Jettes Skrevet 9. august 2005 #3841 Del Skrevet 9. august 2005 Håper jeg er i rute som du når det begynder og nerme seg for meg,kjempe flinke du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. august 2005 Forfatter #3842 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Teddy, Jeg har vaert inne a snik-lest litt, og ville bare si at du ma jo vaere dronningen av bryllups planlegging! Skikkelig flink er du og jeg er sikker pa at du kommer til a fa en herlig og uforglemmelig dag! Lykke til! ← Nu vel, dronning vil jeg vel ikke akkurat kalle meg...mange her inne som er mer effektive en meg, det er helt sikkert! Men takk allikevel! --- Så, over til litt skryt, selvskryt! For i dag har SuperTeddyToria vært SuperTeddyToriaFlink!!! 1. Har altså bestilt avisannonser i både Aftenposten og Fædrelandsvenne 2. Sendt mail til kirkekontor ang. salmer og masjer - fått respons, men organist er på ferie tom. 15. august - ordner seg allikevel! 3. Laget gjestepresentasjonene heeelt ferdig, både på norsk og engelsk 4. Laget kirkeprogrammets innhold helt ferdig - det ble Nordraaks Purpose INN og Mendelssohns UT! 5. Skrevet ferdig "Bryllupsvett" til festprogrammet - bare ment som et humoristisk innslag! 6. Kontaktet Østmarkseteren / konditor ang. bryllupskake! 7. Har videre planer om å kutte til silkebåndene til bordkortene, og skjære til den blå kartongen. Videre har jeg planer om å sette sammen mesteparten av menyene i dag! Puh! Ble litt det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. august 2005 #3843 Del Skrevet 9. august 2005 Flinke flinke Toria! Deilig med slike dager hvor man virkelig føler seg effektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. august 2005 Forfatter #3844 Del Skrevet 9. august 2005 Jepp!!! Dette kommer forresten til å stå i avisen to dager før vielsen, 18. august: Vi gifter oss lørdag 20. august 2005 kl. 13.00 i Uranienborg kirke, Oslo. Adresse for dagen: Østmarkseteren Restaurant Victoria xxx & Gunnar xxx Snakket litt med avisen, og siden vi synes det ble litt for dyrt med hele to innrykk, valgte vi et par dager før, slik at folk kan se det og få tid til å evt. møte i kirken...det var det avisen anbefalte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 9. august 2005 Forfatter #3845 Del Skrevet 9. august 2005 Da jeg snakket med Izaria litt tidligere i kveld slo det meg plutselig... ...vi skal gifte oss NESTE UKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. august 2005 #3846 Del Skrevet 9. august 2005 Da jeg snakket med Izaria litt tidligere i kveld slo det meg plutselig... ...vi skal gifte oss NESTE UKE!!! ← Jøje meg, det er IKKE lenge til!!! Gleder meg, jeg! Til å tenke på dere på den store dagen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 9. august 2005 #3847 Del Skrevet 9. august 2005 Takk for besøket i dagboka mi. Jeg har slett ikke klart å lese hele din, for den er lang. Men jeg skjønner i alle fall det at duligger veldig godt an med forberedelsene til BRYLLUPET neste helg! Imponerende, og moro å lese om den siste finpussen for en som enda har nesten 5 måneder igjen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. august 2005 #3848 Del Skrevet 9. august 2005 Og i morgen kan du telle dagene til bryllupet på fingrene!!! Hadde vært kos å treffes en dag før dere skal i ilden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. august 2005 #3849 Del Skrevet 9. august 2005 NESTE UKE!!!!! Ååååh, det kommer til å bli så utrolig bra! :rosasmil: Også så flink som du har vært i dag! SUPERTORIA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 9. august 2005 #3850 Del Skrevet 9. august 2005 ...vi skal gifte oss NESTE UKE!!! ← Ja, det har du søren meg rett i du! NESTE UKE!!! SHIT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. august 2005 #3851 Del Skrevet 10. august 2005 Den store dagen er jo like rundt hjørne!!! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3852 Del Skrevet 10. august 2005 10 dager igjen... ...som Penony så fint sier, nå kan dagene som er igjen telles på fingre!!! Og guri land, så mye som gjenstår!!! Tar en kjapp liste for oversikt jeg, så får vi se hvor mye det er igjen av meg etterpå! - Avtale med forlover ang. sminking, prøvesminke én gang til! - Snakke med toastmaster ang. taler og kjøreplan + musikkinnslag i kirke - Få bekreftelse ang. bryllupskaken - Handle snacks i Sverige - Kjøpe kurver og bånd til risposene + fylle posene - Ferdiggjøre menyer (NB! Kjøpe en ekstra pakke med blå kartong) - Ferdiggjøre kirkeprogram - MÅ kjøpe mer sølvsnor!!! - Ferdiggjøre bordkort - Sette opp bordplan - Bekrefte endelig antall gjester med Østmarkseteren - Få bekreftelse fra organist om at alt er greit - hun er på ferie! - Kjøpe te-lys til kirken + hente staker hos Brud2005 - Lage ferdig "serviettringene" og printe alt innhold, samt rulle det pent! - Kjøpe innhold til toalettkurvene - Avtale hvem som skal filme vielsen mm. (vi har kamera) - Kjøpe gjestebok + penn - Levere menyer, bordkort, festprogram og toppfigur til kaken på Østmarkseteren - Levere kakene + snacks på Østmarkseteren - Kransekake (Mor) - Prinsessekake (Svigermor) - Ostekake (Mamma?) - HVEM tenner lysene i kirken??? - Ringe florist ang. perler til bukett + blomster til håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3853 Del Skrevet 10. august 2005 Fikk ikke kontakt med florist pr. telefon...sendt mail!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. august 2005 #3854 Del Skrevet 10. august 2005 Dette går såå bra så! bare gjør 2 ting påer dag så er du i havn til dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 10. august 2005 #3855 Del Skrevet 10. august 2005 Såså, TT Selv om listen din ser lang ut, er det jo mest småting som gjenstår! Så det går nok veldig bra! Lykke til i innspurten! Du har noe å glede deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3856 Del Skrevet 10. august 2005 Guri, glemte helt bort fotografen!!! Men nå er mail sendt, der vi forespør litt gangen i fotograferingen og foreslår Akershus Festning som location... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3857 Del Skrevet 10. august 2005 Snakket med fotograf, avtalt at jeg bare skal komme innom i neste uke, man - ons en gang... Akershus var et flott sted å ta bilder, men de er så strenge der og jager ofte vekk brudeparet! Så jeg vet ikke jeg.... Fotografen foreslo Akerselven bak Foss Videregående Skole, sa at det ligner litt på Akershus, med både brosteiner, mur, vann og grøntareal, så kanskje! Noen som har tatt bilder der, eller vet om noen som har gjort det, evt. kjenner til området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 10. august 2005 #3858 Del Skrevet 10. august 2005 Hei snuppelure. Håper alt står bra til i innspurten, jeg erikke så aktiv her inne om dagen, men holder meg oppdatert allikevel. til både deg og reka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. august 2005 #3859 Del Skrevet 10. august 2005 WOW, ikke lenge til nå! Godt det ordna seg med fotograf, blir helt sikkert flotte bilder! Oi, mye å gjøre ja. Det ordner seg :-D Nervøs før dagen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. august 2005 #3860 Del Skrevet 10. august 2005 Litt stressa? Som det ble sagt her av Tommeline så der det bare småting igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå