Gjest Principessa Skrevet 20. februar 2005 #781 Del Skrevet 20. februar 2005 God søndag snups! Hvordan har du det i dag? Hatt en koselig helg med mamma på besøk? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 20. februar 2005 #782 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei du Håper du har hatt en fin helg ~ det har jeg! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. februar 2005 #783 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva med disse nette og pene brudeskoene til? Noen av de støvlene er råstilige. Jeg digger bestemorstøvler, har faktisk et par sorte. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #784 Del Skrevet 20. februar 2005 God søndag snups! Hvordan har du det i dag? Hatt en koselig helg med mamma på besøk? :D God søndag til deg også! Hatt en veldig fin helg! Begge foreldrene mine er her enda da, de blir til imorgen ettermiddag, og det er jo bare kos... Nå i ettermiddag skal vi på reinsdyrstek-middag til pappas kompis, og det blir nok nammis! Ellers har jeg stått på hue i dag egentlig. Har fått skrudd sammen soveromsgarderoben, endelig! Og, hengt opp ny utelampe. Og så har jeg heklet en hel serviettring til!!! *stolt* Ha en fortsatt fin dag, vennen! Hei du Håper du har hatt en fin helg ~ det har jeg! Klem fra meg Noen av de støvlene er råstilige. Jeg digger bestemorstøvler, har faktisk et par sorte. Joda, enig med du i det. Det KAN være stilig i mine øyne, men det varierer! Uansett, det er godt vi liker forskjellige ting også, så blir ikke verden et ensformig sted å leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #785 Del Skrevet 20. februar 2005 :o :o :o Også har jeg vel glemt å fortelle... Fikk stjernesertifiktatet som jeg har kjøpt som morgengave levert på døren i forrige uke! Det var veldig fint, så det er en koselig gave symbolsk sett! Gleder meg til å gi den til gutten min, vår første dag som nygifte!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. februar 2005 #786 Del Skrevet 20. februar 2005 Så gøy at du har det sertifikatet i hus. Kjempekoselig gave!!! Mobbet deg litt før i dag vedr. de serviettringene , men nå har du jo virkelig kommet i siget! Bra jobba!!! Stemmer i med Hannemor: "vil gjerne se bilder" - (og du vet hvor mye jeg maser om jeg ikke får det som jeg vil ) Kos deg i kveld og i morgen med mamma'n og pappa'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. februar 2005 #787 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei du Ser du er i gang med serviettringene. De blir sikkert kjempefine. Så foreldrene dine har litt utvidet helg? har det vært koselig å ha dem på besøk? Det var godt at moren din likte kjolen din. Hvorfor i all verden skulle hun ikke like den . Det er uansett bra å høre hva de mødrene har å se, ikke sant. Så bra at du har fått morgengaven da. God søndagsmooosekos til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2005 #788 Del Skrevet 20. februar 2005 Flinke Toria - 8 serviettringer Høres ut som at du har hatt en koselig helg med foreldrene dine. Det har jeg også. fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #789 Del Skrevet 20. februar 2005 Så gøy at du har det sertifikatet i hus. Kjempekoselig gave!!! Mobbet deg litt før i dag vedr. de serviettringene , men nå har du jo virkelig kommet i siget! Bra jobba!!! Stemmer i med Hannemor: "vil gjerne se bilder" - (og du vet hvor mye jeg maser om jeg ikke får det som jeg vil ) Kos deg i kveld og i morgen med mamma'n og pappa'n din! Ja! Det betyr ikke så mye for meg at det egentlig ikke finnes noen stjerne som herved heter Gunnar! Det er bare så koselig med tanken, og "beviset"! Det er jo ikke den eneste gaven, bare en slags "noe attåt"! Og JA (!!!) - jeg vet hvor mye du kan mase! Bilde kommer!!! Hei du Ser du er i gang med serviettringene. De blir sikkert kjempefine. Så foreldrene dine har litt utvidet helg? har det vært koselig å ha dem på besøk? Det var godt at moren din likte kjolen din. Hvorfor i all verden skulle hun ikke like den . Det er uansett bra å høre hva de mødrene har å se, ikke sant. Så bra at du har fått morgengaven da. God søndagsmooosekos til deg Håper på det da - at ringene blir en suksess til slutt! Utvidet helg kan du godt si at de har...pappa bestemmer arbeidstiden sin stort sett selv, tegner som han er. Og mamma as well, ettersom hun har en sjefsstilling! Æh - det er jo en fordel at mamsen liker kjolen. Men jeg hadde aldri tatt hensyn til henne mtp valget, det er mitt og mitt alene - for det er jo min kjole! Moooosemooooosemooooosekos Flinke Toria - 8 serviettringer Høres ut som at du har hatt en koselig helg med foreldrene dine. Det har jeg også. fra meg Koselige helger er gull verdt! Det begynner å ta form med disse serviettringene nå - herlig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. februar 2005 #790 Del Skrevet 20. februar 2005 Mooosekos til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #791 Del Skrevet 20. februar 2005 Mooosekos til deg! Åh for en go´klem! :-) *moooooser tilbake* ... Jeg har forresten - til all ære for dere, lastet opp bilder av disse serviettringene nå. Og de kan nå sees her og her. :-) Stolt av meg nå eller?!?!?! Hæ??!?! Hæ?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 20. februar 2005 #792 Del Skrevet 20. februar 2005 Kjempefine serviettringer, Vic! Likner egentlig litt på de til Hannemor, bare hun har andre farger. Nydelige var de, og siden de er så fine, trenger du jo litt tid på å lage hver enkelt... Derfor er det helt greit at du "bare" har laget 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 20. februar 2005 #793 Del Skrevet 20. februar 2005 :o :o :o Også har jeg vel glemt å fortelle... Fikk stjernesertifiktatet som jeg har kjøpt som morgengave levert på døren i forrige uke! Det var veldig fint, så det er en koselig gave symbolsk sett! Gleder meg til å gi den til gutten min, vår første dag som nygifte!!! :-) HÆÆ?? :klø: hva er stjernesertifikat for noe a? og by the way V...for noen kjempe flotte serviettringer!! Har laget sånn selv en gang for lenge siden, og det tar laaaaaang tid. Syns du er ordentlig flink jeg... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #794 Del Skrevet 20. februar 2005 Kjempefine serviettringer' date=' Vic! Likner egentlig litt på de til Hannemor, bare hun har andre farger. Nydelige var de, og siden de er så fine, trenger du jo litt tid på å lage hver enkelt... Derfor er det helt greit at du "bare" har laget 8 [/quote'] Takker Huldravennen! :oops: Vet de ligner litt på Hannemors sine, så vi har tydeligvis bare tenkt veldig likt! Uansett, det er virkelig et årsverk å lage de...*puh* Og så får man såre fingre! Men det er vel verdt det til slutt tenker jeg, når man sitter der som mann og kone ved et nydelig dekket bord! Har kjøpt en stjerne til Gunnar som morgengave, og fikk da et sertifikat med stjernens plassering i tvillingens tegn (siden G er tvilling) og med en hilsen da! Det har i midlertid vært noe omdiskutert, for ingen kan vel egentlig eie en stjerne liksom - og det sies at det bare er tull, på papiret. Men nå betalte jeg ikke så mye for det, og jeg synes bare tanken er så fin. Symbolsk sett gir jeg en stjerne til stjernen i livet mitt! Og tanken på at kanskje et sted finnes Gunnar på himmelen, den er litt koselig da... :-) Men han skal få en gave til da... En dag bak rattet i en rallybil er drømmen, så jeg håper jeg får det til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. februar 2005 #795 Del Skrevet 20. februar 2005 Utrolig flotte serviettringer, Teddy - nyyyydelige! Hvordan i all verden klarer du å LAGE dem selv??? :klø: Du må være en usedvanlig fingernem dame! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 20. februar 2005 Tusen takk Kverula! Hehe, fingernem...Hva skal jeg si... Synes jo ikke det selv da. Men kanskje har det en finger med i spillet at min pappa er kunstner og min mor en kløpper på håndarbeider!?!?!? ... Ellers zappet jeg meg gjennom alle de to (!!!) TV-kanalene vi har (parabolen vil fortsatt IKKE fungere ), og landet et øyeblikk på BB, der Kristian fridde til kjæresten sin... *sukk* Og hun sa ja!!! Åh, så romantisk det da!!! Og hvem vet, kanskje får vi etterhvert ei ny vordene brud inn på sidene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. februar 2005 #797 Del Skrevet 20. februar 2005 Utrolig fine serviettringer Teddy! Skjønner at det tar laaaaang tid å lage dem!!! Utrolig at du orker opp i flytting osv osv. All ære til deg for det. Skal IKKE mobbe deg for at du har laget få lenger Hadde det vært meg hadde jeg fortsatt holdt på med nr. 1 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 20. februar 2005 Er så greit atte vennen! Ikke tenk på det... Har da aldri følt du har "mobbet" meg!!! Tenker på deg jeg nå, og kjolenoia! Ikke ha det vennen... Det går bar skal du se! Her er forresten bilde av stjernesertifikatet til G også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. februar 2005 #799 Del Skrevet 20. februar 2005 Her er forresten bilde av stjernesertifikatet til G også! Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #800 Del Skrevet 20. februar 2005 Veldig bra Også har jeg jo bare fått slik dreisen på dette med å legge inn bilder, så jeg slang likegodt inn bilde av monogrammet vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå