TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #3661 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei på deg Kom inn hit for å skrive noe - men etter å ha lest om dine lykkelige omstendigheter har jeg helt glemt hva det var jeg skulle skrive. Tusler inn i orkideens dagbok jeg, vi får snakkes her senere ← Hei Tone-mor! Koselig å ha deg innom igjen! Søtt at du "glemte" din mission! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #3662 Del Skrevet 28. juli 2005 Forresten, idag fikk vi hele to bryllups-pakkesanger!!! Det betyr jo bare én ting - at det er bryllup rett rundt hjørnet!!! Var hos svigermor på grilling da den ene naboen kom over med en gave, så utrolig koselig. Vet at det er Tupperware, det har de andre fått også. Men det er jo tanken som teller, og absolutt ingen dårlig gave. Synes det er utrolig at en nabo av min svigermor bryr seg! Rett etterpå kom mammaen til bestekompisen til min svoger ( ) med et gavekort fra Christianssands Glasmagasin på 300,- - synes det var skikkelig overraskende og hyggelig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 28. juli 2005 #3663 Del Skrevet 28. juli 2005 Så kos med gaver! Alltid hyggelig med folk som tenker på den store begivenheten, hva? Bare innom for å gi deg en nattaklem, Vic. Sov godt dere to, du og Lille Noen. og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. juli 2005 #3664 Del Skrevet 28. juli 2005 Så hyggelig med gaver! Ikke lenge igjen nå altså! Ha en riktig god natt, og en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #3665 Del Skrevet 29. juli 2005 Åhh det er morro med gaver Alle naboene i veien til svigers ga oss presang til bryllupet.....helt utrolig. Mange venner av de også og mange venner av mine foreldre. Veldig hyggelig er det! Ser du har litt å henge fingrene i de neste 3 ukene ja men det kommer nok til å gå kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juli 2005 #3666 Del Skrevet 29. juli 2005 Må bare få gratulere så mye. Så moro da!!! nu tusler jeg over til orkideen sin dagbok.. må jo skrive en hilsen til deg der også... ....men først må jeg jo lese boka først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 29. juli 2005 #3667 Del Skrevet 29. juli 2005 Fint at du får sove om natta... jeg ligger der med sommerfuglene og vrir meg i mørket! Si fra hvis du trenger hjelp med bordkort og slikt da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2005 #3668 Del Skrevet 29. juli 2005 Gøy med bryllupsgaver - da er det noe som begynner å nærme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. juli 2005 #3669 Del Skrevet 29. juli 2005 Kjære TeddyToria. Vil det være aldeles upassende av meg å vandre lettere henslengt i sakte tempo forbi en viss kirke den 20.? Ærbødigst, Shoegal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #3670 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Søte dere er... Kverula - ja, NOE begynner å nærme seg med stomskritt! tomias - jeg skal si i fra, tusen takk! Heidi76 - synes det er helt fantastisk koselig at slike mennesker man egentlig ikke har noe forhold til overhodet, faktisk tenker på en og gir gaver! shoegal - du må gjerne komme tuslende, det er jo baaare koselig! Hvis du er i Oslo på den tiden, så er det bare å komme. Vet at Peony, Brud2005 og tomias helt sikkert kommer, og så er det mulig Heidi kommer også...du kan kanskje henge deg på dem? Endret 29. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. juli 2005 #3671 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg og vil se toria i kirken.... Men, tror nok jeg ligger i armkroken til MANNEN min den dagen... Ha en flott helg Toriamor (og nå passer jo ToriaMOR enda bedre som klengenavn på deg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. juli 2005 #3672 Del Skrevet 29. juli 2005 shoegal - du må gjerne komme tuslende, det er jo baaare koselig! Hvis du er i Oslo på den tiden, så er det bare å komme. Vet at Peony, Brud2005 og tomias helt sikkert kommer, og så er det mulig Heidi kommer også...du kan kanskje henge deg på dem? ← å nå ble jeg glad! har jo fulgt med deg så lenge(først litt undercover), og det hadde vært utrolig moro å se høydepunktet i bryllypshistoriatiltoria! hvis jeg tør...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 29. juli 2005 #3673 Del Skrevet 29. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. juli 2005 #3674 Del Skrevet 29. juli 2005 (vil du ikke snakke med meg eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #3675 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg og vil se toria i kirken.... Men, tror nok jeg ligger i armkroken til MANNEN min den dagen... Ha en flott helg Toriamor (og nå passer jo ToriaMOR enda bedre som klengenavn på deg... ) ← *tjihi* Skjønner godt du foretrekker å ligge i MANNENS armkrok jeg da... Men vil du er du uansett hjertelig velkommen til å titte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #3676 Del Skrevet 29. juli 2005 (vil du ikke snakke med meg eller?) ← Neeeeeeeeeeeeei, selvfølgelig vil jeg det. Men i dag har jeg vært på farten med min svigerinne, som IKKE vet noe om spiren... Vi har prøvd brudekjoler i Lillesand og hun kjøpte faktisk til slutt! Mobilen ble dessuten liggende i bilen og vi gikk ikke derfra før kl. 22.30! Så når har svigerinnen kjøpt brudekjole - Maggie Sottero Teresa! Hun ble så flott! Bryllup 22. april, håper Lille Noen er kommet innen den tid! til deg Izaria-vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #3677 Del Skrevet 29. juli 2005 Oi, da kommer du med en splitter ny baby i bryllupet du da....det blir spennede å se hvor lenge før den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #3678 Del Skrevet 29. juli 2005 Oi, da kommer du med en splitter ny baby i bryllupet du da....det blir spennede å se hvor lenge før den kommer ← Ja, det kan bli spennende! Det er faktisk det eneste jeg og G har snakket om som "negativt", er litt redd for at det kan bli så tett at de føler det tar oppmerksomhet, om du skjønner! Jeg tror ikke de kommer til å tenke det, men allikevel vil vi gjerne at de skal vite at det jo ikke var planlagt, for plutselig synes jo alle at det er SÅÅÅ gøy liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. juli 2005 #3679 Del Skrevet 29. juli 2005 ikke meningen å blande meg inn i samtalen egentlig, men.... du kan jo ikke bestemme når du blir gravid........ er sikker på at alle synes det er utrolig koselig med ny baby når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. juli 2005 #3680 Del Skrevet 30. juli 2005 Vanskelig å bestemme seg for akkuratt når lille babyen skal komme ja.. trurm ikke din svigerrinne tenker på at du har med lille noen og den tar oppmerssomheten.. og dessuten på det tidspunket (dersom han/hun) har kommet vil jo lille noen være så liten at lille noen stort sett bare sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå