Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S

*Tjihi* :ler:

Her var det jo aktivitet som vanlig

Gleder meg til å få rapport om prøvetimen..hvis jeg får det da :roll: :oops:

Hmmm... eg vil også til frisøren snart :roll: , så lenge til det er min tur :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her. Nå løper dagboken løpsk uten deg igjen!!!  :ler:

Ja, kan dere skjønne!?? :klø: :ler:

Er spent ang. de diademene selv jeg. Men nå er jeg på skolen, skal holde foredrag! :o ...og posten kommer ikke før mellom kl. 14 og 15 hos oss, så det gjenstår ennå å se! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei! Nå har strømpebåndet kommet! Det ble for vanskelig med Ø'en tydeligvis, men jeg er strålende fornøyd likevel! Kan du ikke sende meg en pm med kontonummeret og pris en gang til?

Masse takk for hjelpen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såg desse fantastiske strømpebanda med monogram på i albumet' date=' kor har du bestilt dei??!?![/quote']

Tror nok ebay dronninga har kjøpt de på ebay og mener det ligger en link hvis du blar bakover noen sider... (eller fem-seks sånn som denne dagboka vokser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har strømpebåndet kommet! Det ble for vanskelig med Ø'en tydeligvis, men jeg er strålende fornøyd likevel! Kan du ikke sende meg en pm med kontonummeret og pris en gang til?

Masse takk for hjelpen! :kyss:

:hoppe:

Så bra, vennen! Glad du er fornøyd!

Kan vi ikke ta det med betaling siden? Jeg mener, om det skulle gå galt med diademene, så glemmer vi det - da tar jeg det på min kappe! :wink: Føler meg litt skyldig dersom det går rett vest - selv om jeg enda ikke har gitt opp håpet, trass i at det ikke var noe spennende post i dag! Men hvem vet...kanskje vil det ligge masse moro i kassa når jeg kommer tilbake til Sørlandet etter helgen i Oslo!?? Ellers er det jo nok en dag imorgen, dersom vi ikke drar tidlig!

veslo - strømpebåndene er kjøpt på eBay ja! Men det er ikke monogram da. Det er jo bare navnene brodert med & i mellom. Kan få i den fargen og utførelsen du ønsker, for rundt 130,- NOK inkl. frakt fra England. Kjapp levering også!!!

Heidi - Ja, NÅ gleder jeg meg til prøvetime...ikke minst å trippe på tur med disse andre tuppene, BB, Izaria og tomias! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
Kan vi ikke ta det med betaling siden? Jeg mener' date=' om det skulle gå galt med diademene, så glemmer vi det - da tar jeg det på min kappe! :wink: Føler meg litt skyldig dersom det går rett vest - selv om jeg enda ikke har gitt opp håpet, trass i at det ikke var noe spennende post i dag! Men hvem vet...kanskje vil det ligge masse moro i kassa når jeg kommer tilbake til Sørlandet etter helgen i Oslo!?? Ellers er det jo nok en dag imorgen, dersom vi ikke drar tidlig![/quote']

:riste: nope, den er jeg ikke med på søte du! Jeg kan heller gi deg cash når vi sees på søndag..DU har jo ikke skyld i dette med diademene - overhodet ikke! Nå for du slutte! :fy: ok? hører du?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så koselig det blir med treff til søndag. Skulle ønske jeg også fikk møtt dere :)

I morgen er det min tur til prøvetime - er veldig spent altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så koselig det høres ut med treff på søndag, jenter! :) Kommer til å bugne over med bryllupsprat, vil jeg tro! :ler:

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Han en fin helg Victoria! Han koselig tur til Oslo! ... drar visst i feil retning denne helgen jeg... :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han en fin helg Victoria! Han koselig tur til Oslo! ... drar visst i feil retning denne helgen jeg... :ler:

:kose:

Takk, og det samme til deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TT.. Nå har jeg lest så mye om disse stømpebåndene, er det mulig å se et bilde av dem noe sted eller???

Drømte i natt at jeg giftet meg i alt for stor kjole.. (Tok en "janet" i kirken rett og slett..... Våkna med tårer i øya fordi jeg var så lei meg...) Så dette kjolegreien går inn på meg....

God tur til Oslo ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

:ler: , du er søt da Miori...tok en 'janet' ti-hi..

Det skal ligge bilde av strømpebåndet til teddy i albumet hennes....lete, lete...her skal du se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: , du er søt da Miori...tok en 'janet' ti-hi..

Det skal ligge bilde av strømpebåndet til teddy i albumet hennes....lete, lete...her skal du se. :)

Så utrolig kjekt at du finner frem og ordner oppp...så slipper jeg! :ler:

:tommelsmil:

Kjedelig at dette kjole-styret tydeligvis er vondt for deg, Miori! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjekt at du finner frem og ordner oppp...så slipper jeg! :ler:

:tommelsmil:

Kjedelig at dette kjole-styret tydeligvis er vondt for deg, Miori! :trøste:

Greit at noen hjelper deg også TT, siden du hjelper alle andre:) Takk Izaria... Det var utrolig fint da!!!

Prøvde kjolen igjen nå... Og det er altså ikke sjans for at den holder seg på hele dagen.. 4 kg av eller noe var det som gjorde utslaget....

Men i helga skal de kjolene annonseres overalt... For jeg vil ha ny.. Som passer meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...