søndagsengel? Skrevet 29. mai 2005 #2821 Del Skrevet 29. mai 2005 Høres ut som om dere har hatt en kjempe fin dag!!! :-) (Skulle nesten ønske jeg var der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #2822 Del Skrevet 29. mai 2005 Toria: vi får jo sett hverandre i kjolene når vi møtes og vi alle er godt gift. Vi har jo alt avtalt dette møtet hvor vi alle er ikledd våre kjoler og mimrer over bryllupsstundene våre. Utenom det er jeg også veldig lei meg for at jeg ikke får se BB på dagen :-( Tenk så fin hun vil være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. mai 2005 #2823 Del Skrevet 29. mai 2005 Utenom det er jeg også veldig lei meg for at jeg ikke får se BB på dagen :-( Tenk så fin hun vil være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 29. mai 2005 #2824 Del Skrevet 29. mai 2005 Goingene! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2825 Del Skrevet 29. mai 2005 Vet dere, jeg gleder meg nesten til vi skal gå bananas i brudekjolene sånn i ettertid jeg... Og dere som ikke beholder kjolene, dere kan jo kanskje surre dere inn i noen lakener eller noe!?!? *s* Men...fikk mail fra fotograf nå...hun lurer på om vi kan akt-fotografere den 24. juni kl. 19!!! :o HJELP!!! :o :oops: :o Skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke.... :klø: :o :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. mai 2005 #2826 Del Skrevet 29. mai 2005 :o :o :o :o *kiler i magen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. mai 2005 #2827 Del Skrevet 29. mai 2005 ...forresten, jeg skal nok en tur eller to eller tre ned til hytta i arendal i sommer...og jeg pleier alltid å ta meg en tur til kristiansand by, kjøpesenter eller dyrepark..så vi kan jo få til et treff når vi begge er i sør også! Eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2828 Del Skrevet 29. mai 2005 :o :o :o :o *kiler i magen* ehm...jah...veeeeeeeldig... :oops: :o Skal jeg spørre om du kan være med? Eller noe... Må innrømme jeg fikk lettere hetta nå jeg! Var stor i ordene tidligere, ikke fullt så stor nå...heller nokså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2829 Del Skrevet 29. mai 2005 ...forresten' date=' jeg skal nok en tur eller to eller tre ned til hytta i arendal i sommer...og jeg pleier alltid å ta meg en tur til kristiansand by, kjøpesenter eller dyrepark..så vi kan jo få til et treff når vi begge er i sør også! Eller hva? [/quote'] JAAAAAAAAA! :-) :-) Det MÅ vi... Du får bare ringe pline eller tekste når DU er i nærleiken. Kan fint kjøre til Arendal jeg også vettu, bare koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 29. mai 2005 #2830 Del Skrevet 29. mai 2005 ehm...jah...veeeeeeeldig... :oops: :o Skal jeg spørre om du kan være med? Eller noe... Må innrømme jeg fikk lettere hetta nå jeg! Var stor i ordene tidligere, ikke fullt så stor nå...heller nokså janeijaneijanei...tror jeg må tygge litt lengre p det jeg altså...vet liksom ikke om jeg helt tørr...*biter negler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #2831 Del Skrevet 29. mai 2005 Vet dere, jeg gleder meg nesten til vi skal gå bananas i brudekjolene sånn i ettertid jeg... Og dere som ikke beholder kjolene, dere kan jo kanskje surre dere inn i noen lakener eller noe!?!? *s* Ska de gå bananas i kjolane?!??!??! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2832 Del Skrevet 29. mai 2005 janeijaneijanei...tror jeg må tygge litt lengre p det jeg altså...vet liksom ikke om jeg helt tørr...*biter negler* Skjønner deg veeeldig godt jeg! Akkurat nå velter magen seg og jeg ble nesten litt ved tanken! :oops: Men kanskje jeg bare skal i det og gjøre meg selv stolt og kry, og G lykkelig!?? *s* :-? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2833 Del Skrevet 29. mai 2005 Ska de gå bananas i kjolane?!??!??! :o JA! Klart det! Full bananas i brudekjolen på mimre-kveld, når vi er godt gifte! Jeg og Brud2005 skal IKKE selge kjolene nemlig, så da skal vi mimre i stasen vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2005 #2834 Del Skrevet 29. mai 2005 JA! Klart det! Full bananas i brudekjolen på mimre-kveld, når vi er godt gifte! Jeg og Brud2005 skal IKKE selge kjolene nemlig, så da skal vi mimre i stasen vår... Åååååååh, det hørtes skikkeleg kosleg ut!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #2835 Del Skrevet 29. mai 2005 JA! Klart det! Full bananas i brudekjolen på mimre-kveld, når vi er godt gifte! Jeg og Brud2005 skal IKKE selge kjolene nemlig, så da skal vi mimre i stasen vår... Ja, det skal vi. Hvert år, både 25. juni og 20. august, er det på med stasen og i gang med mimringen. I tillegg synes jeg at alle offisielle flaggdager bør markeres med et kjolemøte. Og julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #2836 Del Skrevet 29. mai 2005 *kremt* Ehh, ja, det jeg egentlig kom innom for å si var at jeg synes du skal slå deg til ro med tanken om at du skal ta de bildene en stund, og så ser du om du fremdeles vil når det har gått noen uker. Kanskje du vil få større mot når det har gått en stund og du blir vant med tanken. Jeg synes du er tøff og gjør noe stort for G når du vurderer å gjør dette. Han hadde blitt helg henrykt om du hadde gjort det. Det hadde vært tidenes gave. Tenk hvor glad han hadde blitt!! Herre, han hadde forgudet deg i en evighet etterpå. Tenk på det. Det er altfor tidlig å slå det fra seg alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 29. mai 2005 #2837 Del Skrevet 29. mai 2005 ..titter bare innom en gang til for å si natti natt, søte Toria. Var så koselig å treffe deg i dag! Du er en kjempeskjønn og herlig jente. :klem2: Nattakos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #2838 Del Skrevet 29. mai 2005 *kremt* Ehh, ja, det jeg egentlig kom innom for å si var at jeg synes du skal slå deg til ro med tanken om at du skal ta de bildene en stund, og så ser du om du fremdeles vil når det har gått noen uker. Kanskje du vil få større mot når det har gått en stund og du blir vant med tanken. Jeg synes du er tøff og gjør noe stort for G når du vurderer å gjør dette. Han hadde blitt helg henrykt om du hadde gjort det. Det hadde vært tidenes gave. Tenk hvor glad han hadde blitt!! Herre, han hadde forgudet deg i en evighet etterpå. Tenk på det. Det er altfor tidlig å slå det fra seg alt nå. Jeg tror du har rett jeg! Og det betyr mye hvordan jeg vet at det også vil bety mye for Gollien! Tror jeg gjør som tomias foreslo, at jeg booker nå og så får jeg heller trekke meg om det blir heeelt feil... Men jeg tror jeg MÅ gjøre det jeg, ikke bare for Golli, men også for meg selv! Tror jeg trenger det! Og du, apropo kjoler og alle flaggdager - jeg er helt med jeg...men julaften og 17. mai tror jeg vi skal legge dødt!? OK!??? ..titter bare innom en gang til for å si natti natt, søte Toria. Var så koselig å treffe deg i dag! Du er en kjempeskjønn og herlig jente. :klem2: Nattakos Men du da du...ikke gjør meg helt forlegen da! :oops: :oops: :oops: Blir nesten rørt av sånt jeg, når noen sier sånn...eller ikke nesten engang, jeg BLIR helt satt ut! :oops: Takk - og jeg kan ikke annet enn å sende komplimentet i retur, så det synger etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 30. mai 2005 #2839 Del Skrevet 30. mai 2005 GOOD MORNING (vietnam) VIC!! I dag er den store dagen!! Nei, du gifter deg ikke, men Golli skal få se kirken og du skal på prøvetime til frisøren! Yeeah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #2840 Del Skrevet 30. mai 2005 GOOD MORNING (vietnam) VIC!! I dag er den store dagen!! Nei, du gifter deg ikke, men Golli skal få se kirken og du skal på prøvetime til frisøren! Yeeah!! Åh, så gøy!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå