Gjest Brud2005 Skrevet 30. mai 2005 #2841 Del Skrevet 30. mai 2005 JOHO! Prøvetime (hos frisøren) og visningstime (i kirken) på samme dag - det blir stort det! Håper G liker kirken, ellers blir jeg blodig fornærmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mai 2005 #2842 Del Skrevet 30. mai 2005 God morgen! Har du bestemt deg ang bildene? Har lyst til noe av det samme jeg og,,men vet ikke om jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 30. mai 2005 #2843 Del Skrevet 30. mai 2005 (dagboken din nærmer seg 200 sider i skremmende høy hastighet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. mai 2005 #2844 Del Skrevet 30. mai 2005 Høres ut som du får en morsom dag i dag: prøvetime hos frisør og vising av kirken. Kos deg med begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #2845 Del Skrevet 30. mai 2005 Juba juba! Oh, i da gleder vi oss begge! Det skal bli spennende hos frisøren. Har klart å korte kartoteket mitt med dusinvis av frisyrer ned til vel 5 bilder, tre med løst hår, og to av de med noe litt mer oppsatt - dersom det skulle være umulig å oppfylle "drømmen"! Blir gøy å ta med G til kirken også, tror det blir spesielt...men han kommer jo helt sikkert til å synes at den er flott, han kan ikke annet - får IKKE LOV til annet! Neida, men hvem kan synes at den kirken IKKE er fin!?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. mai 2005 #2846 Del Skrevet 30. mai 2005 Det skulle tatt seg ut om han ikke var fornøyd med kirken ja...Men det går nok bra! Hvis jeg ikke husker heeelt feil så skal du gifte deg like ved der jeg jobber, og det er i alle fall en fin kirke utvendig! (har aldri vært inni). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #2847 Del Skrevet 30. mai 2005 Sikker på han kommer til å synes den er kjempefin...hvis han ikke blir helt overveldet av dens størrelse da! For den er jo veldig stor! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #2848 Del Skrevet 30. mai 2005 Kanskje han burde ta med kikkrert på bryllupsdagen for å få øye på deg når du kommer inn i kirken Men fra spøk til alvor - det er en utrolig flott kirke dere skal gifte dere i så han blir sikkert veldig imponert!!! Håper det gikk fint hos frisøren også. Blir spennende å høre hva dere har kommet frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 30. mai 2005 #2849 Del Skrevet 30. mai 2005 Dumt at dere ikke fitt tittet inni kirken i dag.Men det blirsikkert en strålende dag allikevel. Først får du god-følelsen på prøvetime hos frisøren og så banker Start VIF på Ullevål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 30. mai 2005 #2850 Del Skrevet 30. mai 2005 Gleder meg til å høre hva du og frisøren kommer frem til, blir sikkert bra. Skal dere på fotball kamp? Heiaaa START Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #2851 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, nå er det ikke lenge til det braker løs på Ullevål!!! Men det har vært et trafikkuhell ved Fornebu, så min svoger sitter fast i traffikken, på bussen - han kommer helt fra Kr.sand nå... Håper det går seg til! Ellers sier jeg bare HEIA START!!! ...så, over til noe langt hyggeligere, eller i det minste enda mer spennende, bryllupsrelatert!!! Jeg har vært hos frisøren, for en liten samtale bare, egentlig...og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ glad!!! Det blir SÅÅÅÅÅÅ bra!!! Jeg får det altså akkurat som jeg vil! *stråle* Det blir løst med noe oppsatt, men stort sett bare løse lokker med et lekkert fall! Jeg skal ha en "hestehale" med løshår som festes bak og vikles inn i mitt eget hår da, men siden hun ikke hadde riktige fargen, ble det jo litt halvt akkurat i dag. Men jeg ble så fin, så fin...kan jeg selv ærlig innrømme og jeg fikk en utrolig god følelse! :-) Skal dit igjen 6. august, for farging og mulig stuss av lugg, samt at jeg får den ordentlige prøvetimen da. I mellomtiden skal hun ha skaffet håret mitt i riktig farge! *s* Gleder meg allerede til det, men akkurat nå er jeg bare kjempeglad og tror dette her blir HELT RETT!!! Jeg har ikke noe godt bilde av akkurat frisyren jeg skal ha, men det er noe veldig nærme denne, bare ikke den samme luggen, den blir ikke så "rotete" på toppen, og kanskje enda litt mer krøll, uten at det blir noe Madam Mim! Jeg hadde tenkt helt rett sa hun, med det romantiske løse til den stroppeløse og romantiske kjolen, som hun kalte den. Og det ville kle meg så mye bedre enn oppsatt! Så vi var helt på nett, hun var herlig skjønn og det var virkelig bare helt perfekt!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 30. mai 2005 #2852 Del Skrevet 30. mai 2005 Så utrolig bra, Vic! Det var ordentlig hyggelig å høre at det gikk så bra. Hun er helt skjønn, som du sier, ja. Artig type, og med mange gode ideer. Alltid litt travel, virker det som, men veldig med på dine tanker og ideer, hvis du skjønner. Hilste du fra bruden du er forlover for da? Den frisyren er jo bare nydelig. Tror det blir perfekt til deg Herlig romantisk, og veldig Toria-aktig. Perfekt! Ha det fint på kamp, da, Toria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 30. mai 2005 #2853 Del Skrevet 30. mai 2005 Så bra at dere var på nett, du og frisøren! Det er jo rett og slett en nydelig firsyre og du kommer til å bli en fantastisk vakker brud! Gleder meg veldig til å se deg på den store dagen! HEIA START!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 30. mai 2005 #2854 Del Skrevet 30. mai 2005 åååå - gjett om jeg skal ta meg en telefon til Nina first thing tomorrow!! (noen som har nummeret?) Så herlig at du er fornøyd Vic...jeg vil også ha den følelsen, og når både du og Brud2005 er på nett med henne..så burde vel jeg også like dama? Frisyren du hadde bilde av her, var også helt nydelig -ja, så den stjeler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 30. mai 2005 #2855 Del Skrevet 30. mai 2005 Så utrolig bra at du hadde god kontakt med frisøren, det er jo ingenting som er bedre!!! Helt utrolig nydelig frisyre!!!! Venter spent på diadem og kjole i din post jeg da. Og neste gang dere har treff i oslo hadde det vært så hyggelig å være med:=) Hørtes ut som dere hadde det topp... ( Om ikke dere er sånn superbestiser fra før da, og dumme meg trodde dere var KG venner:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2005 #2856 Del Skrevet 30. mai 2005 Frisyren ser jo bare helt strålende ut, Toria - og så gøy at du er så fornøyd med frisøren! :D Dette kommer til å bli så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 31. mai 2005 #2857 Del Skrevet 31. mai 2005 diademer diademer diademer -hvordan gjør vi det nå, syns du? Skal du sende meg det, og risikere at det blir borte i posten? Når kommer du hit igjen?? Fikk du to eller alle fire diademene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2005 #2858 Del Skrevet 31. mai 2005 God Morgen. Synd at disse ekle enga menneskene utlignet til 1-1 i går da.. :-x (men heldigvis har bare han holm et bein så han greite ikke å legge på til 2-1). Men man ska vel ikke klage over 1-1 mot de uannsett da.. Men HEIA START (heller de enn enga eller rosenborg på topp.. :-? ) Så moro med frisøre prøving da! Begynner å nærme seg nå vel? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 31. mai 2005 #2859 Del Skrevet 31. mai 2005 så fine frisyre,toria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #2860 Del Skrevet 31. mai 2005 Åhhh, jaaaaa! Kjempekjekt ang. frisøren altså - jeg er helt gira jeg! Ble så glad når jeg kunne få hårdrømmen min oppfylt!!! :-) Høres kanskje litt absurd ut med en "hårdrøm", men jeg hadde/har nå engang det! diademer diademer diademer -hvordan gjør vi det nå, syns du? Skal du sende meg det, og risikere at det blir borte i posten? Når kommer du hit igjen?? Fikk du to eller alle fire diademene? for diademer - enkle og flotte...som jeg tror vil bli nydelige til litt løse, romantiske lokker! Den kan jo godt bøyes til og gjøres mindre (legges rundt de oppsatte delen av håre el. som en ramme på sløret, om du skjønner. Det tror jeg vill vært så flot!) Jeg kan godt sende det til deg, ikke noe problem. Hvis ikke regner jeg med at jeg kommer inn en av dagene etter 8. juni - da har jeg fri til 20. juni før jeg har fire dagers turnus og kommer inn, igjen! Funderer på om jeg skal bli i Oslo en ukes tid da... Fikk bare to diademer i første omgang! Men det er jo myyye bedre enn ingen! Her kommer det bildet, sånn for å stilne nysgjerrigheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå