Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

...30 stykker som ennå ikke svart sier du? Håper de svarer snart da...treige mennesker altså! :wink:

Oh yes! Hele 30 stykk! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Ønsker deg en god dag. Kjøre forsiktig innover da du!

'Sveng til venster nu' :ler: 'Ta andra avfarten i rondellen' :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Sjommelom! :vinke:

Skal du kjøre til oslo i dag? Du får kjøre forsiktig, mange galninger på veien.

Ha en fin tur, så sees vi på lørdag :Nikke: Det gleder jeg meg til!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hatt en kjempefin helg jeg - stille og rolig, men har dertil fått gjort en hel del. Har plantet om så og si hele hagen foran huset, og satt stauder i jorden i morgentimene i dag...så nå bør det bli blomstrende fargerikt og flott etterhvert! :-)

Vi reiser ikke før i ettermiddag da, men jeg skal love å kjøre forsiktig!

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do - takk skal du ha, frk. My! :wink:

Jeg har glemt meg litt rundt, og for å spare tid, men samtidig henge med på festen, har "eg juksa litte granne" og kopiert hele ståheien til Izaria...for det er:

:hjerte:2 måneder igjen til den store dagen:hjerte:

:hjerter::hoppe::danse: :D :hjerter2: :blomst::gullengel::flagg::kline::kose::vinke::rosaengel::Nikke::heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::danse: :D :hjerter2: :blomst::gullengel::flagg::kline::kose::vinke::rosaengel::Nikke::heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::danse: :D :hjerter2: :blomst::gullengel::flagg::kline::kose::vinke::rosaengel::Nikke::heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::danse: :D :hjerter2: :blomst::gullengel::flagg::kline::kose::vinke::rosaengel::Nikke::heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::danse: :D :hjerter2: :blomst::gullengel::flagg::kline::kose::vinke::rosaengel::Nikke::heiajente::hjerte::hjerter::hoppe::danse: :D

Woohooo!

Fullkommen LYKKE!

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiihaaaaa! Bare 2 mnd igjen!!!

:hoppe: :enig_animasjon: :ler::hjerter: :kysse: :kyss: :klem2: :tommelsmil: :blomst_opp: :hjertesmil::ler2::Hehe: :-D :grinele::kline::danse::kose::briller::bryllup:

( :o Det betyr at det er 2 mnd og 13 dager til det er min tur det... :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

GRATTIS MED BARE TO MND IGJEN TIL :bryllup:

:hoppe::blomst::danse::kose::danse::blomst::hoppe:

Stemmer med min bukett ja. Masse hvite orkideer og grønt og den er hengende.

Ha en fin dag og kjør forsiktig innover.

:klem:

P.S. Så flink du har vært i helgen og i dag med hagejobbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei!!

Ferdig med eksamen nå, så her kommer jeg i full during - tilbake inn i planleggingsverdenen...

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentene mine...så koselig dere titter innom!

Jeg er nå veeel fremme i Oslo, og har på veien funnet ut at jeg blir student igjen allerede til høsten...nærmere bestemt i september! Da tar jeg Helsesekretær-utdannelse over nett! Så det så! :-) Kan jobbe på siden også, så det er jo veldig greit! :wink:

Ellers er floristen min helt overbegeistret for orkidee-buketten jeg har funnet frem til, og mener den er lekker til kjolen akkurat som den er! Så jeg tror jeg skal opp der til torsdag eller fredag for å se endelige forslag! Gleder meg til det...

Også må jeg jo høvle meg til å lage flere serviettringer etc. nå som jeg er tilbake i hovedstaden!

Ha en strålende mandagskveld videre!

Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...