Gjest Principessa Skrevet 12. juli 2005 #3481 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei nusse, tenker meg at du koser deg på Hvaler..Jeg kommer meg nok ikke ditover før i august jeg desverre...Work, work, work... Kose deg på ferie...og du, stjeler listen din jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3482 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Hei på deg! Endelig er forumet på plass igjen!! Er bare innom for å oppdatere meg litt her og der :D Ha en fin dag! ← Ja, eeeendelig! Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om forumet enda jeg da.... Uansett - VI HAR FÅTT RINGENE VÅRE!!! :D :D :D ...og sånn ser de ut i virkeligheten: http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/upload...85209_thumb.jpg http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/upload...85221_thumb.jpg Men hvor er det blitt av alle de fiiine smileyene!??!??? :o Bildene er slettet i henhold til våre regler. Misty(mod) Endret 14. juli 2005 av Misty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 12. juli 2005 #3483 Del Skrevet 12. juli 2005 Sjommelom min venn! Så nå koser du deg på Hvaler? Herlig! Litt fri fra bryllupet, eller? Tenk, om en drøy måned svever du nedover kirkegulvet i fantastiske Uranienborg kirke. Du kan tro jeg gleder meg!! Åhh! så flott du kommer til å være! Gled deg til timene med Nina før kirkeklokkene ringer, hun var helt fantastisk! :D Klem til deg, min søte Teddybjørn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3484 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei nusse, tenker meg at du koser deg på Hvaler..Jeg kommer meg nok ikke ditover før i august jeg desverre...Work, work, work... Kose deg på ferie...og du, stjeler listen din jeg... ← Bare stjel listen du, vennen min...ikke no´problem! Koser meg på Hvaler for andre dagen, men nå skal jeg på øyeblikket en tur til Fredrikstad for å handle noe vin og diverse for pappa! Og så skal jeg hjem og spise nykokte krabber - vi fikk 40 krabber i garnet i natt, og to unevnelige! :D Gleder meg til DET sommer-herremåltidet!!! Kanskje jeg tar en liten tur igjen i august selv... Hvaler er uansett herlig, sant!?? Kooooooooos til deg B) (finner ingen klemme-smiley... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3485 Del Skrevet 12. juli 2005 Sjommelom min venn! Så nå koser du deg på Hvaler? Herlig! Litt fri fra bryllupet, eller? Tenk, om en drøy måned svever du nedover kirkegulvet i fantastiske Uranienborg kirke. Du kan tro jeg gleder meg!! Åhh! så flott du kommer til å være! Gled deg til timene med Nina før kirkeklokkene ringer, hun var helt fantastisk! :D Klem til deg, min søte Teddybjørn ← Hei engelen min! Endelig er du tilbake!!! :D Weeeeeee! Ja, guri - nå er det ikke lenge altså! Det er både herlig og litt....SHIT!!! Håper alt går bra og at det blir en drømmedag lik deres! TeddyKos til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 12. juli 2005 #3486 Del Skrevet 12. juli 2005 Det var litt av noen ringer! Nydelige! Hvor bred er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 12. juli 2005 #3487 Del Skrevet 12. juli 2005 5 mm leste jeg nå, ja. Men er ikke din litt tynner enn hans? (jf. bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3488 Del Skrevet 12. juli 2005 5 mm leste jeg nå, ja. Men er ikke din litt tynner enn hans? (jf. bildet) ← Så koselig du synes de var fine... :D Faktisk så er de like brede begge to, men min er den som ser bredest ut på bildet, rett og slett på vinkelen bildene er tatt i! For de ser like brede ut i virkeligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 #3489 Del Skrevet 12. juli 2005 Gratulerer med ringer!! Kjempefine! Bruker dere dem fra i dag, eller spares de til bryllupet? Hvaler er nydelig ja!! Og nå er jo været fantastisk, så dere har det sikkert kjempefint! Skal til byen etterpå jeg også (på ultralyd da...). Kommer til å se meg rundt etter deg Kos deg masse med herremåltidet (savner noen smileyer her, ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. juli 2005 #3490 Del Skrevet 12. juli 2005 Så fine ringer!!! :D ..og gubba, nå er det ikke lenge igjen.. heldige du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3491 Del Skrevet 12. juli 2005 Gratulerer med ringer!! Kjempefine! Bruker dere dem fra i dag, eller spares de til bryllupet? Hvaler er nydelig ja!! Og nå er jo været fantastisk, så dere har det sikkert kjempefint! Skal til byen etterpå jeg også (på ultralyd da...). Kommer til å se meg rundt etter deg Kos deg masse med herremåltidet (savner noen smileyer her, ja!) ← Tuuuusen takk! :D (Blir bare et lite glis her, da det mangler så mange smileys at jeg ikke føler jeg klarer å uttrykke meg godt nok... ) Ble ikke noen bytur i dag, utsetter det til imorgen, da min tante (min onkel og tante er også på besøk her) må inn til Oslo på dagen for en legesjekk...så dermed drøyer vi slik at vi ikke trenger å kjøre ørten turer og tar alt i samme slengen! Håper det var spennende og gikk bra på UL i dag! Høres så herlig ut! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3492 Del Skrevet 12. juli 2005 Så fine ringer!!! :D ..og gubba, nå er det ikke lenge igjen.. heldige du :D Nei, ikke lenge igjen - både :o og og og :D OG :wub: det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #3493 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) OG JEG LIKER IKKE DET NYE FORUMET HAR JEG FUNNET UT!!! Ingen fine smileys lenger og i tillegg får man jo bare lov til å ha et visst antall smileys med i hvert innlegg, så jeg ikke kan danse og juba-juba... ...ikke får jeg til å endre hverken avataren min eller få satt inn noen smileys i signaturen min heller... *hyle* Endret 12. juli 2005 av TeddyToria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. juli 2005 #3494 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjempeflotte ringer altså! :D Høres ut som du koser deg på hvaler...hmm..syns jeg lukter krabbe-måltid..pass opp for en snusende sulten cons!! Og du, helt enig ang. det nye forumet... håper vi får noe mer gøyale smil etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #3495 Del Skrevet 13. juli 2005 bare innom med en klem...forestill deg at du ser en sånn klemme-smiley nå da...*kleeeeeem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 13. juli 2005 #3496 Del Skrevet 13. juli 2005 Fine ringer dere har kjøpt:=) Du er så heldig som er på Hvaler nå:=) Det må jo være helt suverent!!!! Skal på Hvaler til helga håper jeg på:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #3497 Del Skrevet 13. juli 2005 Vet du, jeg tror vi kommer til å vende oss til det nye forumet etterhvert jeg. Nye/gamle smileyer er jo på vei! Visste ikke at det bare var lov til å ha et visst antall smileyer i hvert innlegg...Det var teit da. Hvaler er bra nå vil jeg tro! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #3498 Del Skrevet 13. juli 2005 er det sant?? Det har ikke jeg fått med meg...er de gamle smileyene på vei?? *hopper av glede* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #3499 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei jentene... *vinke* Er nye/gamle smileyer på vei sier du, K!??? Oooh, men da kan det kanskje gå... (Hvorfor har du forresten slike "festlige" kryss der alle prikkene står i steden for, K? Under bruker!??) Men joda, det er begrensning for antall smileys i innlegg - kan ikke ha mer enn 10 stk eller noe - slik at vi ikke kan feste og fyre løs mer... Hvaler er deilig vet dere. Må korrigere meg selv litt, for det var 47 krabber i garnet i går, ikke 40...slik tidligere opplyst! :D Og jeg skal si dere maten smakte godt i går! I dag lager onkel skikkelig hjemmelaget skalldyrsalat, og det skal bli nammis i kveld og i morgen! Men guri, det er jo bare 38 dager til bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #3500 Del Skrevet 13. juli 2005 er det sant?? Det har ikke jeg fått med meg...er de gamle smileyene på vei?? *hopper av glede* :D ← Ja, så har jeg blitt fortalt i hvertfall! Hei jentene... *vinke* Er nye/gamle smileyer på vei sier du, K!??? Oooh, men da kan det kanskje gå... (Hvorfor har du forresten slike "festlige" kryss der alle prikkene står i steden for, K? Under bruker!??) Men joda, det er begrensning for antall smileys i innlegg - kan ikke ha mer enn 10 stk eller noe - slik at vi ikke kan feste og fyre løs mer... ← Kryssene er for supermedlemmer - vi som er så avhengige av Kg at vi betaler for å få være med! Det mer smiley-begrensning, det syns jeg er no' stort tull. Kommer til å savne de laaaange innleggene med kos og klem her inne i dagboka di! Snart bare en måned til bryllup, TT - det blir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå