TeddyToria Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3121 Del Skrevet 14. juni 2005 Sånn..nå har jeg meldt meg aktiv i SMB... Og akkurat nå er jeg litt kvalm etter en litt "for sunn" lunsj.. (cottage cheese med nøtter og sure jordbær...) Merker det kan bli hardt det her... Vi MÅ oppmuntre hverandre! Men dette SKAL vi klare!!! Skal ned 3.5 kg selv om jeg klarer det...håper inderlig! Kjolen skal tilpasses i lengden neste uke, men alle detaljene tar vi ved siste prøving i august, før kjolen blir med hjem! *iiik* Er jo ikke lenge til heller egentlig! Nei, vi får bare heie på hverandre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #3122 Del Skrevet 14. juni 2005 Her skal man ikke være lenge borte før man daler ned på side 2!!!! Fine fine kjolen til Teddy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juni 2005 #3123 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei! Atte.. *kikke litt i gulvet* Jeg finner ikke tråden om SMB.. Jeg har søkt og lett, søkt og lett.. Heldiggris som skal gifte deg i år Fordelen med at det er ett år til er at jeg har god tid til å krige med vekta *hihi* Hilsen og fra Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #3124 Del Skrevet 14. juni 2005 Her er SMB-boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juni 2005 #3125 Del Skrevet 14. juni 2005 tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen millioner (minst!!) takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 14. juni 2005 #3126 Del Skrevet 14. juni 2005 Men dette SKAL vi klare!!! Skal ned 3.5 kg selv om jeg klarer det...håper inderlig! Kjolen skal tilpasses i lengden neste uke, men alle detaljene tar vi ved siste prøving i august, før kjolen blir med hjem! *iiik* Er jo ikke lenge til heller egentlig! Nei, vi får bare heie på hverandre!!! Ja, her er vi mange med Jeg har selv meldt meg inn i vektklubben på VGnett og håper på totalt 5 kg ned til midten av juli. ( begynte for 2 uker siden). Har nå gått ned 1.6 Men jeg har sååå lyst på sjokolade, kaker og alt det der, men nei nei nei Men kose seg litt i helgene, det må vi unne oss Vi heier på hverandre her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 14. juni 2005 #3127 Del Skrevet 14. juni 2005 Heisann vennen! Håper alt er bra med deg! Blir godt å se G igjen snart nå tenker jeg. Har kjøpt meg gavebok jeg også, men ikke basarbok, så da Tenker at de som åpner gaver får klare å skrive inn nr. også Men den boka var jo et knalltips for de som ikke har kjøpt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3128 Del Skrevet 14. juni 2005 Oh yes! Den basarboken var veldig kjekk, trenger jo ikke noe mer plass...men det er klart at det er jo ikke noe vanskelig å skrive tallene heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 14. juni 2005 #3129 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei snuppelure! Hva skjer med ringer? (veldig nysjerrig meg) Snakket med Gollien din på MSN i dag, tror det er et skikkelig mannfolk du har funnet deg jeg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. juni 2005 #3130 Del Skrevet 14. juni 2005 Har notert ned basar-bok på lista mi jeg! :D Takk for tipset! Men du - ikke meningen å stjele alle ideene dine altså... Er bare fordi du har så god smak det vettu! God natt, Toria, sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3131 Del Skrevet 14. juni 2005 Hei snuppelure! Hva skjer med ringer? (veldig nysjerrig meg) Snakket med Gollien din på MSN i dag, tror det er et skikkelig mannfolk du har funnet deg jeg vennen! Vet ikke helt hva som skjer ennå! Skal snakke sammen i helgen tenker jeg og forhåpentligvis ta en avgjørelse! Et skikkelig mannfolk du!?? :-) Hva har han sagt for å overbevise deg om det da? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 15. juni 2005 #3132 Del Skrevet 15. juni 2005 Innom en tur for å si hei og gi deg en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #3133 Del Skrevet 15. juni 2005 Sitter her med min O´sunne frokost og vinker til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3134 Del Skrevet 15. juni 2005 Sitter her med min O´sunne frokost og vinker til deg! Flinke cons... tilbake! Håper du får en fin, sunn onsdag! Selv skal jeg avsted til optikeren... Bruker jo briller når jeg kjører bil og ser på TV, selv om jeg ikke er noe glad i det. Men øynene mine blir jo helt kokkelimonke. Og jeg har lovet meg at jeg skal se ALT klart på bryllupsdagen, UTEN briller...så nå blir det linser! Endelig fått ut fingeren og bestilt time, ufattelig at man kan være så treig altså. Har hatt planer om linser i flere år, men får ikke gjort noe med det før nå, rett før bryllupet! Var litt vittig når jeg var innom Brilleland for å bestille time, og tilfeldig kom vi inn på dette med at det var bl.a pga. bryllupet...og da sa hun som stod der at det var da hun endelig fikk summet seg til å få linser selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #3135 Del Skrevet 15. juni 2005 Linser blir bra vettu! Noen bruker bare 1 linse også, så leser de og slikt med det linse-øye og ser vanlig med det andre... Har hørt flere anbefale det! Ikke for å skremme vettet av deg men pass på at ikke optikeren glemmer noe igjen på øyet ditt.. Mamma var nemlig hos optikeren for å få linser i fjor sommer.. Noen dager etter begynte hun å få veldig vondt i øyet.. enda noen dager gikk og hun kunne ikke se noenting. Hun dro til legen, men de fant ingenting.Hun skulle egentlig reise til syden, men måtte avbestille pga øyet... Så tok hun taxi til øyenspesialist i Uddevall, (så ikke nok til å kjøre bil)..der fant de en bitteliten linse (til testing av øyet og slikt)..den hadde da vært på øyet i to uker!! Sånn, det var en liten skrekkhistorie! Men ta det med ro, er nok bare uflaks-mamman til uflaks-cons som noengang kunne oppleve noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3136 Del Skrevet 15. juni 2005 Oi, men det går bra...skal passe på jeg! Veldig uheldig sikkert, ikke noe som skjer for ofte! Men du skremmer meg ikke, er tøff jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #3137 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei på du, Teddy! Håper du har det fiiiint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3138 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei på du' date= Teddy! Håper du har det fiiiint :-) Heia lillelou! Tenkte jeg skulle titte innom dagboken din jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 #3139 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjære søte Toriamor! Har du sett bilder av buketter med kvister og lignende på nett noe sted? Leter og leter, men finner ikke noe som er i nærheten av å ligne buketten min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 15. juni 2005 #3140 Del Skrevet 15. juni 2005 tøffa! Gjør som meg, ta laseroperasjon! Helt heeeerlig å slippe linser og briller! Ha en flott dag, Toria. Og lykke til med linser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå