Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

Hei

Gratulerer med dagen! :bursdag:

Jeg håper du får en flott dag. Til nå er det litt grått her i Oslo, men bare vent, det blir nok lysere utover dagen skal du se. :Nikke:

Store klemmer fra C. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

GRATULERER MED DAGEN!!!!! :bursdag:

Håper du har en flott dag på Ikea og at du får en super kveld!

:blomst_opp: :kose::hoppe: :dagensrose: :heiajente::sexy: :bukke: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops:

:-)Tuuuuuuuuuuusen takk hele hurven for gratulasjoner - så koselig!!! :-)

:kose:

Har hatt en veldig fin dag til nå. Brukte 4 (!!!) timer på IKEA, att og frem. Har handlet i massevis - så nå skal den endelig bli litt ryddigere i heimen! :wink:

Ellers var jeg en svippetippetur innom Norway Design før det stengte, og spiste en deilig vaniljeisdessert med varme bringebær på café, med tomias! Kjempekoselig det også...selv om mormoren til Drømmemannen døde i dag! :cry: Kondolerer for det!!!

I kveld skal vi ut å spise, Big Horn blir det vel...*nammis* :wow:

Nå sitter jeg bare her og venter på at mor og min bedrehalvdel skal komme seg hjem fra Svinesund. de benyttet sjansen, og tok seg en snartur mens jeg var "på vift"! :ler:

Når det kommer til kjolen dere, så er jeg litt redd for at den rett og slett blir litt for snau på lengden... :roll: ...meeeeeeen, jeg vil vente med å ta noen avgjørelser inntil jeg har fått prøvd den andre kjolen på mandag! Uansett, tror jeg kommer til å komme godt ut av det! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Ville bare si at det var kjempekoselig å endelig møte deg i dag, selv om den fikk en brå slutt.

Ha en fantastisk bursdagsfeiring i kveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Ville bare si at det var kjempekoselig å endelig møte deg i dag, selv om den fikk en brå slutt.

Ha en fantastisk bursdagsfeiring i kveld.

Ditto!

Ha det så godt som dere kan i kveld dere også da... :cry: Ble så lei meg jeg, men jaja, slik er jo livets gang! Uansett, kose dere sammen!!!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nuh har jeg ordnet med morgengaven!!! :-)

Gikk for en stjerne jeg! Så nå får Gunnar en stjerne med navnet sitt i tvillingenes tegn...med hilsen attåt!

Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte helt tilbake til s 12 i Huldras dagbok for å finne denne, men er her endelig "HULDRA'S TACOPAI":

TACOPAI

Ingredienser

400g kjøttdeig

Tacopulver

Butterdeig (ca. 3 (av 5) plater)

1 gl tacosaus

1 putt (3dl) creme fraish

Nachos/tortillas

Ost

Tomater

Salat

1. Stek kjøttdeigen og tilsett tacopulver

2. Skjær tomatene i skiver

3. Kjevle butterdeigen og legg den i bunnen og kantene av en ildfast form.

4. Fordel kjøttdeigen i den ildfaste formen.

5. Tacosaus og creme fraish blandes i en bolle og helles deretter over kjøttdeigen. Over dette legges et lag tomater og et lag ost.

Sett dette i stekeovnen (ca. 220grader) i 10-15 min.

Ta det ut og legg et lag tortillas/nachochips og enda et lag ost. Stekes ca 15 min til.

Server med kalde tortillachips og evt. salat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ordentlig på himmelen? Hvor mye måtte du i så fall gi for det???

Ja, visstnok! Er jo gjennom internasjonal godkjenning... Betaler $ 49, og får sertifikat som kan rammes inn mm. Har bestilt den minste "pakka"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Ja, visstnok! Er jo gjennom internasjonal godkjenning... Betaler $ 49, og får sertifikat som kan rammes inn mm. Har bestilt den minste "pakka"...

Ja, jeg visste at det gikk an, men trodde det var kjeeeempedyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, kan nok få det meget dyrere enn det jeg betaler...men jeg gadd ikke bry meg med CD og film og album mm. Synes det holdt med sertifikat og noe til... :wink: Enkelt og greit, men allikevel en kjempespesiell gave spør du meg!

Midt på sertifikatet skal det dessuten stå:

"En skinnende stjerne til deg, Gunnar - på bryllupsdagen vår, 20. august 2005! Jeg elsker deg! Din Victoria"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke for å være kjip, men har hørt mye om dette og at det bare er tullball. Man kan ikke selge stjernene, for det er ingen som eier dem. Og hvem vet sikkert at de ikke "selger" den samme stjernen til flere???

Mener ikke å ødelegge gaven din Vic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe:

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN !!!Håper du har en fin dag !! :wink:

Mener å huske at det var en del diskusjon rundt dette med salg av stjerner en tid tilbake... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke for å være kjip, men har hørt mye om dette og at det bare er tullball. Man kan ikke selge stjernene, for det er ingen som eier dem. Og hvem vet sikkert at de ikke "selger" den samme stjernen til flere???

Mener ikke å ødelegge gaven din Vic...

Er helt greit det Hannemor...du ødelegger ikke! Tenker nå bare at jeg skal ha det som en liten ting på siden av den ordentlige. Tanken er søt, og sertifiktatet er jo der! Tenker mer symbolsk jeg da! Ikke noe mer, selv om jeg er helt enig med deg, og jeg vet det er omdiskutert!!!

Når det gjelder hovedgaven, så jobber jeg med å få til at sambo kan få prøve seg som rallykjører!!! :wink: Drømmen det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe::vinke::hoppe:

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN !!!Håper du har en fin dag !! :wink:

Mener å huske at det var en del diskusjon rundt dette med salg av stjerner en tid tilbake... :roll:

Tusen takk, Moses!

...og som jeg skrev til Hannemor ang. stjerne...så tenker jeg mer symbolsk (tanken som teller, ideen om å ha ei stjerne) og synes bare det er koselig som en sidegave! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Enig Victoria. Koselig gest! Tanken som teller, ikke at man "eier" en stjerne. Har uansett ikke mulighet til å besøke den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...