Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så gøy vennen! Unner deg virkleig dn god følelsen der!

Skulle gjerne vært med deg i dag... neste gang kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så gøy vennen! Unner deg virkleig dn god følelsen der!

Skulle gjerne vært med deg i dag... neste gang kanskje?

Takk, takk, takk!

Er virkelig i 100!!! :hoppe:

Klart du kan være med neste gang, men det blir når jeg henter kjolen altså...og da må jeg jo prøve den for å sjekke at ALT stemmer! :wink: Det blir 5. august mellom kl. 10 og 12.00 engang, så du får bare holde av tid og sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjenner igjen den følelsen, TT - og jeg unner deg det av hele mitt hjerte! Gleder meg på dine vegne nå - og gleder meg til å se bilder fra bryllupsdagen! Du kommer til å stråle! :D

Ha en fin St.Hansaften! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: Iiiiiiihaaaaaaa!!!! :danse::hoppe:

SÅÅÅÅÅ GØØØY!!! :D

Nå kan det ikke bli bedre vel? Livet er heeerlig! :ler:

Ha en strålende St. Hans aften rare, gale og fantastiske Toria! :kyss:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er altrså så herlige!!!< WEEE!!!

ejg har vært på st.shans frest og kodst meg med gamle venner fra videregårende! det har helt topp, SÅ koselig...blir bare litt lei av at alle hele tiden maser om bryllup! *s* Det er jo det eneste fokl vil snakke med deg om når de set deg...hihi...og jegn snakker gjerne jeg, tiol enn viss grad! Nå gleder jeg meg bare masse til jeg skal til florsiten i mirngen og avtrale brudevbukett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ejg har vært på st.shans frest og kodst meg med gamle venner fra videregårende! det har helt topp, SÅ koselig...blir bare litt lei av at alle hele tiden maser om bryllup! *s* Det er jo det eneste fokl vil snakke med deg om når de set deg...hihi...og jegn snakker gjerne jeg, tiol enn viss grad! Nå gleder jeg meg bare masse til jeg skal til florsiten i mirngen og avtrale brudevbukett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:hoho:

Det må være verdensrekord i tasteleifer, TT - og jeg regner med at det er fylla som har skylda! :ler:

Festlig! Dette skal jeg kopiere inn i dagboka mi - før du rekker å endre noe som helst! (Og jeg regner med at jeg har god tid på meg til å gjøre det, for så sent som du var oppe i natt, så ligger nok du og sover din skjønneste søvn du nå! :wink: )

Håper du får en god fredag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte TT :hoho:

Men du.. Måtte stjele dette jeg også, du vil finne det i dagboka mi også... For tror du slår min rekord i tastefeil her altså... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søtnoser...*heh*

Her er jeg! :oops:

Jaaa, hva skal jeg si - pilsen var god i går, hvitvinen likeså! :oops: :ler: Men jeg følte meg ikke full altså, var bare i SÅ godt humør! :sjarmor:

Formen er grei! Jeg er tørst, VELDIG tørst - men ellers er det bare bra! Sov lenge da, våknet med et brak kl. 12.30 og fikk panikk siden jeg skulle være hos floristen kl. 13! :o Men det gikk bra, så nå har jeg vært der og er bare enda mer glad og har en enda bedre følelse for kjole og det hele nå, når brikker stadig faller på plass! :-)

Buketten blir altså denne, bare med noen små modifikasjoner, da jeg vil at buketten skal gjøres til MIN og ikke være heeelt lik:

6936dr_mmen.JPG

Men den vil bli litt mindre rund oppe, og med mer sølvtråd viklet inn, pyntet med perler! Buketten kommer i all hovedsak til å bestå av krem roser som en bunn, duftranker og orkideer...mulig vi fletter inn et par mørkeblå riddersporer litt sporadisk, men det har vi ikke bestemt enda! De callaene som kan sees et par steder på bildet skal ikke være med.

Knappehullsblomstene kommer til å bestå av et grønt blad med en stor orkidee og en perle, tvunnet i sølvtråd, og brudepikebukettene lages av tre kremroser med en orkidee i midten, også bundet med sølvtråd og pyntet med en liten perle eller to... Tror det blir SÅ flott!

:tommelsmil:

Vi ble også enige om at jeg kunne forsøke å kontakte de som gifter seg etter oss, for avtale om evt. pynting av kirken... Det morsomme var at kirken ringte akkurat da vi satt der og pratet, og lurte på om de som giftet seg kl. 15 kunne ringe oss ang. nettopp kirkepynting - for et sammentreff! :wink: Så nå skal Janick (floristen) kontakte dem og høre hva de evt. har tenkt og komme med noen nøytrale forslag for samarbeid - helt topp! :-)

Har en kjempegod følelse, og gleder meg bare mer og mer! For de som fremdeles ikke har bestemt seg for blomsterleverandør, så kan jeg varmt anbefale "Blomsterloftet" i Oslo... :wink: Janick er bare så søt og har virkelig mange gode forslag og ideer, på samme tid som hun virkelig tar seg tid, planlegger og er åpen for andre forslag mm. En utrolig god tone! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bra du hadde det gøy i går da! :ler:

Buketten din kommer til å bli helt fantastisk, og nå ble jeg bare enda mer sikker på at jeg skal gå for Janick. Tror jeg tar meg en tur til henne neste uke! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Alt ser jo ut til å gå på skinner for tiden!! Så bra!! Hvordan går det med slankingen da?... Jeg begynner å merke søtsuget på kveldene nå...men har så langt vært sterk! :sjarmor:

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er som sagt bare HERLIG!

Jeg svever rundt og føler jeg får gjort så mye og at alt går etter noter! :wink:

Skal ut på Sandvika nå og kjøpe noe perler etc. til bukett mm, for å se om vi kan fange opp det blå på den måten! Også skal jeg se etter, evt. kjøpe et nytt korsett/BH som jeg tror vil passe bedre under kjolen, rett og slett pga. passformen over bysten.... Så om noen er en str. 80C og trenger et enkelt og lekkert korsett i krem/ivory, kan de godt få kjøpe mitt! :-) Det er kjempefint og sitter godt, tror som sagt bare ikke det passer optimalt under kjolen min! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei du, søte toria vennen!

Gleder meg sånn til å se deg i morgen. Vet du det? :klem:

Vært hos frisøren i dag? Var det koselig? Jeg gleder meg veldig til jeg skal dit i morgen! JOHO :hoppe:

Klem til deg :klem:

Jeg må løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...