. 60 rosa hjerter til mine invitter, først i hvit papp, deretter i rosa, tynt morbærpapir. Tar tid ja... Har ikke klipt på leeeenge, for det er litt tiltak og veeeeldig kjedelig ja :Gjesp:

Tastes senere :)

Nei, jeg har ikke embosset dem. Men har trykket de slik at de har fått en litt "antikk" look - slik at de ikke er like tette over det hele...hvis du skjønner!??

Tenkte lenge på det med embossing, men jeg gadd rett og slett ikke å investere i hverken pulver eller slik varmepistol - da ble det plutselig så dyrt, og enda litt mer arbeid. :roll: Tror faktisk jeg har påtatt meg nok nå! :-? Selv om det er veldig gøy å se at det tar form! :-) :-) :-)

Klipping er kjeeeeeeedelig, ingenting mer å si på det - og så det det så smått og skal bli mest mulig jevnt! :-x Bah! Men det går jo på et vis! :tunge1:

Har kjøpt med en hjerte-hulle-maskin jeg

Så slipper jeg å klippe ut alle hjertene.

Kjempesmart det Heidi!

Var inne på det jeg også, men da blir jo ikke hjertene i samme fasong som stepelet... :roll: Så da måtte jeg til meg ånd og sakt i steden! :ler: Men det blir jo mye jevnere med slik hullemaskin!!!

*lusker meg ut, med mine bestilte og ferdigtrykkede invitter og bordkort under armen*

*hihi*

Men de er sikkert kjempefine de også da! Er jo veldig greit å slippe all den jobben også og få det ferdig levert. Tro meg, jeg har vurdert det i mitt stille sinn og forbasket meg over min egen påståelighet!!! :ler: Jeg SKULLE lage dem selv! Og selv om det ikke er for seint å bestille enda, så må jeg liksom fullføre jobben jeg har begynt på! :tunge1:

Får vi se bilde av dine eller!?!?!?!?

:tommelsmil: tommelen opp for godt arbeid Vic!!

enige med deg nr 2 var aller aller finest!

Keep up the good work!

Takk vennen!

:kose:

I´ll do... Men nå er jeg spent på kjoleprøvingen DIN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe galt i å ikke lage invitasjonene selv - men hvis man synes det er gøy med sånne "papirting" så er det jo dumt å betale noen andre for å gjøre noe man egentlig heller vil gjøre selv.

På den annen side må jeg innrømme at jeg begynner å lure på hva jeg har gitt meg ut på, jeg også. Er jo stor forskjell på å lage ett kort og å lage 30-40 invitasjoner, 60-70 borkort og gudene vet hvor mange kirkeprogram og festprogram... *svett bare ved tanken*

Kanskje vi skulle hatt klippeogbrettetreff? Så kunne vi byttet på - jeg kunne klippet hjerter for TeddyToria og hun kunne tredd perler for Lythande og Lythande kunne revet vellum for meg... Så fikk man i hvert fall litt avveksling... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe galt i å ikke lage invitasjonene selv - men hvis man synes det er gøy med sånne "papirting" så er det jo dumt å betale noen andre for å gjøre noe man egentlig heller vil gjøre selv.

På den annen side må jeg innrømme at jeg begynner å lure på hva jeg har gitt meg ut på, jeg også. Er jo stor forskjell på å lage ett kort og å lage 30-40 invitasjoner, 60-70 borkort og gudene vet hvor mange kirkeprogram og festprogram... *svett bare ved tanken*

Kanskje vi skulle hatt klippeogbrettetreff? Så kunne vi byttet på - jeg kunne klippet hjerter for TeddyToria og hun kunne tredd perler for Lythande og Lythande kunne revet vellum for meg... Så fikk man i hvert fall litt avveksling... :hoho:

:hoho:

Men slettes ingen dum idé! Jeg og tomias har allerede luftet tanken, og blitt enige om at vi skal møtes for minst to "workshops", et før mitt bryllup, og et før hennes! Er jo en koselig aktivitet da (selv om man svetter litt innimellom :ler: ), så vi kan jo sikkert samles fler! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woekshops er jo! toppen

Gleder meg til å kunne sette meg ned senere i dag...

Kom akkurat hjem fra skolen, der vi har jobbet med oppgave i hele dag. Må inn og redigere masse på PC nå, men skal snaaaaart ta meg fri for resten av dagen! :wink:

Invitter snart neste! :hoppe:

Bryllup er SÅ mye mer moro og inspirerende å holde på med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Gud så nydelige invitasjoner du har laget... Likte nr.2 men alle er jo fine da.

Selv begynt med invitasjonene, måle, klippe og brette. Kjøpte stempel på panduro og er snart igang med det. Er litt nervøs fordi jeg har prøvd å stemple på eksempel ark og syntes det ble så ugjevn... noe tips? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nettopp derfor jeg startet med innbydelser, bordkort og annet papirarbeid allerede i høst. Har klippet og klippet, klippet og klippet, klippet og klippet til den stooooooooore gullmedaljen: 54 innbydelser, 50 bordkort, 50 sanghefter, 100 kaffesangark. YES ! Nå er det HELDIGVIS bare finpussen igjen. Hadde ALDRI blitt ferdig om jeg skulle gjort alt nå... :roll:

Kjempefine invitter og bordkort!! :tommelsmil: Likte definitivt invitt 2 og bordkort 1 best. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gud så nydelige invitasjoner du har laget... Likte nr.2 men alle er jo fine da.

Selv begynt med invitasjonene, måle, klippe  og brette. Kjøpte stempel på panduro og er snart igang med det. Er litt nervøs fordi jeg har prøvd å stemple på eksempel ark og syntes det ble så ugjevn... noe tips? :wink:

Er det ikke gøy!??

Gleder meg så til å kunne sende de ut etterhvert og få tilbakemeldinger om hvem som kommer jeg! :wink:

Hmmm, tips. Vel, vær sikker på at du har fått stempelfargen godt på selve stempelet, og ha et rett og fast underlag. En glassplate el. er veldig greit. Forsøk så å legge stempelet helt rett på undelaget og press godt over det hele. Se om ikke det hjelper. Selv har jeg forsøkt å få stemplene til å få en slags "antikk" look - og da er det jo ikke så farlig hvis det ikke blir helt jevnt! :wink:

Koselig at du synes invitasjonene mine var fine. Det er jo bare forslag da, men jeg tror nok vi går for nr. 2, evt. lager to litt forskjellige, men med samme utgangspunkt.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor jeg startet med innbydelser, bordkort og annet papirarbeid allerede i høst. Har klippet og klippet, klippet og klippet, klippet og klippet til den stooooooooore gullmedaljen: 54 innbydelser, 50 bordkort, 50 sanghefter, 100 kaffesangark. YES ! Nå er det HELDIGVIS bare finpussen igjen. Hadde ALDRI blitt ferdig om jeg skulle gjort alt nå... :roll:  

Kjempefine invitter og bordkort!! :tommelsmil: Likte definitivt invitt 2 og bordkort 1 best.  :wink:

Vi klipper og limer og klipper og limer og klipper visst til vi stryker med, mange av oss her inne!

Men det er jo så gøy når man endelig føler man får det til, ikke sant!? Er jo dessuten ekstra gøy å ha invitter man har laget selv da, synes nå jeg...

Takk! Vi går nok for akkurat invitt nr. 2 og bordkort 1 tenker jeg. Evt. slik jeg skrev til SMS over her, mulig vi lager en intivtt til, som er litt annerledes, men med samme look allikevel! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELPE MEG!

- 4 sider på 2 dagar??

Du er så flink TeddyToria! :D

Høh?!?

- 4 sider???

Tenker du på invitasjonene?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...