TeddyToria Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #3641 Del Skrevet 27. juli 2005 Også har jeg en liten nyhet å fortelle da...kan like godt bare lufte det, først som sist. Jeg har i en tid gått under et annet navn her på KG, litt uoffisielt, som prøver - Orkidéen... Men så tok vi egentlig en prøvepause frem til nyttår. Tror dere ikke at det klaffet da??? Jeg er altså gravid! Men dette er ikke noe jeg har lyst til å overøse denne dagboken min, så titt heller innom Orkidéen´s dagbok blant graviditetsdagbøkene her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #3642 Del Skrevet 27. juli 2005 Koselig du kom ut av skapet, Toria Jeg er bare såååå glad på dine og G sine vegne. Det blir en spennende tid dere har forran dere nå Håper jeg ikke kommer så langt etter. Men skal ikke skrive så mye mere om dette i denne dagboken.... Men lurer fælt på hvordan dere skal gjøre dette mht bryllupet? Det er jo veldig tidlig å si noe til noen som helst men kommer ikke folk til å legge merke til at du ikke drikker noe alkohol denne dagen??? Stor klem fra nyskjerrige meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #3643 Del Skrevet 27. juli 2005 Koselig du kom ut av skapet, Toria Jeg er bare såååå glad på dine og G sine vegne. Det blir en spennende tid dere har forran dere nå Håper jeg ikke kommer så langt etter. Men skal ikke skrive så mye mere om dette i denne dagboken.... Men lurer fælt på hvordan dere skal gjøre dette mht bryllupet? Det er jo veldig tidlig å si noe til noen som helst men kommer ikke folk til å legge merke til at du ikke drikker noe alkohol denne dagen??? Stor klem fra nyskjerrige meg ← *tjihi* Men dette er helt merkelig!!! Virkelig vanvittig sinnsykt rart, sprøtt og gøy - alt på én gang! Og ikke ventet... WOW! Jeg kommer til å ta en slurk champis tenker jeg, hverken mer eller mindre, og ha en avtale med kelner om at de sjenker veldig lite vin til meg, som jeg får late som om jeg nipper til og ha mineralvann på siden. Jeg er jo ikke kjent for å like vin så godt generelt, så jeg tror ikke folk vil stusse ved det da. Evt. får jeg finne på noe om at jeg går på antibiotika eller et eller annet. Vi skal nemlig ikke si noe før det er gått minst 8 - 9 uker og jeg har vært hos lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 27. juli 2005 #3644 Del Skrevet 27. juli 2005 Å, så utrolig hyggelig å høre! Gratulerer så mye, både til deg og din kjære! Måtte si det, så skal jeg ikke skrive mer babyting her... For før baby er det jo BRYLLUP , og det nærmer seg stadig! Jeg for min del drar i morgen, så blir nok ikke så mye inne her neste uken. Men når jeg er tilbake er jeg FRU! En til til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2005 #3645 Del Skrevet 27. juli 2005 Hva med familien din da? Får de vite noe før bryllupet? Hilsen masa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leela Skrevet 27. juli 2005 #3646 Del Skrevet 27. juli 2005 Så moro!! Gratulerer Jeg vil også ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 27. juli 2005 #3647 Del Skrevet 27. juli 2005 GRATULERER SÅ MYE!!! Som den store detektiven jeg er, har jeg jo allerede funnet ut at du er Orkidéen. Synes det er så utroooolig koselig jeg! Du kommer nok til å bli den perfekte mor! Men, nok om det! Godt at du er tilbake igjen Toria, ble jo helt tullerusk uten deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toneline Skrevet 27. juli 2005 #3648 Del Skrevet 27. juli 2005 GRATULERER KJEMPEMASSE Dette var virkelig flott for dere. Er så glad på deres vegne. Tror nok det går så fint atta på bryllupsdagen mht alkohol. ikke bekymre deg for det Er du i rute ellers? Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 28. juli 2005 #3649 Del Skrevet 28. juli 2005 Skjønne Victoria! Gratulerer så mye! Dette er fantastiske nyheter. Du må vel være uendelig lykkelig! Det er så perfekt - nygraivd og snart nygift. Gleder meg til å gi deg en ordentlig stor og varm klem snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. juli 2005 #3650 Del Skrevet 28. juli 2005 Gratulerer så masse masse!! Kjempegøy! Babyen får ihvertfall mange reservetanter her på kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 28. juli 2005 #3651 Del Skrevet 28. juli 2005 gratulerer så mye! så fantastisk! veldig glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #3652 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Så herlige dere er, alle sammen! Dette er altså heeelt merkelig, surrealistisk...det er ikke virkelig i det hele tatt! Det er bare rart, kjemperart! Jeg har en spire i magen! Familien vet ingenting enda, og jeg tror ikke de nærmeste kommer til å få vite noe før ut i september en gang. Vi får se! Jeg har lyst til å gå til legen før vi sier noe, men nå som G stadig blir mer kry, er det slett ikke umulig at han allerede i kveld slipper bomben på grillfest hos svigermor! Samme for meg, men mamma og pappa får vel kanskje ikke vite noe på en stund, tror jeg...med mindre det blir umulig å skjule nå som jeg skal bo hjemme frem til bryllupet, fom. søndag. Hva hvis jeg blir kvalm? Ellers skal vi jo til DK på familieferie en langhelg i begynnelsen av september, med hans familie, så det kan jo bli spennende om vi klarer å holde oss...og for alt jeg vet kan det være at den stolte vordende far sier noe i talen sin! Jeg har sagt at akkurat dette får være opp til han, jeg dilter bare etter... Men nok baby, det er ikke dette denne dagboken skal inneholde! *s* Det er bare det at det ikke kommer til å skje noe på bryllupsfronten før neste uke... Endret 28. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2005 #3653 Del Skrevet 28. juli 2005 :hoppe: NÆÆÆÆÆÆÆ!!! SÅ FLOTT, TT!!! GRATULERER SÅ MYE!!! NÅ skal jeg besøke Orkideens dagbok - tullejente, ha TO nick da! Vet du, jeg får nesten tårer i øynene jeg da...for jeg ble så glad på deres vegne. Så vidunderlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 28. juli 2005 #3654 Del Skrevet 28. juli 2005 hoppende glad på dine vegne min venn! Har lagt igjen en lengre hilsen hos Orkideen... For her inne skal det jo handle om BRYLLUP!! Kun 23 dager igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juli 2005 #3655 Del Skrevet 28. juli 2005 :hoppe: :hoppe: Også jeg som har fult med på Orkideen hele tiden... GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #3656 Del Skrevet 28. juli 2005 Får du egentlig sove om natta nå???? :klø: Bryllup - baby - bryllup - baby - bryllup - baby, jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde hodet klart med så mye på gang og med bryllup rett rundt hjørnet!!! Men hvis det blir for mye for deg så er jo vi her til å hjelpe deg Så du drar til Oslo på søndag allerede. Til helgen er det jo bare 2 uker til. Jøje meg. Hva står på din to-do liste for de neste par ukene? Må bare litt når jeg er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #3657 Del Skrevet 28. juli 2005 Får du egentlig sove om natta nå???? :klø: Bryllup - baby - bryllup - baby - bryllup - baby, jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde hodet klart med så mye på gang og med bryllup rett rundt hjørnet!!! Men hvis det blir for mye for deg så er jo vi her til å hjelpe deg Så du drar til Oslo på søndag allerede. Til helgen er det jo bare 2 uker til. Jøje meg. Hva står på din to-do liste for de neste par ukene? Må bare litt når jeg er innom! ← Ja, nå surrer jeg fælt altså - det er jo 20. august du gifter deg. Les i Izarias dagbok, kanskje jeg får til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 28. juli 2005 #3658 Del Skrevet 28. juli 2005 Hei på deg Kom inn hit for å skrive noe - men etter å ha lest om dine lykkelige omstendigheter har jeg helt glemt hva det var jeg skulle skrive. Tusler inn i orkideens dagbok jeg, vi får snakkes her senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #3659 Del Skrevet 28. juli 2005 Får du egentlig sove om natta nå???? :klø: Bryllup - baby - bryllup - baby - bryllup - baby, jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde hodet klart med så mye på gang og med bryllup rett rundt hjørnet!!! Men hvis det blir for mye for deg så er jo vi her til å hjelpe deg Så du drar til Oslo på søndag allerede. Til helgen er det jo bare 2 uker til. Jøje meg. Hva står på din to-do liste for de neste par ukene? Må bare litt når jeg er innom! ← Neeei, egentlig ikke! Joda, fikk sove skikkelig i natt og håper jeg får det natten som kommer også Men jeg fikk ikke sove noe særlig mens jeg var på Tjøme... Det må ha vært en blanding av total forvirring, ekstase, sommerfugler og det hele, samt at jeg jo sov i en ukjent seng! Men det kan jo være det blir litt mye etterhvert, nå som innspurtet snart slår til! Da er det godt å vite at dere er her! På 2do listen står det nokså mye, har 100 organzaposer som skal fylles med ris, en konditor jeg skal ringe, en frisør jeg må avtale time med for forlovere og brudepiker, 70 bordkort, kirkeprogram og menyer som skal lages for hånd og en del festprogram-ringer (tidl. serviettringer) som skal gjøres ferdig...*puh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #3660 Del Skrevet 28. juli 2005 Det er jo forresten helt utrolig koselig hvis du dukker opp i kirken, Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå