TeddyToria Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #3341 Del Skrevet 28. juni 2005 Ja, vi har også SU 1. juli, og i dag har faktisk en del svar strømmet inn, eller, i går OG i dag... Men vi venter fremdeles på 17 stykker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #3342 Del Skrevet 28. juni 2005 Skal sei som folk har klart å rulle inn og ringe i dag...er nesten helt forundret jeg! JA 55 NEI 10 IKKE SVART 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. juni 2005 #3343 Del Skrevet 28. juni 2005 Så trist å høre om budsjettkrisa, men godt at det ser ut til at alt ordnet seg for deg! Og for en snill pappa da gitt! :D Også så bra at folk endelig begynner å si ifra om de kommer! Faktisk 3 stykker som har ringt oss i dag også, endel som liker å gjøre sånt i siste liten tydeligvis.. Nå må jeg nok legge meg, håper jeg ser deg i morra! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. juni 2005 #3344 Del Skrevet 28. juni 2005 natta og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #3345 Del Skrevet 28. juni 2005 ...endel som liker å gjøre sånt i siste liten tydeligvis.. Jo takk, det har jeg forstått nå! Fetteren min som ringte i dag SA faktisk noe om akkurat det! Han sa rett ut at han gledet seg sånn og synes dette var så moro at han bare MÅTTE holde oss på pinebenken helt til det siste, kunne jo liksom ikke svare først av alle heller - eneste grunnen til at han ringte i kveld og ikke 1. juli som er SU, var at da var han bortreist med noen kompiser på fjelltur! :o :o :o Er det mulig!?? (det var liksom ingen spøk heller...:klø Så joda, noen har faktisk sin intensjon om å svare seint også... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 29. juni 2005 #3346 Del Skrevet 29. juni 2005 Underlig fetter du har... Regner med at han ikke har hatt bryllup selv? Er greit nok med folk som trenger tiden for å ordne barnevakt, bytte jobbvakter etc, men bare å vente for å vente... :evil: Så kjedelig med budsjettkrise! Men det ser jo ut til at alt kommer i orden uten at dere firer på store ting. :-D Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #3347 Del Skrevet 29. juni 2005 Bare vent til det er din fetter sin tur til å gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. juni 2005 #3348 Del Skrevet 29. juni 2005 Merklig han fetteren din var... for bare gjøre det samme med han den gangen han gifter seg Kjipt med budsjettkrise, men heldigvis løste det seg jo.. og snille pappan din da!! Ellers så får du ha en flott dag og bare glede deg til bryllupet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. juni 2005 #3349 Del Skrevet 29. juni 2005 Hæ? :o Håper ikke det er flere som tenker som fetteren din!!! Ha det fint på møtet med lokalet i dag, så møtes vi kanskje hos Janick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #3350 Del Skrevet 29. juni 2005 Jo takk, en underlig skrue må man vel kunne si at han er... Jeg ble litt paff!!! Men NEI, han har ikke giftet seg selv enda... De har faktisk vært sammen siden de var 15 og er vel 30 år nå, så alle venter jo på dem igrunnen - men i går bare lo han litt nervøst og sa at han måtte jo ha noe å ta seg til en lørdag når han ble 50! "As you like", tenke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2005 #3351 Del Skrevet 29. juni 2005 Det er faktisk ikke så uvanlig å vente med å svare på en invitasjon, i hvertfall ikke her jeg holder til. Men kanskje ikke til siste frist, da, men. Bra mange som har svart dere nå da, i forholdt til for et par dager siden, mener jeg. Spennende å se om alle svarer! Ha en fin dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #3352 Del Skrevet 29. juni 2005 Ja, nå er det bare to kusiner på farssiden med følge som IKKE har svart... Purret i går, på onkel, men har enda ikke hørt noe! Venter i "spenning" på om de klarer å få den berømte finger´n ut av *bleep*... 80 av 160 minutter i solarium er forresten unnagjort! :-) Nå blir jeg snart brun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #3353 Del Skrevet 29. juni 2005 Nå har jeg og pappa vært oppe på Østmarkseteren, og det blir bare SÅ flott! :-) Stedet er jo nydelig - skal laste opp noen bilder jeg tok i dag når batteriet er ladet - og jeg tror festen og hele settingen blir en drøm! De fikser jo alt av blomster, kaken er som sagt inkludert, sammen med alt annet, og jeg skal ta en telefon til deres konditor nå en av dagen for å avtale hvordan kaken blir. Har jo gjort meg noen tanker, men håper å få også det "ut av verden" snart... Baren blir forøvrig fri, kom frem til at den kostnaden faktisk ikke vil komme til å bli så stor, og pappa betaler! Ville ikke det opprinnelig, men nå insiterer han, så da...får det bli sånn! Ellers er jo menyen da bestemt, og på den store dagen skal de nygifte med gjester nyte følgende 3-retters: Lun Kamtsjatka Krabbe Løyrom-avocadopuré og ingefær beurre blanc ¤¤¤ Kalvetornados med grønnsakskurv Trøffel Madeirasaus ¤¤¤ Jordbær - moussekake Balsamicomarinerte jordbær Høres ikke DET godt ut eller!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 #3354 Del Skrevet 29. juni 2005 Mmm Det hørtes utrolig godt ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 29. juni 2005 #3355 Del Skrevet 29. juni 2005 MMmmMMmm Dere får det nok kjempeflott på dagen deres! Får helt vondt i magen, jeg, med tanke på at snart - SNART er dagen her! (Oh my, jeg kommer til å gå helt av konseptet til neste år ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 29. juni 2005 #3356 Del Skrevet 29. juni 2005 Er du klar over at jeg er så solbrent fra nakken ned til foten.... He, he.. I morgen blir det kun soling av fronten:=) Utrolig god mat du... Og snille pappaen din:=) Ikke dumt med foreldre sier nå jeg:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 29. juni 2005 #3357 Del Skrevet 29. juni 2005 Nam, det hørtes søren meg bra godt ut! :-) Så snilt av den søte pappaen din å stille opp litt ekstra på oppløpssida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. juni 2005 #3358 Del Skrevet 29. juni 2005 Så gøy at det gikk bra på lokalet! Og den menyen så bare HERLIG ut!!! Nam-nam... Også snille pappaen din da! Kjekt med snille foreldre! :D Gleder meg til bilder! Men du, har du lyst til å være med i morgen? Same time, same place? Takk for at du er så snill og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #3359 Del Skrevet 29. juni 2005 Så morro at du er fornøyd med lokalene Og snille pappan din da som orner og betaler. Det blir nok ett vellykket bryllup med så god planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. juni 2005 #3360 Del Skrevet 29. juni 2005 Lun Kamtsjatka Krabbe Løyrom-avocadopuré og ingefær beurre blanc ¤¤¤ Kalvetornados med grønnsakskurv Trøffel Madeirasaus ¤¤¤ Jordbær - moussekake Balsamicomarinerte jordbær Høres ikke DET godt ut eller!?? nå ble jeg sulten! det høres jo faktisk utrolig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå