Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er helt enig at det er en kjempe koselig gave! Men husker som Moses den diskusjonen som gikk for en stund siden.

Kos dere med stjernen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den ideen om en egen stjerne var litt romantisk jeg da.. Tenk når dere ligger i en eng en sen sommerkveld og ser på stjernene. Da kan dere gjette hvilken som er deres :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ideen om en egen stjerne var litt romantisk jeg da.. Tenk når dere ligger i en eng en sen sommerkveld og ser på stjernene. Da kan dere gjette hvilken som er deres :hjerter:

Å ja...*sukk*

Det er jo veldig romantisk - bare tanken på at en liten stjerne der oppe i verdensrommet liksom er "vår"!!!

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Regner med at du har fått internett hjemme nå som du er her på denne tiden av døgnet. Gratulerer med å endelig ha det på plass! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huldra: Jeg tenker på å skaffe han en dag bak rattet i en rallybil! Det er drømmen, og på bilmessa på Lillestrøm før jul ifjor reklamerte de med at det gik an. Så det hadde jo bare vært helt supert. :-) Har skikkelig lyst til å få det til, selv om det koster flesk!!!

Vigdis: Har ikke fått internett hjemmehjemme enda nei, dessverre. ADSL´en kommer ikke før 25. februar. Men denne helgen er jeg i Oslo igjen, og der er nettet oppe og går... De sitter i stuen og ser en laber film, jeg soser rundt her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Å ja. Hadde glemt at du var i Oslo jeg :oops:

Tar kvelden nå jeg (tydligvis trøtt alikevel) :ler:

Natta vennen! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst litt trøtt jeg også, for jeg visste jo egentlig at du tenkte på rally-ideen. Forresten så må jeg gi deg ros for original og morsom ide!!! :ler: Sambo er superbilfrelst, og den ideen kunne passet godt til han også.. Bare han ikke får det i utdrikkingslaget sitt.. Vet du hva det koster, V?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er veldig sliten og det har blitt fryktelig mange sider til her mens jeg har vært borte, stikker jeg bare innom med en :klem: og håper alt er vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja. Hadde glemt at du var i Oslo jeg  :oops:  

Tar kvelden nå jeg (tydligvis trøtt alikevel)  :ler:  

Natta vennen!  :sove:

:ler:

*hihi*

Håper du fikk sove godt da, og er klar og opplagt igjen i dag!

:klem:

Er visst litt trøtt jeg også, for jeg visste jo egentlig at du tenkte på rally-ideen. Forresten så må jeg gi deg ros for original og morsom ide!!!  Sambo er superbilfrelst, og den ideen kunne passet godt til han også.. Bare han ikke får det i utdrikkingslaget sitt.. Vet du hva det koster, V?

*s*

Alt i orden! :wink: Har jo ikke snakket så mye om det da, så det er vel litt mye å forlange at dere skal gå rundt å huske på mitt, midt oppe i deres eget!

Er ganske originalt ja, begynner jo å skjønne det. Men som sagt, så vet jeg at dette er en stor drøm for sambo, og dermed blir det jo en stor drøm og en slags mission for meg å kunne realisere det.

Men det er dyrt!!! :roll:

Ikke helt sikker på pris, men mener å huske at den messa reklamerte med noe mellom 8 - 10 000,- kroner!!! :o Så det er liksom det som blir det store aberet... MEN - får jeg det til, vil jeg definitivt si at det er verdt det! :-)

Siden jeg er veldig sliten og det har blitt fryktelig mange sider til her mens jeg har vært borte, stikker jeg bare innom med en  og håper alt er vel.

Alt er vel vettu! Feiret 24-årsdagen min i går...og ellers går alt sin vante gang. Er ikke blitt de helt store bryllupsforberedelsene den siste tiden - men siste nytt er at kjolen min er kommet, og at jeg nå står mellom den og en kjole jeg fant i min lokale salong! :wink: Skal ned og prøve imorgen!!! *iiik*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Ikke for å være kjip, men har hørt mye om dette og at det bare er tullball.  Man kan ikke selge stjernene, for det er ingen som eier dem.  Og hvem vet sikkert at de ikke "selger" den samme stjernen til flere???

Mener ikke å ødelegge gaven din Vic...

Jeg vil heller ikke ødelegge noe, men jeg må nok meddele at det bare er tull at du kan eie en stjerne. Jeg skrev en mail en gang til astro-fysisk institutt da jeg vurderte å kjøpe en stjerne, og fikk et nokså klar svar tilbake at dette var en business for å tjene penger og ingenting annet. Vedlagt i mailen var det artikler om dette, i tillegg til offentlige saker i USA hvor folk var blitt straffet for dette konseptet. De fortalte at det ikke er lov å ha eierett på stjerner ol. og at flere har blitt straffet for svindel i USA i denne bransjen. Sorry,Vic, men min gave ble også ødelagt pga dette :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

HEI V

Så du spurte etter brudesalonger i Oslo-området som fører Demetrios. her er noen

-Brudekjolen i Oslo

-Ski Brud og Bli Ny senter på ski er en veldig grei salong (20-25 min m bil)

-Else`s brudesalong i Askim har også demetrios (liten, saolong, men mange kjoler)

-I tillegg er det en i drammen.. husker ikke navnet i farten.. skal tenke..

Pay-back-time for hjelpen du ga meg med frisør :ler: Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så dyrt for rally?  Koster jo rundt et par hundre kroner for en halvtime, jo!

Det er for en hel dag hvor du får prøve deg skikkelig som rallykjører. Det var i alle fall prisen de oppga på messa, men jeg skal undersøke det nærmere... Bare en fryd hvis det er rimeligere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria - har du prøvd den andre kjolen i dag eller?

Hvordan gikk det????

Håper du har hatt en kos helg i Oslo :)

Heisann!

Å ja, jeg har vært i brudesalongen og prøvd både det ene og det andre...samt "originalen" igjen og igjen!

Og KJOLEN er nå i boks!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Kan dere gjette!?!?!?!? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker siden du nevnte at den du fikk sendt fra USA kanskje var litt for kort på lengden...så jeg tipper Demitrios-kjolen du har lagt ut bilde av her tidligere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei dere... Skal ikke være så "slem" og holde dere på pinebenken...

(eller er det idiotisk av meg og tro at dere bryr dere SÅ mye!?!?! :ler: )

Men altså...

:hjerter: KJOLEN :hjerter:

Det var ingen tvil!!! Den satt som støpt...og jeg er dønn forelsket!!! :-)

Den er nå bestilt, og depositumet er betalt. Kjolen får jeg forhåpentligvis allerede i mai, men antakelig ikke før i juni. :roll: Æsj, jeg hater å vente! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...