Olifant Skrevet 26. januar 2005 #361 Del Skrevet 26. januar 2005 Så utrolig spennende med kjole... jeg hopper nesten opp og ned i soffan jeg! :-) Tenk i morgen vet du kanskje om det er kjolen med STOOOOOR K! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 26. januar 2005 #362 Del Skrevet 26. januar 2005 godt med en kjole i bakhånd hvis det ( mot formodning) skulle vise seg at den ikke er drømmekjolen. Celeste er jo nydelig. Gleder meg til å høre mer!!! Natti natt Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #363 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har Celeste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #364 Del Skrevet 27. januar 2005 *Lurer på om Teddy for kjolen sin i posten i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. januar 2005 #365 Del Skrevet 27. januar 2005 Synd tollen har en tendens til å være treeeeeige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #366 Del Skrevet 27. januar 2005 For en lettelse Nå vet "vi" hvor kjolen er!!! Sier vi jeg, for jeg føler at vi har vært litt involvert alle mann her Det blir bare utrolig spennende å høre hva du syns om kjolen! Grattis enn så lenge :blomst_opp: "Vi" er helt greit!!! Og det er jo bare så utrolig at dere alle er så engasjerte!!! Venter fremdeles i spenning da...så lurer fælt på om den kommer i posten i dag jeg også, og håper "hylet" kommer snart! Så utrolig spennende med kjole... jeg hopper nesten opp og ned i soffan jeg! Tenk i morgen vet du kanskje om det er kjolen med STOOOOOR K! :hoppe: Synd tollen har en tendens til å være treeeeeige. Har de det!?!?!? Opplevde det ikke slik da jeg bodde i Afrika... Med luftpost, via tollen, kom mange av pakkene jeg sendte frem en liten uke etter at jeg sendte de...og jeg sendte fra Botswana, et land der utviklingen ikke er kommet så langt og postgangen i seg selv betegnes som treg - og da brukte ikke tollen lang tid!!! Men det er seg vel hipp som happ det...??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #367 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har Celeste.... Har sagt det før, men sier det gjerne igjen - nyyydelig kjole det der!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #368 Del Skrevet 27. januar 2005 En liten oppdatering mtp. kjolens lokalisasjon... Dette er siste nytt: 11.00 Innhentet US USA 21.01.05 10.40 Sendt fra avsenderland US USA 23.01.05 11.10 Ankommet mottakerland 0024 OSLO 24.01.05 12.22 Stoppet for importfortolling 2060 GARDERMOEN 24.01.05 15.00 Stoppet for importfortolling 2061 GARDERMOEN Så tollen bruker visst litt tid allikevel!!! Men 24. januar...da må den vel snart komme til meg!?!?!? Jeg vil ikke vente mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 27. januar 2005 #369 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja den pinebenken er ikke spesielt god å sitte på.... Føler med deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 27. januar 2005 #370 Del Skrevet 27. januar 2005 Den må jo være veldig nære nå! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. januar 2005 #371 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har opplevd at pakker har ligget leeeenge i tollen. Skikkelig irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #372 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har opplevd at pakker har ligget leeeenge i tollen. Skikkelig irriterende! Irri pirri! Og, aprilbrud - den pinebenken er hard! Har snart tresmak et visst sted! Jeg hyler høyt, tomias - så du vet det med én gang det skjer noe action!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. januar 2005 #373 Del Skrevet 27. januar 2005 Vi er så spente at vi er helt sprekkferdige alle sammen I morra kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #374 Del Skrevet 27. januar 2005 Sprekkeferdig DeLuxe jeg også!!! :wow: Må tenke på noe annet, som at vi flytter i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #375 Del Skrevet 27. januar 2005 Herregud, det skjer virkelig mange ting på en gang for deg nå Teddy!!!! Flytting og brudekjolen i tollen og jeg vet ikke hva Lykke til i morgen med flyttinga og håper du ser noe til brudekjolen din - snarest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #376 Del Skrevet 27. januar 2005 Herregud, det skjer virkelig mange ting på en gang for deg nå Teddy!!!! Flytting og brudekjolen i tollen og jeg vet ikke hva Lykke til i morgen med flyttinga og håper du ser noe til brudekjolen din - snarest!!! Sjekker posten hele tiden jeg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 27. januar 2005 #377 Del Skrevet 27. januar 2005 Lykke til med flyttingen i morgen!!! Krysser fingre for kjole og hus på samme dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 27. januar 2005 #378 Del Skrevet 27. januar 2005 Lykke til med flyttingen i morgen!!! Krysser fingre for kjole og hus på samme dag! Vi er spente alle som en! Du får prøve å huske å sjekke postkassa innimellom all flyttingen i morgen da :-D Lykke til bed begge deler, Vic! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #379 Del Skrevet 28. januar 2005 Lettere oppgitt i dag... :o ...med tanke på kjolen! Plutselig kom de på døren her, med et brev fra posten om at jeg må sende inn fullmakt for at de skal kunne fortolle pakken med kjolen min i. :o Det betyr altså at jeg må sende denne fullmakten med vanlig postgang, og at det tar enda lenger tid før jeg får kjolen! Irri!!! :evil: Jaja, det får så være. Avsenderen har i det minste ikke oppgitt noen verdi, og sendt pakken som gave, slik at jeg nok slipper momsen! Et lyspunkt i alle fall... OG, som jeg skrev i går - kanskje er det like greit, så jeg får "tid" til å konsentrere meg om flyttingen i helgen! Vi flytter i dag, vi flytter i dag, vi flytter i dag!!! :hoppe: Så alt er ikke bare "dritt" - langt derifra!!! :-) Og når vi kommer litt mer i orden over helgen, gjett om jeg skal sette igang med bryllupsplanlegging igjen...det er i alle fall planen! Snart er vi i full gang med å lage invitasjoner igjen!!! Klemmer til alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #380 Del Skrevet 28. januar 2005 Kjipt med den fullmakten men da vet du ihvertfall hva som skjer! Nå er det vel bare å sette inn alle krefter på å flytte. Snør det i Kristiansand i dag også eller? Ikke så morsomt vær å flytte i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå