Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

Her går det unna :ler:

Grattis med ny status :ler::klem:

Hvordan går det med forberedelsene dine da?

Er du i rute?

Avventer litt til jeg med bryllupet, men skal vel stå på snart jeg oså... Gleder meg slikt, tenk at det bare er 7 mnd igjen til vi skal gifte oss med våre kjære.

Regner med neste uke så er det bryllup her i huset, må begynne med invitasjonene snart og en del kontrakter må sign og sendes tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Limer inn dette jeg også...tenkte på det i stad, men kom aldri så langt...

Dette har jeg kopiert fra et innlegg Lullu hadde i bryllupsforumet da hun svarte på spørsmålet om hva de skulle gjøre for å få bryllupssermonien litt mere personlig.  

Rosesermoni: Presten sa noen korte ord om hvor takknemlige vi er for våre svigerforeldre (at vi ble så godt tatt imot osv), deretter delte vi ut 4 roser - 1 til hver forelder (Rosene bar min forlover inn i kirken som "sin" bukett.)

Syns dette hørtes så koselig ut så jeg må høre med min kjære om det er noe han kunne tenke seg å gjøre i kirken.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna :ler:  

Grattis med ny status :ler:  :klem:  

Hvordan går det med forberedelsene dine da?

Er du i rute?

Avventer litt til jeg med bryllupet, men skal vel stå på snart jeg oså... Gleder meg slikt, tenk at det bare er 7 mnd igjen til vi skal gifte oss med våre kjære.  

Regner med neste uke så er det bryllup her i huset, må begynne med invitasjonene snart og en del kontrakter må sign og sendes tilbake

Mine forberedelser går det så som så med... Det vil si, jeg tror nok vi ligger godt an med tanke på det meste, men akkurat nå står det litt stille fordi vi er midt i flytting! Vi har kjøpt hus!!! :-) Flytter til helgen, så jeg tenker jeg er i gang med planlegging for fullt igjen i begynnelsen av februar! :wink:

7 måneder...wuæh, det er nesten litt "skummelt" :oops: ...men akk så herlig!!!

Nå vet ikke jeg helt hvilket tidspunkt dere skal vies da, men for å være helt nøyaktig, så er det:

206 days, 16 hours, 53 minutes and 32 seconds until August 20, 2005, at 12:30:00 PM

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Grattis med superaktive bruker betegnelsen - men det er jo noe alle her inne har sett en stund: DU ER JO VIRKELIG SUPERAKTIV! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis som superaktiv bruker:) Hvis du fikk sporingsnr på pakka så sjekk på Posten sine nettsider da hvor den ligger i løypa. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med superaktive bruker betegnelsen - men det er jo noe alle her inne har sett en stund: DU ER JO VIRKELIG SUPERAKTIV! :ler:  :ler:  :ler:

*hihi*

:ler:

Er kanskje sant det... :tunge1:

Men synes nå de fleste er nokså aktive her jeg da!!!

Og du da du, begynner å bli mange innlegg på deg også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis som superaktiv bruker:) Hvis du fikk sporingsnr på pakka så sjekk på Posten sine nettsider da hvor den ligger i løypa.  :sjarmor:

Litt komplisert dette tror jeg...men hun sendte kjolen gjennom tanta, som jobber i posten, og så skulle hun få sporingsnummeret av henne...men jeg har ikke hørt noe mer enda. Sendte en purremail nå, så får se om ikke jeg får sporingsnummeret en gang i natt! :wink: Håper den kommer snart altså, er jo så spent!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er i full fart fremover, men er ikke halveis til 600 enda!  :eeeh:  :hoho:

Men det kommer en dag, kjære du... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Det tar jo noen dager med posten da. Vi får alle sammen (og sikkert særlig du :wink: ) prøve å smøre oss med litt tålmodighet.... Skal prøve å ikke mase mer før neste uke jeg :oops: Jeg girer vel kanskje deg også litt opp med den masingen min om kjolen. Sorry! :oops:

Men du kan være glad på mine vegne. Skulle tro jeg hadde tatt noe jeg ikke har godt av så høy som jeg er om dagen. Utrolig hva et forestående bryllup kan få en til å føle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar jo noen dager med posten da. Vi får alle sammen (og sikkert særlig du  :wink: ) prøve å smøre oss med litt tålmodighet.... Skal prøve å ikke mase mer før neste uke jeg  :oops: Jeg girer vel kanskje deg også litt opp med den masingen min om kjolen. Sorry!  :oops:  

Men du kan være glad på mine vegne. Skulle tro jeg hadde tatt noe jeg ikke har godt av så høy som jeg er om dagen. Utrolig hva et forestående bryllup kan få en til å føle  :ler:

Gir i vei du! Synes bare det er kjempekoselig at også andre gidder å engasjere seg i meg og mitt! :wink:

Og jeg er superglad på dine vegne, snupp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope... :o

Viser seg visst at hun som solgte kjolen har brukt burkerID og PC hjemme hos foreldrene, slik at hun har "glemt" å komme innom dem med sendingslipp/sporingsnummer. Fikk mail fra moren hennes nå, der hun beklaget, og skriver at de vil sende så snart de vet noe! Koselige mennesker, for all del...men jeg er utålmodig nå!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...